Skoči na vsebino

Zimske gume 2009

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

bom js preveru takoj ko bo mogoce,ker imam senzorje gor,ce bo napako javu ko bom spustu tlak na eni gumi..

 

Mislim, da je nastavljeno tako, da ?e pade tlak pod dolo?eno mejo se v?ge lu?ka, vsaj pri meni se je pred kakim mesecem in pol ker je bil tlak v vseh pnevmatikah (namenoma) prenizek. Razlika med tlaki po gumah je bila samo 0,2 bara tako da ni fora, da gleda razliko med tlaki ampak le ?e tlak pade na eni ali ve?ih gumah pod dolo?eno vrednost - mislim, da pod 1,9bara.

33112_1.png

  • Odgovori 197
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Tako...da se vrnemo k prvotni debati...

 

V?eraj sem namontiral zimske gume.... prvi vtis?

 

Tako.. glede na to, da je tokrat prvi?, da imam zimske in letne gume iste dimenzije, je primerjava ?e bolj na mestu kot sicer.

 

Letne gume: Good Year Excelence

Zimske: Dunlop Wintersport 3D

 

Stik z mokrim cesti??em je neprimerno bolj?i z Dunlopko kot z letnimi gumami. Testiral sem pa serijo ovinkov in hitrost preden se TC vklopi.... isto pri speljevanju oziroma pospe?evanju iz ovinka ven...

 

Zavarno pot je pri 60km/h cca 1 meter kraj?a z zimskimi gumami.

 

Zaklju?ek.

 

Good Year Excelence so v ku**u gume in jih ne kupim nikoli ve?!!! :hohoho:

Dunlop Wintersport 3D: Odli?na guma, edina slabost je precej?nja glasnost pri zaviranju....

 

P.S. Test sem opravil v mo?nem de?evnem dnevu, za suho cesto bo test kasneje..... :aaaaa:

 

 

LP D

Feel free....

Napisano

Zanimivo... ti si dobil natan?no nasprotne rezultate kot na vseh uradnih testiranjih - kaj a si ?el z metrom merit al tko "po ob?utku" :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Zanimivo... ti si dobil natan?no nasprotne rezultate kot na vseh uradnih testiranjih - kaj a si ?el z metrom merit al tko "po ob?utku" :ne vem:

 

 

Kaj to za zavorno pot govori? al za druge meritve??

 

No.. pri?u sem do ugotovitve da so moje letne gume kr neki.... :aaaaa:

Feel free....

Napisano

Da se ne bomo kobacal okrog teh senzorjev je najnovej?a informacija, ki se mi je pripetila pred cca 2 urama in sicer se mi je pri?gala lu?ka za prenizek tlak, ki sprva utripa, po kaki minuti pa stalno gori. To je vse. V bistvu ni? zelo mote?ega. No vsaj zame ne.

 

LP, S

Napisano

Upam, da me pri autobildu ne bodo kastrirali ampak tu sta dva zelo zanimiva testa celoletnih pnevmatik in zimskih pnevmatik. Zanimiva predvsem zato, ker vedno vklju?ijo povpre?no letno pnevmatiko, da lahko uporabniki vidimo kolk je razlike na posameznih podlagah.

 

test celoletnih pnevmatik

 

post-133-1257509602_thumb.jpg

 

post-133-1257509620_thumb.jpg

 

 

in ?e test zimskih pnevmatik

 

post-133-1257509644_thumb.jpg

 

post-133-1257509659_thumb.jpg

 

post-133-1257509678_thumb.jpg

33112_1.png

Napisano

Js furam dunlop zimake in pa tudi letne, ocene mi ne pomenijo veliko samo na izku?nje ki jih imam z gumami pa sem ultra zadovoljen, samo cena pa je <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jest mam ?e pol k teh gum,hehehe, vsako leto nekaj kupujem,menjam itd. zdej pa upam da se bo malo umirilo vse skupaj, spomladi ?e ene dobre letne (ne vem ?e katere,bomo se razpri?ali vendar razmi?ljam ali Dunlop ali Goodyear) potem pa mir za en cajt :)

Napisano

najboljse letne so definitivno bridgestone...razlog: drzijo do konca profila in je glih v tem njihov najvecji plus (so pa glasnejse to je res, ampak majhen minus glede na pluse)

 

te zimske so pa res kot bi vozil z rezervno gumo...(nuja)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

najboljse letne so definitivno bridgestone...razlog: drzijo do konca profila in je glih v tem njihov najvecji plus (so pa glasnejse to je res, ampak majhen minus glede na pluse)

 

te zimske so pa res kot bi vozil z rezervno gumo...(nuja)

 

Bridgestone pojejo kot da bi imel cel cerkveni zbor na zadnjih sede?ih, zdej pri zimskih je pa vse tiho, ?e sam ne morem verjeti. Dr?ale pa so dobro ja, samo so me ?e u?esa bolela,hehe, prvo sem mislil da je le?aj fu? :whatever:

Napisano

ponavad so glasne tiste, k jih da mazda serijsko gor

sem mel potenzo re050 pa niso blo tok glasne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Aja, pri meni so er300 gor, pa se mi ne zdijo glasne. Sem mel pa tastare F1-ke, tisto je pa blo ru?enje. Ampak tisto je zaradi smrekce profila...Jaz letne enkrat poleti vmes premenjam, da se nekak sorazmerno enako obrabijo pa je kr mir s tem :)

 

Danes pa butnem na mazdiko zimake - Bridgestone LM-30, pa da vidmo kaj bo :)

Napisano

Kaj pa pravite na Fulda Kristal Montero 3?

 

Po AMZS testu je dobila oceno zelo priporo?ljivo in je celo na drugem mestu, cena je pa tudi ugodna v primerjavi z GoodYear UG7, Michelin, Bridgestone, Continental

 

Po ocenah iz AMZS je Fulda zelo dobra na mokri cesti, in tega je najve? ?ez zimo.

 

http://www.motorevija.si/datoteke/tabela%20zim%2009%201.gif

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Serijsko so bile gor ja, ?etrto leto letos - 45t kilometrov, profila pa bi ?e blo za en mal, samo so bile tudi po notranji strani po?rte, tako da sem ?e optiko naredil. Pele so pa ?e prej?njemu lastniku kot mi je povedal. Mislim da so Turanza ER 300. Ne rabi? ?portnega avspuha,hehe.Tisti zadaj so morali biti ?e kar mal glasni da sm jih sli?u.

Napisano

Grega to je znano, da Turanza ER300 so gume, ki znajo fejst ropotat in bit zelo neudobne za vozit, ko so mal obrabljene. Potenza RE050 so ?ist druga zgodba in zelo dobre gume.

 

Bo pa moj izbor za naslednje gume skoraj sigurno GY F1 Asymetric :D

 

 

 

Aja pa ?e to: dejte si pogledat ?e 1x drugi test zimskih gum, kjer se je Sava v skoraj vseh situacijah zelo dobro izkazala ampak, ker je lowbudget guma je "moral" na lestvici pasti tako nizko in je po ocenah sicer vi?ja kot gume pred njo ampak pa? nemci so nemci in preferirajo al doma?e proizvajalce al pa tiste k ve? pla?ajo.

33112_1.png

Napisano

Grega to je znano, da Turanza ER300 so gume, ki znajo fejst ropotat in bit zelo neudobne za vozit, ko so mal obrabljene. Potenza RE050 so ?ist druga zgodba in zelo dobre gume.

 

Bo pa moj izbor za naslednje gume skoraj sigurno GY F1 Asymetric :D

Aja pa ?e to: dejte si pogledat ?e 1x drugi test zimskih gum, kjer se je Sava v skoraj vseh situacijah zelo dobro izkazala ampak, ker je lowbudget guma je "moral" na lestvici pasti tako nizko in je po ocenah sicer vi?ja kot gume pred njo ampak pa? nemci so nemci in preferirajo al doma?e proizvajalce al pa tiste k ve? pla?ajo.

 

To z testi se popolnoma strinjam.Sem bil ?e na testiranjih razne glasbene opreme in sem videl,kako "potekajo"

ta testiranja in kaj je moralo zmagati.

In zanimivo-ko s(m)o testirali opremo mi navadni zemljani se je vrstni red popolnoma spremenil.

Tako,da jaz verjamem,kar se ti?e gum samo lastnim izku?njam ali pa kolegom,ki to preizkusijo in

podajo videnje oz,ob?utenje.

Preve? ?oldov je v giru,da bi velike gumarske korporacije prepustile sodbo(testiranje) navadnim ljudem. ;)

 

 

Napisano

Sej Alex test je Ok, ?e pogleda? meritve po rezultatih v ?tevilkah... kle nimam kej re?t. Pol so dal pa tem rezultatom ocene od ena do pet pa je Sava dobila same visoke ocene 4+ in 5- pa je vseeno bila za gumami, ki so imele ni?je ocene - ta del pa je precej sporen.

33112_1.png

Napisano

na obeh avtomobilih sava eskimo s3. zadovoljen.

kar se pa ti?e letnih, po testih je vse tanartabul? napisano, sam mi gumae stare leto in pol in po 20000 km tulijo k prasica. dunlop sport sp01. nezadovoljen. :angry2: prodam s feltnam vred.... :hohoho:

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

Fak tele Sava S3 so ?udne. Zdaj ali zato ker sem navajen bistveno bolj?e gume ali pa so res slabe. Enostavno imam ob?utek, da avto kar plava, kot bi se guma zvijala in zana?ala. Najve?ja ironija je pa to, da so se Renaultovci takoj razpisali, ko sem omenil, da imam Savo S3 pa sem jim odgovoril, da ne vem kako slaba pa ne more biti. Zdaj pa nisem ve? tako prepri?an. Sumim, da nisem navajen dimenzije 195/50 R15 ker sem imel zdaj 205/45 R16. Bom videl ?ez par dni kako se bom navadil na tole, ?e ne jih bom prodajal za ene 100? plus premonta?o pa raje kaj drugega kupil. :blink:

Napisano

Fak tele Sava S3 so ?udne. Zdaj ali zato ker sem navajen bistveno bolj?e gume ali pa so res slabe. Enostavno imam ob?utek, da avto kar plava, kot bi se guma zvijala in zana?ala. Najve?ja ironija je pa to, da so se Renaultovci takoj razpisali, ko sem omenil, da imam Savo S3 pa sem jim odgovoril, da ne vem kako slaba pa ne more biti. Zdaj pa nisem ve? tako prepri?an. Sumim, da nisem navajen dimenzije 195/50 R15 ker sem imel zdaj 205/45 R16. Bom videl ?ez par dni kako se bom navadil na tole, ?e ne jih bom prodajal za ene 100? plus premonta?o pa raje kaj drugega kupil. :blink:

 

 

sej vsi radi mal zaplavamo :vino::harhar::policaj:

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

Jaz sem ?e tretjo sezono montiral gor iste zimake Dunlop D3. :rolleyes:

Ker imajo ?e veliko profila in ne,niso ratale trde,mislim,da bodo ?e letos vzdr?ale to hudo zimo z obilo sne?enja na obali. :zvizga:

 

So pa definitivno zelo tihe in konfortne gume-v mojem primeru veliko ti?je kot letne.

res jih priporo?am vsem. :bravo:

 

 

Napisano

Fak tele Sava S3 so ?udne. Zdaj ali zato ker sem navajen bistveno bolj?e gume ali pa so res slabe. Enostavno imam ob?utek, da avto kar plava, kot bi se guma zvijala in zana?ala. Najve?ja ironija je pa to, da so se Renaultovci takoj razpisali, ko sem omenil, da imam Savo S3 pa sem jim odgovoril, da ne vem kako slaba pa ne more biti. Zdaj pa nisem ve? tako prepri?an. Sumim, da nisem navajen dimenzije 195/50 R15 ker sem imel zdaj 205/45 R16. Bom videl ?ez par dni kako se bom navadil na tole, ?e ne jih bom prodajal za ene 100? plus premonta?o pa raje kaj drugega kupil. :blink:

 

mah zimske so vse en kurc pa tud ?e zmagovalko testov vzame?, ?al :(

 

Namre?, ?e bi ble zakej pol bi vsi dirka?i sam zimake gor natikal :blush:

33112_1.png

Napisano

mah zimske so vse en kurc pa tud ?e zmagovalko testov vzame?, ?al :(

 

Namre?, ?e bi ble zakej pol bi vsi dirka?i sam zimake gor natikal :blush:

 

kaj pa rally?

 

 

Napisano

jest mam pa nokian 18' na CX-7 in mu kar pa?ejo - tako v udobni kot en mal off road voznji. Lepo te?ejo in grabijo, glasne sploh niso

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vozi kar imaš...  Od lastnika 13 naprej glej bencinarja... To je MOJE mnenje. 
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.