Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A ima kdo kaj pojma oz. ?e bolje, izku?enj kateri pravi terenec se bolje obnese v snegu. V mislih imam japonce (jota LC, pahero...) ali defender. Katero zadevo bi bilo od novih vozil pametno kupit za vo?njo izven urejenih cest oz. tam, kjer ni glih splu?eno?

 

Lp Matja?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Dve znamki, ki sta po svoje kar znani po terencih ima? v na?ih koncih. :blush:

Po brezpotjih Pathfinderja res nisem peljal ampak na cesti se pelje super, da orja?ki navor ne omenjam. Navara je k***c, ima sicer podobno podvozje kot Pathfinder ampak ima zadaj keson. Avto zadaj v osnovi la?ji in, ?e nima? vklopljen AWD zna biti zadnji pogon v spolzki podlagi (de?) kar zelo nemiren. Ne priporo?am, sploh ker sem se zdajle spomnil, da je bila nedavno nazaj ena nesre?a z Navaro in ?isto mo?no, da je bila v tem te?ava. X-Trail je SUV ampak ?e pri Avtomagazinu so posebej izpostavili, da za SUV na terenu obnese skoraj kot pravi terenec. Qashqai je pa v osnovi samo vzdignjena Primera, z AWD gotovo pride? dlje kot z navadnim avtom ampak pomoje to ni to.

 

Pa Suzukija si ?e imel, Grand Vitara je pomoje soliden avto. :zvizga:

 

Sem pristranski vem ampak jaz bi vzel Pathfinderja. Predlagam ti, da se odpelje? v Morav?e pa re?e?, ?e se da ga peljati (saj jih imajo kar nekaj) sploh zdaj ko je sneg :hudicek: in bo? hitro videl, ?e ti ustreza.

Napisano

Po moje je najbolj?i LC, za njim pa potem ?e Patrol in Pajero, Discovery (zra?no vzmetenje),......

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pravi terenci so samo tisti, ki imajo tudi reduktor.

Razni SUV imajo 4x4 avtomatski pogon (RAV4, CRV, SantaFe), ki je bolj ?minka za cestne razmere. Nekoliko bolj prilagodljivi SUv-i imajo na izbiro4X4 - avtomatski vklop (po potrebi) in zaklenjen pogon, kar pomeni prenos mo?i na kolesa v razmerji 50 : 50. Taki so X-trail, Qashcai, caleos, freelander, Outlander, Crossar.... S takimi, ki imajo mo?nost zaklepanja sredinskega diferenciala in po mo?nosti ?e avto blokado zadnjega diferenciala se lahko dale? prileze.

 

Za resno terensko vo?njo pa je potreben ?e reduktor, kraj?a medosna razdalja in zadostna zaloga navora.

 

To so terenska vozila Mtsubishi, Toyota, Nissan, Jeep, mercedes G....

 

Temu ?e lahko dodamo kompromisne SUV-terence iz razreda Subaru (imajo vse kar imajo veliki tudi reduktor).

SSounJang ima tudi zanimivo ponudbo SUV z reduktorji Action, Kyron in praveha terenca Terracan.

 

?e vzame? pravega terenca mora? vzeti v zakup njegovo te?o kar prispeva k porabi 10 in ve? litrov dizla, bencina pa tudi ve? kot 20 l.

Zato je mogo?e bolje vzeti nekaj vmes.

 

Jaz nekako glede na ceno in vrednost avtomobila stavim na Kyrona (ima mercedesove motorje).

Za razmisliti pa je tudi o suzuki vitari (dizel seveda), lahko pa tudi mo?nej?a verzija bencinca za predelavo na plin.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Aja seveda Sirius

 

Tukaj je ?e Subaru!!

 

ali Legacy ali pa nekaj vi?jega Outback ali Forester z vsem kar imajo veliki, pogon bencin in LPG in po novem tudi diesel.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Subaru outback je izgubil reduktor odkar ima dizla. Mislim pa da je pri novem outbacku tudi bencinska izvedba sedaj brez reduktorja (v slednje nisem ?ist prepri?an) :( .

Poznan mi je nisan, njihove stare dizel 2,8l ma?ine so zelo solidne, nekateri pa pravijo, da je Nisan sedaj francoski avto. Ne vem :ne vem:

Vozil sem vitaro - soliden avto, poznam pa tudi hondo CRV - sodelavcu pred tednom dni z njo ni uspelo prilesti na plo?nik, kjer je ?e bil parkiran kombi z navadnim dvokolesnim pogonom.

Nekateri prisegajo na toyoto kot najterenec, pa? najpogosteje viden avto v kak?nih dokumentarcih snemanih v Afriki. Ampak koliko tiste toyote za safari je v toyotah ki jih prodajajo pri nas, ne vem.

Pri nekaterih terencih je baje % zapore diferenciala celo odvisen od regije, v kateri ga prodajajo. Mitsubishi mi je pa popolna neznanka.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Honda pa terenci ja. ?zmeden?

 

Toyota velja skoraj za statusni simbol kar se pravih terencev ti?e. In vsaj kolikor opa?am se ravno Toyota?i in Nissanovci na tem podro?ju vedno "?pikajo" tako, da je tudi to nek podatek kdo sta glavna rivala na tem trgu. In, Pathfinder ima izgleda ?istokrven Nissanov motor, ?e te to kaj potola?i. ;)

Na tvojem mestu bi ?el peljati saj pri Krulcu se da kar dosti zmeniti.

 

Opa?am tudi, da so RAV4 kar popularni. Res, da je SUV ampak baje je vseeno kar uporaben tako kot X-trail. Pa ?e v kvaliteto ne bi dvomil.

 

Pri sodelavcu so imeli (no ne vem a jo imajo ?e) prej?njo Vitaro dizel in jim je ?lo nekaj na motorju. Ko so se pripeljali na servis pa jih je serviser poslal na Peugeota saj je HDI motor. ?zmeden?

 

Mitsubishije pa tudi sam ne poznam. :ne vem:

 

Sangyong-ov so pa v sredi krize baje imeli kar nekaj na zalogi na Leskov?kovi pa jih prodajali za male pare saj je firmi kazalo zelo slabo in so morali prodati vse zaloge. Kaj je pa sedaj pa ne vem ampak zaenkrat je znamka premalo uveljavljena, da bi ?el tvegati.

Napisano

Pomoje so nasplo?no kr vse firme kire sodelujejo u rally Dakarju kr dobre, ?e se ne motim je Mitsubishi tam osvoju 7 naslovov zaporedoma, vse skupi pa 12 naslovov, lansko leto so se pa umaknal zarad krize.

 

Se spomnem tistih starih Daihatsu Feroz, to je vlekl kamor si hotu :D

 

 

A da zdej ma ?e suzuki francoske ma?ine :o

Napisano

Po novem lahko v suzukijih po Fiatovih motrojih 1,3, pri?akujemo VAG grupe motorje, mislim da bo swift prvi za?el ali pa keri drugi

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

 

 

A da zdej ma ?e suzuki francoske ma?ine :o

 

Samo vitara dizel (prej?nja generacija) je imela 2.0HDI motor 109KS.

Novej?e imajo pa fiatov JTD.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

izven cest samo

Jeep, Range Rover, Land Cruiser

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

SSounJang ima tudi zanimivo ponudbo SUV z reduktorji Action, Kyron in praveha terenca Terracan.

 

 

malo te moram popravit - kot prvo je firma SsangYong, kot drugo pa Terracan nima nobene veze z njimi saj je ?istokrvni Hyundai. :P

 

Je pa res, da tako poceni solidnega terenca lahko dobi? sam pri Ssangyongu pa ?e neverjetnih 8k? popusta dajo, tako da dobi? Kyrona s 140KM dieslom za manj kot 20k?, Actyona pa celo za samo 17,5k?.

33112_1.png

Napisano

Nekateri poznavalci off road terena pravjo, da je ?e zmer nejbol terenc (da ne re?em kako je bla pocen) Ladurina Niva! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

malo te moram popravit - kot prvo je firma SsangYong, kot drugo pa Terracan nima nobene veze z njimi saj je ?istokrvni Hyundai. :P

 

Je pa res, da tako poceni solidnega terenca lahko dobi? sam pri Ssangyongu pa ?e neverjetnih 8k? popusta dajo, tako da dobi? Kyrona s 140KM dieslom za manj kot 20k?, Actyona pa celo za samo 17,5k?.

 

Na hitro sem odgovarjal in nisem imel ?asa za podrobnosti, pri Terracanu pa sem celo znamko zgre?il :hohoho: . Hvala za popravek.

 

Tudi jaz menim, da je SsangYong najracionalnej?a re?itev. Se spomnite, ko je pony (Hyundai) pri?el na na? trg. Vsi so ga obravnavali kot zastavo, pa jo je dale? presegel v kakovosti. Tako, da pri Kyronu ne bi preve? dvomil v kvaliteto.

Mogo?e se celo najde v moji "?tali".

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Je pa res, da tako poceni solidnega terenca lahko dobi? sam pri Ssangyongu pa ?e neverjetnih 8k? popusta dajo, tako da dobi? Kyrona s 140KM dieslom za manj kot 20k?, Actyona pa celo za samo 17,5k?.

 

Zakaj je tako sem pa tudi napisal.

 

Nekateri poznavalci off road terena pravjo, da je ?e zmer nejbol terenc (da ne re?em kako je bla pocen) Ladurina Niva! :danzoman::bravo:

 

Napisal je NOV avto. Pa tudi, ?e bi kupil novo je ?e vedno predpotopna zasnova. Hvalijo ga pa med drugim zato ker je poceni in ni problem imeti ?e eno doma samo za dele. Njena prednost je pa predvsem te?a. Sem bil na ene parih offroad dirkah in sem videl ene par terencev v akciji.

 

Jures, pa Patrola si pozabil, druga?e si pa kar zadel. :bravo:

Napisano

Simon, a kej ve?, a so maherji nardil kakga naslednika ?e od omenjene Ladure? :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kolikor je meni poznan svet offroada je vozil ki se jih uporablja za te namene dokaj malo.......Land cruiser, Patrol (najbolj raz?irjeni), Lada Niva (vzhodna EU), Defender, Pajero pa ?e kak?en Wrangler ali Puch se najde.....vse ostalo so eksoti :P (lahko da sem kak?nega pozabil :ne vem: )

?e nebi rad zapravil preve? denarja bo? z Lado Nivo prilezel daaaale? :bravo: (in da se jo kupiti novo!!! :huh: )

?e pa denar ni ovira pa LC oziroma Patrol (pa? kar ti bolj odgovarja) tudi zaradi mo?nosti velikega ?tevila nadgradenj (vr?e? gor enga Trailmasterja in snorkel, pa nema boga da te ustavi :rispekt: )

 

Moje mnenje!

Napisano

Mogoce pozabljamo malo BT-50 :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

izven cest samo

Jeep, Range Rover, Land Cruiser

 

Po mojih izku?njah je za vo?njo po terenu zavladal Landcruiser. Po Maroku vodim mountain bike ture in na za?etku so uporabljali Land Roverje, zdaj pa skoraj ni drugega kot Landcruiser. SUV sploh ne vidi?.

Ampak to za tvojo mamo verjetno ni pomembno, ker imate cesto do doma bolj?o kot Camel Trophy.

Napisano

Simon, a kej ve?, a so maherji nardil kakga naslednika ?e od omenjene Ladure? :ne vem:

 

Kolikor vem ?e ne. So samo facelift modeli. Tudi nova ima samo nove motorje pa druga?en bodykit, sama zasnova je popoloma ista. Ni? ne re?em, ni slab avto, za mali denar ima dobre terenske perfomanse. ?e bi hotel poceni terenca za kak?ne ekspidicije bi bil pomoje dobra investicija.

 

Aja pa prijatelj ima stari model Kia Sportage in smo s vozili pri meni zadaj za hi?o po bregu. Smo prilezli po mokri travi v tak?en klanec, da si ne bi predstavljal. Vklopil 4x4, reduktor pa gasa. Pa ?eprav ga je nekdo vedno ?pikal, da to ni terenec, da ne pride nikamor. No naprimer dve zaporedni meji, vsaka skoraj 1 meter visoka (vmes je bila cesta pa spet meja), 4 ljudje notri, reduktor in smo pri?li kot po ravnem. Potem pa ?e en oreng dolg in strm klanec. Gasa pa je ?lo. In saj pravim vse to po mokri travi, ki nima ni? oprijema. Pa tudi nasplo?no nima nobenih te?av z avtom, novi Sportage je pa tudi po nekih raziskavah zelo zanesljiv tako, da je tudi opcija.

No pa ima? delo Ma?k. Krulc, Lov?e in Ku?ar te bodo veseli. :lol:

Napisano

Po mojih izku?njah je za vo?njo po terenu zavladal Landcruiser. Po Maroku vodim mountain bike ture in na za?etku so uporabljali Land Roverje, zdaj pa skoraj ni drugega kot Landcruiser. SUV sploh ne vidi?.

Ampak to za tvojo mamo verjetno ni pomembno, ker imate cesto do doma bolj?o kot Camel Trophy.

 

He he pa v Atlas gorovje je tud vlekel ko mula

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ho?e? res pravega terenca je to Land Rover Defender!

 

Objavljena slika Objavljena slika Objavljena slika

 

S potni?ko varianto Land Roverja in kombijem MB207 (furgon za tovor) se nas je peljalo 50km, cca.3ure na sipine 15 ljudi, 10 koles, 5 malih ?otorjev, 2 velika, terenska kuhinja in prtljaga za 8 evropejcev.

 

Tako sta izgledala avta preden smo nalo?ili kolesa in vstopili potniki. 4 smo se peljali na strehi.

 

Objavljena slika

Napisano

Ok ?e en odgovor z moje strani.... kar se offroada ti?e lahko re?em da sem stestiral, predvsem kot sovoznik ?e marsikatero offroad tekmo kot tudi raznorazne podvige po vseh mogo?ih terenih.

 

Dejstvo je, da je za po snegu najbolj?a kombinacija terenca z majhno medosno razdaljo, veliko oddaljenostjo od tal, relativno ozkimi zimskimi gumami in obvezne sredinska in zadnja ?pera (diff lock)...reduktor je pa seveda stalnica, ?e govorimo o pravih terencih.

 

Za vsakodnevne sne?ne podvige bi osebno priporo?il Freelanderja ki ima precej dobro dodelan pogon, v prid mu je pa tudi dobro zasnovano podvozje.....

 

Osebno se odlo?am za nakup joy ride mrcine kot drugo vozilo.... in trenutno je v o?jem izboru:

 

Toyota Land Cruiser 80 4,2

Nissan Patrol 3,3

 

2 vikenda nazaj smo imeli zimsko odpravo s 5 Toyotami in Defenderjem in z Discovery-jem....

 

Bottomline.... dale? najbolj?e ?e je peljal Land Cruiser 70....

 

 

LP David

Feel free....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.