Skoči na vsebino

Letne gume 2010

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  je LabiGT napisal:

sicer pise W ampak to nima veze s hitrostjo (ker pac nobena mazda nasploh ne gre 270km/h)

lahko das V mirne duse (kaksen zatezen policaj bi ti lahko delal probleme, ampak zelo manj verjetno)

 

razlika je bolj v trdoti boka (W so trse kot V) je pa razlika manj obcutna kot H na V

 

RE050A sem mel in je sportna guma (odlicna vodljivost) ima pa minus, da rabi nekaj "krogov" da se ogreje, recimo takoj na zacetku na mastnem asfaltu drsi da je joj

 

Conti SC3 ne poznam (poznam pa SC2) in je bla dobra ampak problematicno obraba

 

Sportmaxx TT je zanimiva, ker ima dodal kevlar na bokih (se pravi trdi boki)

 

mislim da z nobeno ne bos falil, glej kera pride najcenejs (bi pa dodal v izbor se michelin pilot exalto PE2, zelo dobra in podobna RE050A)

 

Jah, saj tudi meni se ne zdi logi?no, zakaj bi se zahteval W, ?e je Vmax avta itak ni?ja kot jo podpira V razred. Ali je mo?no, da je stvar (zahteve glede trdote boka) odvisna tudi od 1) navora (dizli imajo precej vi?ji navor) in 2) tipa menjalnika (avtomatski)?

  • Odgovori 182
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano
  je IngvarL napisal:

Jah, saj tudi meni se ne zdi logi?no, zakaj bi se zahteval W, ?e je Vmax avta itak ni?ja kot jo podpira V razred. Ali je mo?no, da je stvar (zahteve glede trdote boka) odvisna tudi od 1) navora (dizli imajo precej vi?ji navor) in 2) tipa menjalnika (avtomatski)?

 

ne ampak zato ker:

pri tako majhnem profilu kot je 215/45, imajo z W nekaksno rezervo za plocnike (poskodba) in recimo "pozabljivosti" glede pravilnega tlaka (W bo bolj prenesel nizji tlak pumpanja kot V)..

 

drugi razlog je, da v tej dimenziji (ala 215/45 17) bos lazje najdu W kot pa V...

se pravi je W bolj razsirjena

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Js mam ?e eno vpra?anje...kaj ?e dam 205 55 16 namest 205 50 16, po kalkulatoru je 3% odstopanja - preve?? Na spodnji sliki je avto z 50 gumo...mnde ne bo rajsalo,a? (pa pustmo homolomo) :policaj:

 

post-1462-1268765007_thumb.jpg

Icewoman is here!
Napisano

No,tudi sam sem zamenjal zimake.Ko sem nosil zimske gume na podstre?je,sem skoraj omagal.Ni kondicije. :blush:

 

Sicer pa izgleda,da bom ostal na Pirelliju,ko kupim v kratkem nove-dobim jih lahko po zelo ugodni ceni.In sicer Pirelli cinturato P7.Bomo videli,?e so res tako dobre.

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Kaj priporo?ate za dimenzijo 165/70 R14 81 T, v rangu cene nekje do 50 ? za gumo?

 

Vidim, da sta Pirellijeve Cinturato P6 in Cinturato P7 zmagovalki testov, kak?na je pa kaj Cinturato P4 Ecoimpact?

 

V o?jem izboru so naslednje gume:

- Pirelli Cinturato P4 in Pirelli P3000

- Fulda Ecocontrol

- Kleber Dynaxer HP2

- Uniroyal RainExpert

 

 

Pa ?e hitri pregled cen

http://www.topolino.si/iskanje/letna/osebn...cena_koncna_a/0

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano
  je theBill napisal:

Kaj priporo?ate za dimenzijo 165/70 R14 81 T, v rangu cene nekje do 50 ? za gumo?

 

Vidim, da sta Pirellijeve Cinturato P6 in Cinturato P7 zmagovalki testov, kak?na je pa kaj Cinturato P4 Ecoimpact?

 

V o?jem izboru so naslednje gume:

- Pirelli Cinturato P4 in Pirelli P3000

- Fulda Ecocontrol

- Kleber Dynaxer HP2

- Uniroyal RainExpert

Pa ?e hitri pregled cen

http://www.topolino.si/iskanje/letna/osebn...cena_koncna_a/0

 

Imel sem P 3000-zelo v redu guma samo star model,kolega je dal gor sedaj Cinturato P4 -zelo jih hvali,

tudi Uniroyal so v redu.Ostalih ne poznam.

 

 

Napisano

Pirelli imel na Astri in Cliotu. Super. Priporo?am ?e GY ali Bridgestone, ne pa kak?nih Michelin ali Continental.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Hvala fantje, dobil Pirelli P4 za 46 ? po gumi na avtogume.com

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Evole, smo se vozili po Istanbulu in zagledam moderno vulkanizersko delavnico s ?irokim izborom avtogum. :hohoho::hohoho: ..........zgleda da je ?e 2 enaki te?ko dobiti :hohoho: ,potem se pa mi prito?ujemo katere so dobre :lol: ...da ne govorim da sem videl obe?eno tablo ene 5x2 velikosti z napisaom TIGAR :hohoho:

post-288-1270731113_thumb.jpg

post-288-1270731119_thumb.jpg

Napisano

Eno vpr?anje, ali je dovoljeno imeti gume razli?nih tipov na avtu? Pa seveda na isti osi isti tip oz. ferma?

panoramska.jpg
Napisano
  je Nidhoggr 323f napisal:

Eno vpr?anje, ali je dovoljeno imeti gume razli?nih tipov na avtu? Pa seveda na isti osi isti tip oz. ferma?

 

Je.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

no stvar je taka,kupujem letne gume in ker dimenzija225/45/18 je svinjsko draga a bi lahko recimo nekdo mi napisal kere dimnzije so se primerne na te feltne k jih imam..imam pa orginalne feltne gor...aja pa mora biti tudi taka dimenzija da jo lahko potem homologiram ane...

 

 

hvala

www.trziskisladoled.si

Napisano

recimo, da bi lahko dal 225/40 18 (cca. 50 eur ceneje na gumo)

 

ce bi ze to naredil, pol jaz ne bi homologiral...se pac delas francoza (dvomim da: 1. te bojo ustavili zaradi gum, 2. da bojo sli tezit zarad take razlike)

 

se pa moras zavedat da je napaka napram originalu 3.4 % (manjsi premer za 6.4cm)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

recimo, da bi lahko dal 225/40 18 (cca. 50 eur ceneje na gumo)

 

ce bi ze to naredil, pol jaz ne bi homologiral...se pac delas francoza (dvomim da: 1. te bojo ustavili zaradi gum, 2. da bojo sli tezit zarad take razlike)

 

se pa moras zavedat da je napaka napram originalu 3.4 % (manjsi premer za 6.4cm)

 

Jaz isto razmi?ljam ,ker z 225/45 18 je izbira tako skromna in je od bolj?ih le Bridgeston, Dunlop pa mogo?e ?e kot ?efran dragi Michelin.

 

Policajev in pregleda me ni strah saj dvomim, da bi me jebali zaradi take malenkosti bolj me skrbi, da bi ob kaki nesre?i slu?ajno zavarovalnica osporavala pla?ilo zavarovalnine zaradi nehomologiranih gum.

 

Sem pa preveril in uradno za Mazdo 6 je ustrezna tudi ta dimenzija 225/40 18 samo verjetno bi bilo vseeno dobro to nekak uradno spraviti na homolomo karton?ek ... lahko pa tud neuradno s kak?nim Letrasetom :hudicek:

 

  je iceman22 napisal:

kaj pa kasno drugo dimenzijo?mogoce mal sirse?

 

Ve? ali manj je sranje saj kolikortoliko ustrezna dimenzija (?im manj procentov odstopanja) po obsegu je spet tolk redka kot tale.

33112_1.png

Napisano

js mislim itak to homologirat zaradi zavarovalnice in ne kj drugega,ne skrbijo me policaji...njih lahko obracas koker hoces..mislim lahko se z njimi pogovoris ane..

www.trziskisladoled.si

Napisano

@Labi:

 

"originalu 3.4 % (manjsi premer za 6.4cm)"

 

A se nisi kje zmotu?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Pravkar montiral gor Pirelli cinturato P7 in prvi vtisi so res super. :bravo:

Gum prakti?no ni sli?ati in vse skupaj gre veliko bolj?e in nekako lep?e te?e avto-po mojem je to posledica majhnega kotalnega upora.Po?akajmo ?e de? in bomo potem dobili kompletno sliko.

 

 

Napisano

S temi homologacijami za gume je kri?. Sam imam original 205/45 R16 in v homolomo karton?ku ?e 195/55/15 ali nekaj tak?nega. V uradnih navodilih za konkretno ta avto (Renault Clio RS 182) kjer pi?e kak?en tlak mora biti je pa isto 205/45 R16 ter 195/50R15. In jasno sem za zimsko kupil to zadnjo dimenzijo, ?e me bojo pa zaradi tega j****i (pa ?e na original Reno feltnah imam gume) jim bom pa ?e naredil ?talo. :angry:

 

@Labi: Malo gledam in me zanima kak?no je tvoje osebno mnenje o gumah Kumho Ecsta SPT KU31, Hankook Ventus RS2 ter Toyo T1R? Vem, da sta Kumho in Hankook korejski znamki ampak po drugi strani gre (predvsem pri RS2) za high performance gumo, ki baje celo zdr?i ene 10.000km, vsaj sode? po ocenah uporabnikov.

Napisano

rs2 je mogoce prevec ekstremna guma

iz moje perpsektive bi se odocal med toyo pa kumho...in najbrz bi vzel kumho (ker je bolj kompromisna)

 

obraba bo pa, kot ves, kar porazna :)

ampak pri 205/45 tudi ne mores pricakovat kaj drugega :(

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

TNX. :bravo:

 

Obraba bo porazna na vseh to vem. Je pa res, da bi RS2 vzel ravno zaradi tiste dvakrat na leto, ko bi ?el na kak trackday pa ne nujno na Raceland. :zvizga: Bom videl kako se bom odlo?il, pomoje bodo zmagale finance in bom res vzel Kumho. Ker za RS2 bi mogel na petrolu (uvoznik) ?akati 1 mesec, iz www.camskill.co.uk pa ne vem to?no koliko ?asa bi ?akal. So pa relativno poceni ?eprav ?e vedno najdra?je med temi tremi v moji dimenziji.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.