Skoči na vsebino

AVTOPLIN


sanjam

Priporočeno sporočilo

Welcome to the club

 

A ti je Primoz kaj stelal tisto edino nastavitev 15-25%?

 

Zanima me ce ti kaj vrze ven ko uporabis 260 konjev. :bravo:

 

a ve? da nimam pojma... 2x so mi menjali ECU pa software, da dela (kot ka?e) kot treba.

 

Malo sem probaval pa se mi ni zdelo, da bi se kaj poznalo pri mo?i. Primo? pravi, da itak ob vrhuncih tudi bencin zraven not ?prica...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 505
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

a ve? da nimam pojma... 2x so mi menjali ECU pa software, da dela (kot ka?e) kot treba.

 

Malo sem probaval pa se mi ni zdelo, da bi se kaj poznalo pri mo?i. Primo? pravi, da itak ob vrhuncih tudi bencin zraven not ?prica...

 

a ti si tisti z novim firmwareom na CX7 :bravo:

bencin sprica not vedno - vsak 14 ?pric in s tem ma?e ma?ino.

 

Mi2 z ajvarjem sva se igrala mal s to EDINO nastavitvijo, ker je sistem delan SAMO za CX7. In avtonomija mi je zrastla na 500+km samo plina, vrze ven po 500km, benz trenutno 1700km (trenutno ker ko je hladen dalj casa vozi na benz) - to bo webasto popravil :)

 

Mislim da je ?as za eno sre?anje plina?ev.......uporabnik PrimusG bo pa sponzor :dudek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Mislim da je ?as za eno sre?anje plina?ev.......uporabnik PrimusG bo pa sponzor :dudek:

 

:bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po novem tudi moja mazda laufa na plin :D:D

 

 

 

Zadevo so pri Sigasu profesionalno zmontirali :bravo: avto hitro preklopi na plin in dela brez problemov vse do rde?eg polja. Na mo?i se ne pozna skoraj ni?, poraba pa je bila prvi tank okol 9,6 l plina, kar se mi zdi povsem normalno :ouje:

 

 

 

Do sedaj jih lahko samo pohvalim ker res vse dela kot mora.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

<_< jebo vas plin,benzin pa gasa,te pa si kupte 1.0 motore ce vas poraba moti :harhar:

 

He he - kot prvo ce kupujes avto vreden vec kot 20.000? NE GLEDAS porabe! Upam da je razumljivo.....vsaj jaz nisem, me je pa enostaven izra?un prepri?al da zakaj ne pri?param ?e lahko :bravo:

 

Po novem tudi moja mazda laufa na plin :D:D

Zadevo so pri Sigasu profesionalno zmontirali :bravo: avto hitro preklopi na plin in dela brez problemov vse do rde?eg polja. Na mo?i se ne pozna skoraj ni?, poraba pa je bila prvi tank okol 9,6 l plina, kar se mi zdi povsem normalno :ouje:

Do sedaj jih lahko samo pohvalim ker res vse dela kot mora.

 

lp

 

Madona kaj je to ratalo - pa samo CX7 smo prvo v SLO probal :dudek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje AGIP LPG :ljubezen:

 

Avto vle?e neprimerno lep?e, ma?ina ti?ja in gladka.....ne morem verjet, avtonomija velika - ?e ne vem ker ni zmanjkalo od Dunaja do Prage - sem ?e na 3h lu?kah :ne vem:

 

A mamo res gnoj pri nas :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mimogrede, a so nastavki za tankat plin enaki povsod? Najbolj me zanima Hrva?ka pa Avstrija..

 

DA! Je standard, samo sistem tankanja je druga?, ni ti treba izgubiti roke, imajo bolj pametne zadeve - ro?ko na preklop ali stikalo.

 

Pa ?e to v AUT in HR ti tankajo sami - avstijec prileti ven _NEIN NEIN, zie must nich alein tanken.........ko mas ti not ze 30L :)

 

P.S: Pazi da v Avstriji ne zavijes na pumpo z ERDGAS - to je popolnoma drugo, njihov sistem za avte.

 

V avstriji zaradi tega ni veliko pump, samo AGIP se sedaj sele posodablja, na agip.si imas iskalec, izberes avstijo in LPG (pa nek bliznji kraj) kamor gres

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

<_< jebo vas plin,benzin pa gasa,te pa si kupte 1.0 motore ce vas poraba moti :harhar:

 

Majstr 1X bo? sigurno na na?i poti.

 

Lej avto ima ?e vedno 166 konjev samo porabi manj 5 litrov(prera?unano v ?), ne smrdi in je ?e ekolo?ki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e jebach si k tanka? tam k skor noben ne :ouje: folk pa debel gleda ?zmeden?

 

V ka?nem smislu, js mam za tankat tam kot benz, samo en nastavek pr?raufam vmes, je pa res da ?e nikol ni blo gu?ve na to?ilnem mestu za LPG. :D

Pomoje bolj ?udno tao da slonim na to?ilni avtomat kot bi bil nabasan in ne morem sam stat. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja Ajvar, al pa kok se folk ustra?, ko za?ne ma?inerija "nabijat" plin pod pritistkom, pa je to fajn ropot - zadnji? se je ena ?enska, ko je u bli?in Klijota tankala, skor podelala u gate! <_<:hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to?no to sem imel v mislih

se ti to pogosto dogaja :P

joke ;)

 

cca 1X na 10 dni. :ne vem:

Sam na blagajni pa ostali debelo gledajo :danzoman: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najboljs je ko odklopis in se zakadi in nardi P????, tud vsi stran letijo ko prtegnjeni..... :bravo:

 

Men se je pa ze v Kranju zgodil, kjer imajo 8povsod ne tle) tako butasto postavljen plin med dve to?ilni mesti, in se seveda butlji zapeljejo na zunanjo ceprav je notranja frej - in mu recem se lahko prosim do naslednje notri zapeljete, jaz imam plin - ja sej plin pa zadaj prodajajjo a ni tko (bombe je mislu....)

 

Sam res a ste opazili da folk nima pojma o toleranci, smislu za druge itd....ustavi se na prvem to?ilnem mestu, pa tudi ce sta 2 pred njim frej....zadi pa ?akamo ko budale, najdejo se pa se pametnjakovici ki te napizdevajo ce gres mimo njih na prostega pred njim...

majke mi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jure, ma? prov, bemumatr, a se je tok te?ko 3m naprej sparkirat (eni pa? ne vidjo dlje od svojga nosu)! :whatever::ninja:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.