Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Za ljubitelje tehnike in mo?i:

takole smo peljali 720 kg govedine. ?al je na najbolj zanimivem delu zmanjkalo baterije. Na kameri, ne na Mazdi, da ne bo pomote.

 

A je kdo opazil da je avto SPUCAN ???? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ameri?ka razli?ica :ne vem:

 

Evropska verjetno ne bo tako na?i?kana.

33112_1.png

Napisano

Sicer bi pa tu poleg lahko dal nekaj svojih fotografij, ne pa da tuje lepim poleg... Kakorkoli, ?e vedno bolj?e od tega:

post-5658-1298803567_thumb.jpg

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kar se 4x4 pogona ti?e je Nissan 100% bolj?a izbira...vedno! :P

 

Tuki se pa podpi?em... ?e s pomo?jo blokade sredinskega in zadnjega diferenciala se ne ustavi nikjer... no skorej nikjer... :D

Feel free....

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 leti kasneje...
Napisano

Spodoben delovni stroj za 45100?. To bo naslednja moja "Mazda"...

 

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke...i_mercedes.aspx

 

Eno nulo z zadnje strani pa ti bodo sponzorirali strici iz ozadja. S tem terencem bi Lokavec z okolico precej pridobil na vrednosti. Pa tudi zameti ti ne bi delali preglavic.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Eno nulo z zadnje strani pa ti bodo sponzorirali strici iz ozadja.

 

sramezljiv

451000?.

 

S tem terencem bi Lokavec z okolico precej pridobil na vrednosti. Pa tudi zameti ti ne bi delali preglavic.

 

Lokovec, ne Lokavec...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Priznam Ladi Nivi vse njene lastnosti in zna?ilnosti. Za moje potrebe ima le malo premajhno nosilnost.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Tomozuki, tule bo bolj?a tema o terencih.

 

Za moje pojme tile "grebejo" in "plezajo":

 

 

 

 

 

Temu se re?e terenec. Tisto, kar zdaj na veliko reklamirajo kot terence, so bolj hoby program... V pravih terencih je lahko samo mehanika, avtomatika pa ne. Je pa zato voznik tisti, ki je najve?ja slabost pravih terenskih vozil. Ker ?e ne zna, vsa mehanika ni? ne koristi. Za dirkat po makadamu pa - Red Bull je imel reklamo, da jim je dirkalnik formule 1 u?el z neke farme in so ga lovili po neki makadamski poti. Pa je navaden dirkalnik formule 1.

 

 

Pa ne bi potem tisti na?minkirani pick up zmogli dirkati po makadamu?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ker nimam pojma o terencih, bom samo pametoval, ti me bo? pa mimogrede ?e kaj nau?il ^_^ Sem pa tu prebral (pa ?e kje drugje), da Niva ni nevem kak?en terenec. Je pa dober delovni stroj za svojo ceno.

 

http://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat.../fpart/all/vc/1

 

Kolikor sem pregledal videev pa je tak (ja, zdaj odkrivam toplo vodo). Kraj?a medosna razdalja in majhna te?a je dobra kombinacija za blato. Za plezanje po skalah rabi? kratko medosno razdaljo, zvi?ano podvozje in mehke gume (pa kak kilogram manj ne ?kodi). Pick-up kot je recimo Raptor na dvignjenem podvozju, je pa vbistvu formula za pu??avo. Podvozje zgleda precej mo?no in dobro po?ira luknje pri velikih hitrostih, za kake blatno-sne?ne podvige je pa predolg in prete?ek. Ona formula je sicer po res ravni pe??eni poti kar dobro opravljala izziv, je pa tudi res, da ni bilo nobene 2cm kotanje nikjer, sicer bi verjetno odletelo vse, od podvozja do koles.

 

Meni se vseeno zdi, da Raptor ni za odmet:

Napisano

Glede na to, da je njena cena samo 1/3 cene pravega terenca, je neverjetno zmogljiva. Predvsem jo odlikuje to, da nima neke nepotrebne ?minke. Kar je na njej, je nujno potrebno. Nobene re?i pa ni, ki bi bila samo "za lepo videti" in ni? drugega. Kar pa za SUV vozila ne bi mogel re?i. ?eprav jo na tistem forumu, ki si ga prilepil noter, uvr??ajo med SUVe, je Lada Niva precej bolj zmogljiva od njih na slab?em terenu. Vsi SUVi pa so dale? bolj?i na dalj?ih poteh po odprtih cestah. Konec koncev, Lada je res namenjena za Ruske tajge in ne vsakodnevni vo?nji od npr. Kopra do npr. Maribora... Ja, ji pa res manjkata zapori diferencialov. Kar pa ti npr. pri Mamutu uredijo za 1000? po kosu. In ?e da? 13000? za Lado in ?e 2000? za obe blokadi, dobi? zelo dobrega terenca dokaj poceni. In ti ga ni ?koda pognat po vseh brezpotjih. In tudi ?e kaj "prime?", ne bo kak?ne hude ?kode...

 

Poraba? Ja, Lade Nive tu po Lokovcu porabijo okoli 16 litrov bencina na 100 km (vsaj tiste, katerih lastnike poznam). Kar pa sploh ni veliko v primerjavi z mojo Mazgo BT50 4x4 DC, ki pokuri na letni ravni povpre?no okoli 16,5 litrov nafte na 100 km. Le da je Lada neob?utljiva na nizke temperature, dizela?i pa pri -18°C ali manj dajo vedeti, da je mrzlo. Pri terencih in njihovi pravilni uporabi je treba pa? upo?tevati, da energija ne nastane iz ni?...

 

Ne, Raptor in podobna vozila nikakor niso za odmet. ?e potrebuje? vleko kak?ne prikolice z dvema konjema od hipodroma do hipodroma in tudi na kak pa?nik. Ali ?e potrebuje? vleko kak?ne manj?e jahte. Ali ?e potrebuje? prevoze manj?ih tovorov te?e okoli ene tone in podobno, so ta vozila vsekakor dober asistent pri delu. ?ejk pa ?e nisem, da bi kupil Raptorja zato, da grem skakat ?ez pe??ene sipine...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

O?itno tudi terenci prihajajo v ve? variantah :) Sem pa na?el eno Raptorjevo konkurenco:

 

  • 1 leto kasneje...
Napisano
Napisano

Res je, da niso ve? poceni, vseeno pa so cenej?i od Mazde BT-50. In kolikor vidim na posnetkih, tudi z Mazdo BT-50 ne bi pri?el dlje, kot pa tale mo?i?ek s hro??em. Tam na tistem po?evnem jarku, kjer je imel sprednjo desno gumo v zraku, bi se tudi BTjka ustavila. Ker so Mazdini strokovnjaki namesto dveh popolnih blokad diferencialov raje montirali piska?a, ki ti piska, ?e pusti? klju? v klju?avnici in odpre? vrata. O?itno je po njihovem mnenju to za terensko vo?njo bolj pomembno...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Krasen dan. In da ne bo kdo mislil, da je to samo v domeni mo?kih...

 

post-5658-0-64296800-1430497160_thumb.jpg

 

post-5658-0-73015200-1430497161_thumb.jpg

post-5658-0-24035800-1430497162_thumb.jpg

 

post-5658-0-41003400-1430497163_thumb.jpg

 

 

O?itno precej raje porivajo, ?e je Audi...

post-5658-0-87200100-1430497163_thumb.jpg

 

 

Usklajevanje mnenj:

post-5658-0-90802000-1430497835_thumb.jpg

post-5658-0-31884000-1430497836_thumb.jpg

post-5658-0-31889100-1430497835_thumb.jpg

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 4 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.