Skoči na vsebino

Petrol Ultimax


Boss

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 252
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Poraba bencina, v litrih na uro je tam od 1,5 do 1,8.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes je na Petrol v Kranju pripeljal Ultimax dizel (vse ro?ke so bile na STOP), bela neimenovana cisterna, samo spredaj je bila nalepka Burger estrihi in prevozi....

 

Torej je kvaliteta odvina tudi od privatnikov, ki vozijo vse zivo...

http://www.strojni-tlaki-estrihi-burger.si/

 

:bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes je na Petrol v Kranju pripeljal Ultimax dizel (vse ro?ke so bile na STOP), bela neimenovana cisterna, samo spredaj je bila nalepka Burger estrihi in prevozi....

 

Torej je kvaliteta odvina tudi od privatnikov, ki vozijo vse zivo...

http://www.strojni-tlaki-estrihi-burger.si/

 

:bravo:

 

 

Pol dobi? u tank ?e mau ostankov betona, da ti ?obe fajn prepuca na dimenzijo lukn 10cm in ti ni treba nikol ve? na servis vozit.... sam ?e u taprvi grabn zapele? :hohoho: ...in vse to gratis :bravo:;)

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes je na Petrol v Kranju pripeljal Ultimax dizel (vse ro?ke so bile na STOP), bela neimenovana cisterna, samo spredaj je bila nalepka Burger estrihi in prevozi....

 

Torej je kvaliteta odvina tudi od privatnikov, ki vozijo vse zivo...

http://www.strojni-tlaki-estrihi-burger.si/

 

:bravo:

 

 

Skoraj moj sosed, par ulic stran je doma :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo spet se vam ogla?a Petrolov "navija?" :P

 

Kot sem opisal mi je prej?nji tank MOL-ov diesel tudi rahlo nagajal s cukanjem v nizkih konstantnih obratih pri neogreti ma?ini.

 

Od srede tedna imam notri spet Petrol UM in niti sledu po kak?nem cukanju. Res ne vem kerga vraga dajejo notri ampak moja ?estka razliko ob?uti in to v plus.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aaam.... 8 tankov Ultimaxa za mano.... ?utim razlike NI?!! :bravo:

 

Alfa pa? ni tako prefinjen stroj kot Mazda pa je zadovoljna z vsakim cvi?kom al pa ?marnco... Mazde pa bi pile sam ?ampanjec pa kvalitetna goriva s poreklom... :hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Definitivno pije manj z tem "?udom" od goriva. :bravo:

Naredil preko 800 km z zadnjim tankom,kar so z OMV samo pobo?ne ?elje. :P

 

Matr,nisem si mislil,da bom tankal z takim veseljem na Petrolu. sramezljiv

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem nazadnje tankal Ultimax, in se mi zdi, da v nizkih vrtljajih bolj tol?e in zabija, druga?e gre pa avto zelo lepo, poraba po BC je glede na prej?nji tank in pribli?no isti re?im vo?nje manj?a za kar 7 dcl.... bomo videli, kaj bo izra?un pokazal ... :)

 

kadi pa manj kot z ostalimi dizli... pa ?eprav ?e vedno delam dimne zavese :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se ti?e bencina ultimax95, po dveh tankih je isto pri meni 7,5 kot prej z OMW 100, tako, da bom sedaj probal novo OMW 100Carrera pa potem vidimo kaka je razlika, ?e ne druga nekaj malega je v ceni, ker 100 je malo dra?ja od 95.

 

 

Tudi jaz ?e lahko re?em ,da zaradi novega bencina ni poraba ni? manj?a...

Sedaj, ko je spet normalna gu?va po cestah, je poraba kar lepo okrog 8,6-8,7.. :huh:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povpre?je je bilo izra?unano na prevo?enih 770 km. Bom

videl kaj bo po naslednjih tankih bencina ...

 

Z drugim tankom bencina Ultimax 95 prevozil 785km s povpre?no

porabo po ra?unalniku 7.3 litra. Re?im vo?nje zelo podoben

prej?njim, ko je bila povpre?na poraba med 7.9 in 8.1 litra.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ja nekaj definitivno bo na tem ultimaxu. Zadnji tank sem mel porabo 6,25l. Kljub dejstvu, da se je pove?al promet v Ljubljani in zadnjih nekaj dni je blo ?e kar mrzlo. Z OMV-jem mi to nekak ni uspelo. ?e kak tank dva naredim z ultimaxom, potem pa nazaj na OMW pa da vidmo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

eh... ultimix... :)

 

prej?nji tank in zadnji tank, ko je bil ultimax, pa ni nobene razlike... :P

 

v obeh tankih je bila 1x pot do MB striktno po pravilih... in pa absolutno defenzivna vo?nja po omejitvah in pravilih...

 

 

ni razlike...

 

edino da je BC kazal 5.9, realno pa je bila poraba 6,62....

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvi? tankal ultimax, pa nisem opazil nobene razlike v mo?i motorja. V porabi pa mislim, da tudi nebo nobene razlike, ?e ?e, pa mogo?e za kak?nih 50 km, ki pa jih tudi ne more? kar takoj k kvaliteti goriva pripisat.

Kar se porabe ti?e, majo v reklami do 2,2% ni?jo porabo, kar pa je tako nizka stopnja, da jo te?ko opazi?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.