Skoči na vsebino

Terenec


Mraušk Mčk

Priporočeno sporočilo

Da ne bo kdo mislil, da je BT-50 4x4 dober samo za drva preva?at. Se da tudi omare lepo peljat. Tole so tri trodelne omare dimenzij 140x51xh181.

 

Za obisk IKEE bi ga pa lahko o?edil :D

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za obisk IKEE bi ga pa lahko o?edil :D

 

Zakaj naj se vidi da se avto uporablja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravno danes ga ?edim. Imamo 20 do 25 cm sve?ega snega. Ko bom ?el v slu?bo, se bo ves sneg z avta stopil in bo vso umazanijo lepo raztopilo in odplaknilo. In bo ?ist kot iz salona.

 

Ko se bom vra?al, bodo verige na kolesih nametale ?e novega...

 

Ko bo pri?la odjuga in se bo za?el sneg topit, bodo verige na kolesih nametale ?e novo blato...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj sem ?e navedel, da je Ford Renger bolj?a izbira od Mazde BT50.

To nisem pogrunatal jaz marve? siolovci na testu. Del teasta, ki se nana?a na vozne lastnosti sem kopiral:

Zmogljivosti, poraba

 

Ve?ino pickupov ?enejo 2,5-litrski turbodizli, ki se trudijo po mo?i uloviti Nissanovo navaro. Ford in Toyota (preizkusili smo hiluxa) sku?ata odgvoriti s tremi litri delovne prostornine. Fordov trilitra? po mo?i ne dohaja toyote, ki se?e preko 170 KM, vendar se tega pomanjkanja sploh ne ?uti. Na avtocestah je lahko mnogo prehiter, dobro pospe?uje, na terenu pa deluje kot pravi terenec. ?eprav je od 2,5-litrskega rangerja mo?nej?i le za dobrih deset konj, je precej hitrej?i in bolj ?ivahen. S pogonom na ?tiri dovoljuje hitrosti do 100 km/h, z reduktorjem pa do 40. Kljub veliki delovni prostornini pa je ta dizel na na?em testnem krogu med vsemi pickupi porabil dale? najmanj goriva - le 8,8 litra povpre?no na sto kilometrov!

 

 

 

Poraba goriva pri masi praznega vozila 1845 kg je ve? kot odli?na.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

NE NI MO?NO!

 

Ni mo?no da pick-up porabi le 8.8 litra na 100 km, razen ?e se pelje? od Logatca do Postojne ali od Trojan do Dom?al. Oboje po avtocesti, seveda. Sem ?e Dirtu enkrat napisal, pa napi?em ?e tu: papir je zato, da se po njem pi?e. Tudi neumnosti.

 

?e se loti? brat temo Poraba, bo? ugotovil, da je dejanska povpre?na poraba pri povpre?nem uporabniku Mazde 6 okoli 8 litrov, Mazde Xedos okoli 9 litrov, Mazde 323f 1,5 (benz) okoli 7,5 litrov in tako dalje. In me nih?e ne bo prepri?al, da pick-up, ki s seboj preva?a ?e reduktor, pa ?e en diferencial, pa ki ni prav ni? aerodinami?ne oblike, porabi 8,8 litra. Ne me hecat. Jaz na svoji Mazdi BT-50 DC 4x4 ?e nisem pri?el pod 65 litrov na 665,3 km oziroma 9,77 litra na 100 km (vedno merjeno na cel rezervar, ker nimam ?tevca porabe). Sem pa (brez te?av) pri?el do porabe 12, pa tudi preko 15 litrov na 100 km (vedno merjeno na cel rezervar). Torej ne pisat neumnosti.

 

Sirius, ne razumi me narobe, nisem vajen, da se heca?, ponavadi pi?e? resno in utemeljeno. Tole s siolovci pa je ve? kot o?itno en dober hec.

 

In ne, Symon, ni mo?no, da bi bil danes zjutraj v Dom?alah, ker sem okoli 7:30 ravno kon?al "jutranjo telovadbo" (moja ?ena je ?e mlada) in se po?asi dvignil iz postelje, da zakurim. In zdaj grem ven, ker se je naredil tak lep son?en dan, zunaj pa je 15 cm sve?ega snega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali je mo?no ali ne, ne morem trditi, sem pa to kopiral s te strani. Dopu??am mo?nost, da so res dosegli ta rezultat v pogojih kakr?ni so bili na testu. Leto prej so testirali Rengerja 2.5 in poraba na testu je bila 10,5 l/100km. To pa so verjetno pogoji nekaj mestne vo?nje, veliko ve? cestne in za poku?ino teren.

 

Se pa z relativno malo porabo pohvali moj znanec, ki ga ima. Zato verjamem, da rabi manj kot verzija z 2.5 motorjem, kar pomeni, da tudi manj od Mazde BT50. Ali je za en liter manj, ali pol litra pa je potrebno preizkusiti.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da bi se pa recimo zmotil in spucal sneg, z vsaj lu?i to je pa ?e tuma? ? :hudicek::hudicek:

Ok pa ?e bi ?e bil pri delu bi si tudi s sprednje haube lahko spucal, bi ti verjetno pri?lo prav, ker bi dejansko ve? videl. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pogled skozi okno danes zjutraj pri nas...

 

?ivjo Slivka!

 

Ma me prav firbec matra, kje si doma? Glede na to, da je v ozadju Kanin, bi bila ta fotka fotografirana nekje v tistem hribovju nad Nadi?o? Al se motim?

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

YavarYe X6V6, zakaj bi pa ?istil sneg dol? Preden pridem do ceste itak ?e samo odpade. Preden pa zapeljem na cesto, moram pa itak ustavit in o?istit grude za kolesi, ker so navadno precej velike in trde kot kamen. In ?e bi kdo zapeljal nanje, bi lahko potolkel avto.

 

AmpeR, ja, se moti?. Do Nadi?e imam pribli?no 50 KM.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok o?itno meri? v vi?ino 190+, ker jaz ?ez tist kup na pokrovu nebi videl ni? drugega kot drevesa in nebo. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AmpeR, ja, se moti?. Do Nadi?e imam pribli?no 50 KM.

 

Poli sem pa fanj falil :dudek: . Ma ?e zmeri me matra, ki je bilo toliko snega ta vikend? Mogo?e kje visoko v Brdih al kje nad Kanalom? Kanin v ozadju... ne vem?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisti kucel?ek od Kanina, ki ga ves ?as omenja?, bi lahko ujel le, ?e bi slikal iz kleti...

 

Ne, na sliki ni nobenega Kanina. Prva ni?ava je vas Lohke. Naslednje sicer deluje vi?je kot Lohke, a samo opti?no - v resnici ima ni?jo nadmorsko vi?ino. In to je Kanalski Vrh. Gorska veriga v ozadju pa so Karnijske Alpe (Bene?ka Slovenija).

 

Ok o?itno meri? v vi?ino 190+, ker jaz ?ez tist kup na pokrovu nebi videl ni? drugega kot drevesa in nebo. :ne vem:

 

Zdrav kme?ki fant, tak od 120 kilov, kaj ?e?. O?e medved in mama bukev... Ne, ?akaj, to so bohinjci...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisti kucel?ek od Kanina, ki ga ves ?as omenja?, bi lahko ujel le, ?e bi slikal iz kleti...

 

Ne, na sliki ni nobenega Kanina. Prva ni?ava je vas Lohke. Naslednje sicer deluje vi?je kot Lohke, a samo opti?no - v resnici ima ni?jo nadmorsko vi?ino. In to je Kanalski Vrh. Gorska veriga v ozadju pa so Karnijske Alpe (Bene?ka Slovenija).

Zdrav kme?ki fant, tak od 120 kilov, kaj ?e?. O?e medved in mama bukev... Ne, ?akaj, to so bohinjci...

 

Ja :blush: ok. Jaz iz Krasa vidim Kanin ravno tako kot iz tvoje fotke. No, ni? zato. Sem falil...

lp

kra?ovc

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.