Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pogledal sem si tista dva testa. No, moram priznati, da se na poligonu vse odli?no izka?e. ?al realna pot ni poligon...

 

Zato imam te?ave tudi z ABS-zavorami, ki me ve?krat spravijo v te?ave kot pa mi pomagajo.

 

Sirius, odli?na razlaga. Zdaj mi je jasno. Edino ?e to: je to mehansko re?eno ali s pomo?jo elektronike. Mislim, da bom enkrat avto zadaj dvignil na eni strani in poskusil zavrteti kolo. Zna bit, da je ta avtomatska zapora odpovedala. In kar se pnevmatik ti?e, so, kakr?ne so, na vseh ?tirih kolesih so bile verige. In spredaj levo se je vrtelo v prazno, skopalo ?e ves sneg in led in prislo do "trdne" podlage. Avto pa je stal.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Pogledal sem si tista dva testa. No, moram priznati, da se na poligonu vse odli?no izka?e. ?al realna pot ni poligon...

 

Zato imam te?ave tudi z ABS-zavorami, ki me ve?krat spravijo v te?ave kot pa mi pomagajo.

 

Sirius, odli?na razlaga. Zdaj mi je jasno. Edino ?e to: je to mehansko re?eno ali s pomo?jo elektronike. Mislim, da bom enkrat avto zadaj dvignil na eni strani in poskusil zavrteti kolo. Zna bit, da je ta avtomatska zapora odpovedala. In kar se pnevmatik ti?e, so, kakr?ne so, na vseh ?tirih kolesih so bile verige. In spredaj levo se je vrtelo v prazno, skopalo ?e ves sneg in led in prislo do "trdne" podlage. Avto pa je stal.

 

Lahko re?em, da sem obupal nad iskanjem kak?en diferencial ima mazda BT50. ?al se firma obna?a kot, da ta podatek ni pomemben za lastnika vozila. Vse kar sem odkril, je podatek, da ima LDS (limeted slip differential) na?in delovanja pa ne (obstojajo najmanj tri). Glede na cenovni razred vozila sklepam, da je mehani?en in deluje pa principu razlike momenta sile na posameznih oseh in jih posku?a prekop mehani?ne sklopke izena?iti.

V tvojem slu?aju je bilo bolj pomembno, kaj se dogaja na zadnji osi. Na prvi osi je normalen diferencial, ki ne omogo?a blokiranja kolesa, ki izgubi stik s podlago. Torej, kaj se je dogajalo zadaj. Najverjetneje je moralo (ob predpodtavki, da LSD deluje) vrteti obe zadnji kolesi na mestu (razlika v hitrostih je taka kot je dopu??a LSD). V takem slu?aju pomaga le ?e vitlo, da te spravi iz zagate.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e je pravi LSD se na dvigalu oba kolesa vrtita v eno smer. Torej, ?e ga vzdigne? na dvigalo, zavrti? eno zadnje kolo naprej, se bo tudi drugo vrtelo naprej. Koliko % pa realno prena?a mo? je pa vpra?anje.

Napisano

a se ne rece dve kolesi? :P

 

dve kolesa :harhar:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e mogo?e koga zanima, na kak?nem "poligonu" preizku?am svoj BT-50 (in sebe).

 

Ko grem v slu?bo, je ?e tema, zato sem nazaj grede naredil nekaj posnetkov nekaterih prometnih znakov. Vo?njo po cesti si lahko predstavljate. ?e posebej ob poledici in zjutraj ob 5ih... Ali pa gredo? iz slu?be ob sne?enju in zametih...

 

Torej, to je vrstni red, ko se vra?am domov...

post-5658-1294340832_thumb.jpg

post-5658-1294340859_thumb.jpg

post-5658-1294340891_thumb.jpg

post-5658-1294340933_thumb.jpg

post-5658-1294340963_thumb.jpg

post-5658-1294340991_thumb.jpg

post-5658-1294341032_thumb.jpg

post-5658-1294341076_thumb.jpg

post-5658-1294341111_thumb.jpg

post-5658-1294341131_thumb.jpg

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Hehe Slivka, kdaj bo? piknik organiziral, da pridemo mal pogledat tole tvojo vukojebino... zna bit prav zanimivo, k bomo vse spojlerje in podne potrgal predno pridemo do tebe.

33112_1.png

Napisano

Pa ?e dokaj hrupni boste. Izpu?na cev... Pa saj ve?, saj ni treba pisat.

 

A piknik? Hja, ni problema, kdaj, ko bo spet napovedanih kak?ne pol metra snega. Pridne roke za kidanje vedno prav pridejo...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Za dober piknik pridem tud kidat... ni panike sam bo te?ka da pridem gor, ?e ma? ti ?e s terencem te?ave :ne vem:

33112_1.png

Napisano

te poberem s fotrovim ?inkve?entom, ni ga brda ki ga ?e ni osvojil, pa vedno kresne v prvo...... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Slivka,

in ti se ?udi?, ?e ti mazda kljub 4x4 z LSD + verige spodrsava???

V takih pogojih pride v po?tev le resni terenc ala Jeep z blokado prednjega in zadnjega diferenciala, ki bi te z dobrimi gumami najverjetneje brez verig pripeljal domov.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

te poberem s fotrovim ?inkve?entom, ni ga brda ki ga ?e ni osvojil, pa vedno kresne v prvo...... :bravo:

 

100% verjamem, da pride v snegu dlje kot moja ?estka. ?e se pa kje zatakne ga lohk pa ?e dvigneva pa odneseva ven iz snega. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

?e nekajkrat sem na tem forumu sre?al besedo "piknik" in tudi besedi "madza piknik". Kaj imate v mislih? ?e naj bi to pomenilo en velik travnik, kjer bi se neki petek popoldan za?eli zbirat, postavljati ?otore, zve?er zakurili ogen, zraven piknili en kol, ob katerem bi se vrtela kaka prasi?ka ali pa (za moje pojme ?e bolje) bi kolc polo?ili vodoravno ob ognju in bi se na njem vrtel prasc, ter kakega vinogradnika poleg, ki bo pripeljal kak?en sod?ek, po ?uru pa v soboto dopoldan preganjanje ma?kov, pospravljanje in odhod domov, bi se to dalo dokaj hitro urediti. Ali s prej omenjenimi besedami mislite na kaj drugega? In na koliko udele?encev bi morali ra?unati?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Imam o?uptek, da mi ta LSD res ne deluje. Zaradi poledenele ceste se je danes vo?nja kljub verigam kon?ala na pol ob cesti. Sprednji kolesi sta bili na zasne?enem travniku in od njiju ni bilo kaj dosti pomo?i, zadnje desno je imelo zelo dober oprijem na zelo dobri podlagi, zadnje levo pa, kako bi zapisal, ni imelo nobenega oprijema - je bil prekratek amortizer (se pravi, kolo je bilo 5 cm nad ledeno podlago). In smo ob?i?ali. Levo zadnje kolo se je vrtelo za odtrgat, zadnje desno je stalo lepo pri miru. In ker zadaj nimam vitla, sem ?akal, da pride mimo nekdo, ki me je najprej za las zgre?il, nato pa poklical znanca, da naju je pri?el s traktorjem potegnit ven.

 

In ko ?e pi?em: verige in ABS-zavore se nekako ne marajo preve?. ABS-zavore in spolska podlaga se pa sploh ne marajo. In potem gre? kot strela: tre??i, kamor tre??i.

 

Glede piknika pa: brez panike, nisem mislil takoj narediti piknik. Poleti pa so te na?e poti dovolj spodobne za va?e "razvajene :P " limuzine.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Se je zgodilo, da sem se z mojim BTjem zna?el na servisu. Napaka, ki je pri 18000 km ?e ne bi smelo biti. In so mi v BTCju zadevo lepo uredili. Sicer imam ob?utek, da pri njih ni navada, da bi bila stranka v delavnici, a sem se naredil, da tega nisem opazil. Res pa je, da gledam z o?mi in ne z nosom, torej sem stal pri vratih in opazoval. In ko so pregledovali avto, sem opazil, da je mehanik zavrtel eno zadnje kolo. In hkrati se je tudi drugo zavrtelo v ISTO smer. Torej ima BT nekak?no zaporo diferenciala. In ker je popravilo trajalo, sem poklepetal z mo?akarjem na sprejemu v servis. Mi je razlagal in razlagal, pa nisem ravno dobro razumel, kaj je hotel umetnik povedati. No, pa najde mo?akar eno sliko razstavljenega diferenciala in takrat se mi je posvetilo.

 

Torej, stvar je sestavljena takole:

V diferencialu je en mali zobnik, ki je gnan od kardana. Vanj je »vklopljen« velik zobnik, ki nato poganja ohi?je ?tirih malih zobnikov. Eni so planetniki, drugi sateliti (ali nekaj takega). Torej, dva od teh malih sta na gredi, ki nato poganjata kolesi ? vsak svojega. Dva pa sta vmes in se vrtita samo, kadar kolesi nimata enake vrtilne hitrosti. Sicer pa mirujeta na svoji osovini in se vrtita skupaj z njunim ohi?jem. To je torej klasi?ni diferencial. Mazdin pa ima pri teh dveh zadnje omenjenih zobnikih podlo?ene lamele in kro?nikaste vzmeti. Le to ustvarja dolo?eno trenje in ju zavira da se te?je zavrtita. Zato je potrebna ve?ja sila, da kolesi vrti? vsako s svojo hitrostjo. Torej sta do dolo?ene sile blokirana. Ko pa je ta sila prevelika, pa lamele zdrsnejo in kolesi se vrtita z razli?nima hitrostma. Tako deluje ta samodejna zapora zadnjega diferenciala. Dokler lamele ne zdrsnejo, je blokiran. Ko pa je sila prevelika, zdrsnejo in ne lomijo diferenciala.

 

Tako je to v teoriji. Kako to zgleda v praksi, si lahko pogledate tu:

 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ti pa si heroj - avto v prestavi s pri?ganim motorjem pa nikogar za volanom. Kaj ?e bi prosto vrte?e kolo predrsalo led do podlage in bi zagrabilo pa bi avto lepo ?el po svoje v gmajno? :P

33112_1.png

Napisano

Brez skrbi, da sem prej preveril, kaj lahko dose?em s takim pogonom. Nekajkrat. ?e posebej, kadar sem se zna?el v te?avah. Tam bi ga lahko takole pustil dva dni, pa bi me prav tam pri?akal. ?e ko sem hotel odpeljati, brez 4x4 ni ?lo.

Sem mona, vem, da sem mona, ma toliko pa spet ne, da bi pustil, da se 27.500? samih preva?a po gozdu.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ti pa si heroj - avto v prestavi s pri?ganim motorjem pa nikogar za volanom. Kaj ?e bi prosto vrte?e kolo predrsalo led do podlage in bi zagrabilo pa bi avto lepo ?el po svoje v gmajno? :P

 

Nekaj zim nazaj sem na podoben na?in poizku?al spravit svojo mazdo iz snega na cesto - lepo v vzvratno prestavo (kolo se je vrtelo v prazno), potem pa ven in porivat. Pa me ni bilo strah, da bi avto kam pobegnil, ker vem da ?im bi kolesa dobila samo malo oprijema bi ma?ina crknila.

 

Res ne vidim razloga zakaj bi moral biti med vo?njo ?ofer vedno prisoten v avtu. S slu?benim vozilom sem nabiral travni?ke kukmake tako, da sem prestavil v reduktor in pustil, da je vozilo samo po?asi peljalo za menoj. Ko sem imel polno naro?je gob, sem samo po?akal, da je avto pripeljal do mene, vanj stresel gobe, po potrebi malo popravil volan in spet od?el po opravkih.

 

Tam bi ga lahko takole pustil dva dni, pa bi me prav tam pri?akal.

Ziher nebi upal ?e bi bila napovedana odjuga :P

 

Lp

M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Kakorkoli, tista samosejna zapora diferenciala je nekako, kako bi rekel, bolj simboli?na. Na papirju, v teoriji, mogo?e celo na poligonu se zadeva mogo?e izka?e za nekaj vredno, v praksi pa je zgolj vi?ja cena vozila in ?isto ni? drugega. Avto je bil na ravni podlagi in eno kolo na ledu. Pri tej samodejni zapori diferenciala se avto ni premaknil. ?e bi ga porinil, bi bilo ve? u?inka kot od te samodejne zapore. ?e dobro, da nima ?e samodejnega priklopa 4x4. Potem bi bil tam do junija, dokler se led ne bi stopil...

 

In ravno zaradi te zapore sem ga vzel. Na izbiro je bil takrat tudi Nissan Navara, ki ima 100% ro?no zaporo zadnjega diferenciala. Ker pa avto vozi tudi ?ena, in ker se na te zapore ne spozna preve?, pa da ne bi kaj polomili, sem se odlo?il za Mazdo :vskalo: , ki ima samodejno zaporo :vskalo: :vskalo: :vskalo::vskalo:

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Tu se pa popolnoma strinjam z Madmaxom. Enostavno ima Nissan enega bolj?ih AWD sistemov. No in Toyota (ko gre za prave terence ne RAV-e) in Mitsubishi Pajero, ostalih z razlogom ni toliko na cesti oziroma iz nje dol.

Napisano

Jaz ne morem izklopit sprednjega pogona, lahko samo zadnjega in sem v?eraj nardu test in meni zapora DELA.

obe zadnji kolesi na ledu in eno sprednje na zemlji in seveda izklopljen zadnji pogon(za zob potegnjena ro?na) in avto je speljal kot da ni ni?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.