Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja kaj si pa po?el? :ne vem:

 

bil je sneg, pod njim pa led in se kontejner za smeti, vse te elemente sem "podrajsal" :D

bom dal pod parking al karkol, sej je vseen

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 1 mesec kasneje...
  • Odgovori 132
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Meni pa je za?ela nova mazda 2 cukat pri speljevanju. Prvih 1000km je blo vse v redu. Zdej pa pri prvi in drugi prestavi cuka, v?asih ful, v?asih mal, v?asih pa ni?. Opazla sem, da najbol cuka, ?e dam iz druge v prvo in potem spet nazaj v drugo. Obup. Zgodi se tud, da mi pri speljevanju crkne. :wacko: Pa se mi to nikol ni dogajal. Pa sem dala avto za furat ?e drugim, pa se je isto dogajal, ker najprej sem ?e misnla, da sploh ne znam ve? furat! Avto je prakti?no nov (3000km) pa bencin 1,5. Kaj bi to lahko bilo? Sej jutri jo peljem na servis, ampak me mal skrbi, da stvar ne bojo vzel resno, ker lahko se zgodi, da k?no furo nikol ne cukne. Sam kaj ma nov avto sploh za cukat pa crkavat. :angry2:

Napisano

Se zgodi, da kaj ponagaja tudi pri novih avtih. Ampak dokler je v garanciji se ti ni treba preve? sekirat, ?eprav je ob?utek slab. Ne vem sicer, kaj sploh tako dolgo odla?a? z obiskom servisa. Tako samo podalj?uje? agonijo in sama sebe jezi? po nepotrebnem z nepotrebnimi zadevami.

Ko ti bodo popravili avto, pa le povej kaj ga je mu?ilo.

Napisano

Ja, sj na za?etku se je to ?ist ob?asno zgodilo in sem najprej misnla, da je full ob?utljiva sklopka. ?ele zdej se je za?el pogosteje dogajat pa zravn ?e to, da crkne. Bom sporo?ila.

Napisano

Pa ?e neki. Opazla sem na barvi (po celem avtu) rumeno oran?ne pikce k zgledajo k rja... ampak grejo dol ?e jih fajn podrgne?. A je to z barvo kej narobe al od ?esa to pride?

Napisano

Pa ?e neki. Opazla sem na barvi (po celem avtu) rumeno oran?ne pikce k zgledajo k rja... ampak grejo dol ?e jih fajn podrgne?. A je to z barvo kej narobe al od ?esa to pride?

 

cvetni prah.....pod nasim margolanom boh ne daj parkirat....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Cvetni prah? Na to pa res ne bi pomisnla, ker zgleda lih tko k da bi k?n kamen?ek okru?u lak in bi tm za?el rjavet. Aja, s ?im gre pa to dol, ker z vapom niti mal ne gre... pa tud, ?e drgne? gre res po?as?

Napisano

Po vsej verjetnosti so to kakci razli?nih ?u?elk. ?isti? s pr?ilom za odstranjevanje mr?esa.

Samo to se dogaja pozno spomladi in poleti, ne pa pozimi. :unsure:

Napisano

po moje so to ko??ki kovine od zavornih diskov raznoraznih vozil in na laku za?nejo rjavet

33112_1.png

Napisano

Stvar sem imel pri ?estici pred davnimi leti ko je bila ?e ?isto nova, ampak samo zadaj v bli?ini tablice. V Gama centru so mi razlo?ili, da je to atmosferska rja ?zmeden??zmeden??zmeden?

Kakorkoli ?e, imeli so neko namensko (?) sredstvo za ?i??enje teh zadev in stvar o?istili.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ja, sj na za?etku se je to ?ist ob?asno zgodilo in sem najprej misnla, da je full ob?utljiva sklopka. ?ele zdej se je za?el pogosteje dogajat pa zravn ?e to, da crkne. Bom sporo?ila.

 

Ste mogo?e kdaj tankal na kak?ni sumljivi pumpi? Pa je mogo?e kej vode pri?lo med bencin?

Napisano

Ma ni? ne vem, da bi kdo v bli?ini kej brusu... kok bliz pa more bit to, da bi se avta prjel? Bom poslikala, ?e se bo kej vidl... ker na del? se ne opaz, ?e pa na bliz pogleda? je pa avto poln teh pikic. Aja pa zihr ni cvetni prah, ker pol bi biu tud po ?ipi pa ni ni?.

 

Tankala sem pa samo na Petrolu do zdej. Sm tud jst pomisnla, da bi bla lahko voda. Sej zdej je spet nekak v redu. Nisem ga ?e pelala, ker mi zadnji? ni zneslo. Drug tedn grem pa bom vidla, kaj bojo rekl. Bom pa tud ?e za te pikice vpra?ala.

Napisano

?e je kdo brusil v bli?ini avta je dovolj da so iskre padale na avto (nekaj metrov stran). Ti opilki kasneje za?nejo rjaveti. Samo to ne more biti raztroseno po celem avtu ampak samo na delu avta.

?e je zadeva kovinskega izvora je mo?no tudi marsikaj drugega - naprimer ?i??enje kovinske konstrukcije nekje, kjer je bil avto parkiran. Spomnim se, da je ?ena imela tudi na R5 neke rjaste povr?inke pike, vendar izvora nismo nikoli ugotovili. Samo grdo je bilo.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Moja Mazda 3 diesel 2004 ima zadnje ?ase podobne simptome...

Za?elo se je sredi zime s cukanjem pri 2000 obratih oz. pri poskusih postopnega pospe?evanja. Motor tudi ni imel ve? take mo?i kot navadno. Temperatura motorja ni imela kakega posebnega vpliva na ?udno obna?anje (sumil sem slabo gorivo). Obisk na servisu je za?asno uredil zadevo (za 1000km).

V rezervoar smo nato dodali aditiv za ?i??enje ?ob in zadeva se je izbolj?ala. Pred kratkim (ko sem ?e mislil, da je to za mano) pa je avto ob?asno spet za?el izgubljati mo?. Pri poskusu pospe?evanja (pospe?ki spet niso bili OK) se je navadno za avtom vse ?rno zakadilo. Po nekaj dneh se je pri?gala tudi lu?ka za napako na motorju.

 

Ponoven obisk uradnega servisa je pokazal napako na povratnem (EGR) ventilu. Serviser je na hitro s?istil eno cev in re?eno je bilo, da bo verjetno potrebno zamenjati ventil (cca. 500 EUR) ali pa morda celo turbino (si niti ne upam pomisliti koliko EUR bi to bilo). Zdaj lu?ka ne sveti, vendar vpra?anje koliko ?asa bo temu tako.

 

Ima morda kdo kak nasvet ali kontakt na koga naj se obrnem. Ne vem zakaj, ampak nisem prepri?an, da bo najbolj optimalno, ?e v tem primeru upo?tevam mnenje uradnega servisa. Niso delovali ravno najbolj prepri?ljivo...

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Napisano

Moja Mazda 3 diesel 2004 ima zadnje ?ase podobne simptome...

Za?elo se je sredi zime s cukanjem pri 2000 obratih oz. pri poskusih postopnega pospe?evanja. Motor tudi ni imel ve? take mo?i kot navadno. Temperatura motorja ni imela kakega posebnega vpliva na ?udno obna?anje (sumil sem slabo gorivo). Obisk na servisu je za?asno uredil zadevo (za 1000km).

V rezervoar smo nato dodali aditiv za ?i??enje ?ob in zadeva se je izbolj?ala. Pred kratkim (ko sem ?e mislil, da je to za mano) pa je avto ob?asno spet za?el izgubljati mo?. Pri poskusu pospe?evanja (pospe?ki spet niso bili OK) se je navadno za avtom vse ?rno zakadilo. Po nekaj dneh se je pri?gala tudi lu?ka za napako na motorju.

 

Ponoven obisk uradnega servisa je pokazal napako na povratnem (EGR) ventilu. Serviser je na hitro s?istil eno cev in re?eno je bilo, da bo verjetno potrebno zamenjati ventil (cca. 500 EUR) ali pa morda celo turbino (si niti ne upam pomisliti koliko EUR bi to bilo). Zdaj lu?ka ne sveti, vendar vpra?anje koliko ?asa bo temu tako.

 

Ima morda kdo kak nasvet ali kontakt na koga naj se obrnem. Ne vem zakaj, ampak nisem prepri?an, da bo najbolj optimalno, ?e v tem primeru upo?tevam mnenje uradnega servisa. Niso delovali ravno najbolj prepri?ljivo...

 

wtf,

 

samo v bencin dodaj (nafto) aditiv za ?i??enje ?ob

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

wtf,

 

samo v bencin dodaj (nafto) aditiv za ?i??enje ?ob

 

Hm, kot sem ?e omenil, sem to ?e storil (aditiv sem kupil na petrolu)... glede cukanja so se stvari izbolj?ale, pojavljati se je pa za?el ?rn dim pri pospe?evanju in lu?ka "napaka na motorju". ne vem, ?e je to lahko povezano z aditivom, ?elel bi si pa zadevo re?iti - po mo?nosti ?im ceneje.

 

Bi morda moral ?e enkrat poskusiti s kakim drugim aditivom? Morda ?i??enje kakega dela? Kaj predlagate?

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Napisano

Najprej naj ti nadgradijo SW ter na novo "nau?ijo" ?obe potem pa dajaj v vsak tank en zama?ek tistega ?istila za ?obe. Preveri tudi s kak?nim gorivom drugega distributerja goriva. V Slo naj bi bil MOL najbolj?i saj imajo najbolj moderno refinerijo.

33112_1.png

Napisano

O?itno tudi tebi nagaja IMA ventil, ki zagotavlja konstanten tlak dovodnega goriva v visokotla?no ?rpalko.

O tem je bilo ?e nekaj napisano.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

O?itno tudi tebi nagaja IMA ventil, ki zagotavlja konstanten tlak dovodnega goriva v visokotla?no ?rpalko.

O tem je bilo ?e nekaj napisano.

 

Meni so rekli, da gre za napako na povratnem (EGR) ventilu... vsaj tako je pokazalo, ko so zadevo priklopili na ra?unalnik. Si imel morda to v mislih?

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Napisano

EGR je na izpu?nem sistemu, da vra?a neizgorele pline nazaj v motor. Lok bi mu rekli "kao" ekolo?ki ventil ima pa ?e nekaj funkcij in sicer vzdr?evanje dovolj ustrezno visoke temperature v motorju in pa naj bi zmanj?al porabo.

 

Da te pa zajebava najbolj vidi?, ko avto pocukava med 1000-2000 obratih in se ti zadaj nenormalno mo?no kadi. ?e je ta krivec lahko zadevo tudi blindira? s plo??ico. Nekateri to naredijo za stalno jaz osebno bi pa to blindiral samo za test, da vidi? a je to to.

 

IMV ventil pa je ventil na visokotla?ni ?rpalki, ki uravnava pritisk goriva. ?e ne deluje ustrezno ima? lahko tudi cukanja in nenadzorovana uga?anja motorja v prostem teku oziroma pri zaviranju z motorjem brez pritisnjene stopalke za plin.

33112_1.png

Napisano

EGR je na izpu?nem sistemu, da vra?a neizgorele pline nazaj v motor. Lok bi mu rekli "kao" ekolo?ki ventil ima pa ?e nekaj funkcij in sicer vzdr?evanje dovolj ustrezno visoke temperature v motorju in pa naj bi zmanj?al porabo.

 

Da te pa zajebava najbolj vidi?, ko avto pocukava med 1000-2000 obratih in se ti zadaj nenormalno mo?no kadi. ?e je ta krivec lahko zadevo tudi blindira? s plo??ico. Nekateri to naredijo za stalno jaz osebno bi pa to blindiral samo za test, da vidi? a je to to.

 

IMV ventil pa je ventil na visokotla?ni ?rpalki, ki uravnava pritisk goriva. ?e ne deluje ustrezno ima? lahko tudi cukanja in nenadzorovana uga?anja motorja v prostem teku oziroma pri zaviranju z motorjem brez pritisnjene stopalke za plin.

 

Aha, super. Hvala za razjasnitev. Tako sem si tudi jaz predstavljal iz debate v prej?njih postih. O?itno je tisti prvi problem tudi pri moji mazdi...

Kaj mi je torej storiti? Ali moram res zamenjati EGR ventil in za to ske?irati 500 ojrov? Je morda kaka bolj preprosta in predvsem cenej?a re?itev? Na pomo? pri iskanju cenej?ih alternativ najbr? na uradnem servisu ne morem ra?unati... ali pa??

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.