Skoči na vsebino

MAZDA 3


krusnix

Priporočeno sporočilo

Imam Mazdo 3 let. 2004 1.4 ce 62 kw,kadar je motor hladen in ko speljem se sli?i ropot iz motorja kot kak?no klenkanje in to samo nekaj prvik sto metrov do max 1 km potem vse utihne in motor dela ute?eno kot da se ni ni? zgodilo,v leru se tudi ni? ne sli?i ampak hrup prihaja iz motorja.In dokler se motor ne ohladi se ni? ne sli?i.Zanima me ?e ima ?e kdo tak?no izku?njo : :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmmm dej malo bol probaj podrobno opisat!

Klenkla ne vem morda ker se pa? olje ?e ne segreje in se morda malo ventili sli?ijo al ima? morda kaj drugega na sumu,morda kak nosilc od ka?nih za?etnih vibracijah!!

 

:ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sli?i se pa kod bi imel dizla,jebemti?.

 

Hmmmm sicer pri moji niti nisem porajtal da bi kaj klenklalo,se je pa ob mrzlih dneh sli?al ne ?uden sikajo? zvok zraven ampak to naj bi bilo zato ker baje pod zavgom dokler avto ni na dol.temp vle?e zrak po neki drugi cevi :ne vem: ampak utihne pol!

 

Drga? bi pa se res morda strinjal z objavo o dro?nikih .

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmmm sicer pri moji niti nisem porajtal da bi kaj klenklalo,se je pa ob mrzlih dneh sli?al ne ?uden sikajo? zvok zraven ampak to naj bi bilo zato ker baje pod zavgom dokler avto ni na dol.temp vle?e zrak po neki drugi cevi :ne vem: ampak utihne pol!

 

Drga? bi pa se res morda strinjal z objavo o dro?nikih .

 

A kdo ve kej ve? o teh dro?nikih al lahk kej polomijo v motorju ali je pa? samo zvok?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala,torej ne rabim n? popravljat in nisem edini s to vrstnim problemom,ampak sli?i se pa grdo.

 

Vse kar ropota, velja tudi za hidravli?ne samo-nastavljive dro?nike, ni dobro na dolgi rok. Poskusi najprej z zamenjavo vrste olja, ?e se ne sti?a, potem je odgovor v pravilno izbranem aditivu za motor. :glare::angry:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaksno boljse olje bo prej utisalo hidravlicne drocnike.

 

Hidravli?ni dro?nik deluje tako, da motorno olje, ki priteka v dro?nik, potiska njegov vrh neobremenjeno proti odmika?u (elasti?na veza) tako vzdr?uje oddaljenost od odmika?a, ko pa se za?ne odpiranje ventila se zaprejo odvod in dovod olja, dro?nik se tako obna?a kot trdi nesti?ljiv vmesnik med ventilom in odmika?em. Ko je stvar malo obrabljena olje ne zapolnjuje celoten notranji del dro?nika, to pa pomeni neko zra?nost med dro?nikom in odmika?em in zato se pojavi metalni zvok. Ta pojav je najprej zaznan pri hladnem motorju, pri katerem zaradi gostej?ega olja oljna ?rpalka ne more v celoti nadomestiti potrebnega pritiska olja v dro?niku. Postopoma, ?e stvar ne "zdravimo", se za?ne regljanje tudi ogretega motorja.

 

Lahko pomaga (pri manj?i obrabi) sinteti?no olje, ki je bolj odporno na spremembo viskoznosti pri ni?jih temperaturah, ?e pa ne, potem so dobre izku?nje z bondovimi aditivi.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hidravli?ni dro?nik deluje tako, da motorno olje, ki priteka v dro?nik, potiska njegov vrh neobremenjeno proti odmika?u (elasti?na veza) tako vzdr?uje oddaljenost od odmika?a, ko pa se za?ne odpiranje ventila se zaprejo odvod in dovod olja, dro?nik se tako obna?a kot trdi nesti?ljiv vmesnik med ventilom in odmika?em. Ko je stvar malo obrabljena olje ne zapolnjuje celoten notranji del dro?nika, to pa pomeni neko zra?nost med dro?nikom in odmika?em in zato se pojavi metalni zvok. Ta pojav je najprej zaznan pri hladnem motorju, pri katerem zaradi gostej?ega olja oljna ?rpalka ne more v celoti nadomestiti potrebnega pritiska olja v dro?niku. Postopoma, ?e stvar ne "zdravimo", se za?ne regljanje tudi ogretega motorja.

 

Lahko pomaga (pri manj?i obrabi) sinteti?no olje, ki je bolj odporno na spremembo viskoznosti pri ni?jih temperaturah, ?e pa ne, potem so dobre izku?nje z bondovimi aditivi.

 

Hvala za informacije najprej bom poskusil z menjavo olja oz. kak?no zdravljenej ima? v mislih,koliko pa stane tak?no popravilo,ker mi gre na ivce ta zvok

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na?a trojka tudi malo klenka-zjutraj ko spelje? in je zunaj fejst mrzlo!

 

To dela par sto metrov,potem pa je ok.

 

Mislim,?e je takrat ne ti??i? do konca nima kaj bit :D

 

Nekaj podobnega se tut men dogaja,itak pa ga ne prtisnem ve? kot 3000 obratov dokler ne pride na delovno temperaturo,

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsak pojav ima svoj razlog, a tole z menjavo olja kot mo?na re?itev "klenkanja" me malo bega :unsure: . Predvsem iz razloga rednih servisov, saj je moja redno servisirana od prvega dne na poobla??enem servisu (ne vem kako je pri tebi krusnix) za katere velja, da uporabljajo ustrezno "mazdino" olje, ki ga ne gre menjati z valvolini, castroli ipd. Ne vem kako je bilo z "eksperimenti" menjave olja pri prej?njih trojkah (323...) a vseeno menim, da se je pri novej?ih mazdah (3,5,6 itd.) le potrebno dr?ati navodil in olja poobla??encev.

 

Morda ne bi bilo odve? o tej temi povpra?at YavarYa... ;) .

 

Na koncu koncev pa...ima kdo dokaz, da je to "klenkanje" fatalno pri prvih modelih trojk (l.03, 04) ?? :zvizga:

58461.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Modeli olje ki ga dajejo v motorje na servisih NI top of the top (sploh za dizle), tako da lahko noter nalijemo karkoli, lahko ga nse? sabo na servis in ti ga potem oni zamenjajo in to brez besed, garancija ostaja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin. Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
    • En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
    • Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal: - Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd. - Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma. - Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega. - Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam. - Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.  
    • Višji standard in poceni bencin... 😔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.