Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Si imel sreco, da nisi vmes fasal regeneracije DPF... potem bi se poraba hitro dvignila za kaksen litercek ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Si imel sreco, da nisi vmes fasal regeneracije DPF... potem bi se poraba hitro dvignila za kaksen litercek ;)

Aja, res je. Ko sem ?tartal se je pri?gala za kakih 10 km.To sem pozabil napisat. Bi bila poraba znatno manj?a brez regen.

 

 

Napisano

Si imel sreco, da nisi vmes fasal regeneracije DPF... potem bi se poraba hitro dvignila za kaksen litercek ;)

Tudi jaz sem mislil, da je tolk razlike pa ni, saj je na tank povpre?je cca 2-3 deci na 100km ve? zaradi regeneracij.

33112_1.png

Napisano

Tudi jaz sem mislil, da je tolk razlike pa ni, saj je na tank povpre?je cca 2-3 deci na 100km ve? zaradi regeneracij.

Mislim, da sem bral nekje, da gre za komplet regen. okoli 0,5 l. nafte. ?e veno, da se le ta povpre?no izvaja na vsakih 250 km je to pribl. 1,5 litra na rezervoar.

 

 

Napisano

@Alex: ja se na manj se da spravit, kot pravis, moja je zle na 5,7 l/km. Mam pa to samo regionalne izlete do drugega doma: 50% 90 pa 50% mesta.

Je pa res tudi, da men ze noga trza k se nazaj drzim xD Morm konstantno met screen s porabo pa zapacanjosto filtra pred ocmi, da ne prtisnem, k je treba iz 50 na 90.

Napisano

@Alex: ja se na manj se da spravit, kot pravis, moja je zle na 5,7 l/km s tem da mam regen na 150 km in manj. Mam pa to samo regionalne izlete do drugega doma: 50% 90 pa 50% mesta.

Je pa res tudi, da men ze noga trza k se nazaj drzim xD Morm konstantno met screen s porabo pa zapacanjosto filtra pred ocmi, da ne prtisnem, k je treba iz 50 na 90.

Sej sem napisal, da se da tudi manj. Samo potem se mora? umikati traktorjem skrajno na desni rob, da teclahko obidejo.

To pa res ni ve? podobno vo?nji.

 

 

Napisano

Sem se vozil zadnjih par dni. Nova Mazda 3.

 

Novo mesto - Zagreb (center) in nazaj.

Novo mesto - Radovljica in nazaj

Novo mesto - ?ez hribovite Gorjance - Metlika in nazaj

 

Je bilo autoceste (nisem ?paral avta - cca 150 kmh), hribov in regionalk.

 

Resetiral sem ?tevec (za kilometra?o in litra?o) pred Zagrebom.

540 km sem naredil.

Trenutna poraba 7.4 l/km.

Napisano

No ja tak hudo ni, js se zle s tole 5,7 ravno blendam in, kar je naravnost zalostno, od vasi do vasi se en za drugim furamo 65-70 po naselju pa tk 40, da je za ziher, da nas radar ne ujame ... xD

 

Pa se sopotniki so zacel sprasevat, zakaj mazda ne "cuka" vec ... xD

Napisano

Sem se vozil zadnjih par dni. Nova Mazda 3.

 

Novo mesto - Zagreb (center) in nazaj.

Novo mesto - Radovljica in nazaj

Novo mesto - ?ez hribovite Gorjance - Metlika in nazaj

 

Je bilo autoceste (nisem ?paral avta - cca 150 kmh), hribov in regionalk.

 

Resetiral sem ?tevec (za kilometra?o in litra?o) pred Zagrebom.

540 km sem naredil.

Trenutna poraba 7.4 l/km.

To je nekje realna poraba z normalno vo?njo. Kar je manj je ovira na cesti.

 

 

Napisano

prevec kurijo novi bencinarji prevec... tolk se hvalijo vsi kok bo manj izpustov in majhna poraba pa se u praksi ni nic spremenil... vse samo lapajo da so papirji in jih loh prodajajo... ovce pa kupjo

recmo ce se vozis vsak dan 100km .. za sluzbo.. in mas ene 900-1000? place in vsi vemo da noben noce dat veliko za potne stroske... pol ce ti kuri 5 ali 7.5 pomeni kr precejsno razliko...

primer, punca se vozi z staro dizel m3 ki pije le 5l dizla... ce bi kupila bencinarja bi ji kuru 7.5 najmanj... smo zracunali da bi realno na leto za gorivo dala 1000? vec ....to je pa ze kako popravilo,gume, vinjeta...

to si ne zmisljujem, to so realni resnicni podatki, zato tudi sam nikol neb meu benz golfa 1.0, ce mi ga ?enka?... 2.0 mi kuri 5.8 pa ne sparam...in gre... mlincki pa kurijo in nikamr ne grejo! mogl bi bit obratn!

 

sepravi da ce bi mene hotl prepricat naj kupim ?vohnej? bencinar ki bo imel malo izpustov... bi me prepricali samo s tem da bo tudi poraba potem mala... realna max 5 l... pol bi mogoce potrpel manj konjev in kupil...

Napisano

prevec kurijo novi bencinarji prevec... tolk se hvalijo vsi kok bo manj izpustov in majhna poraba pa se u praksi ni nic spremenil... vse samo lapajo da so papirji in jih loh prodajajo... ovce pa kupjo

recmo ce se vozis vsak dan 100km .. za sluzbo.. in mas ene 900-1000? place in vsi vemo da noben noce dat veliko za potne stroske... pol ce ti kuri 5 ali 7.5 pomeni kr precejsno razliko...

primer, punca se vozi z staro dizel m3 ki pije le 5l dizla... ce bi kupila bencinarja bi ji kuru 7.5 najmanj... smo zracunali da bi realno na leto za gorivo dala 1000? vec ....to je pa ze kako popravilo,gume, vinjeta...

to si ne zmisljujem, to so realni resnicni podatki, zato tudi sam nikol neb meu benz golfa 1.0, ce mi ga ?enka?... 2.0 mi kuri 5.8 pa ne sparam...in gre... mlincki pa kurijo in nikamr ne grejo! mogl bi bit obratn!

 

sepravi da ce bi mene hotl prepricat naj kupim ?vohnej? bencinar ki bo imel malo izpustov... bi me prepricali samo s tem da bo tudi poraba potem mala... realna max 5 l... pol bi mogoce potrpel manj konjev in kupil...

Ni ravno tako, jaz se vsak dab vozim 60km v slu?bo prej sem imel dizla in mi je pil 5,7l sedaj imam bencinarja in mi pije 6,7l (regionalna cesta), razlika v ceni avta je bila pribli?no 4000? ve? za dizla in zdaj delaj matematiko ?e se spla?a.

Napisano

sam kupujem rabljene ...prvi lastnik in nekaj let star...cene so potem realne in je pol tam tam...

 

ce gledamo nove pa ja, je drazji... to mores pol vedt kok cajta ga bos imel...ce ga bos mel 10 let... bos dobu not+ vozu se bos bols vsekakor... to vsak zase ve

Napisano

Zagorjev primer je realen glede vo?nje in porabe,od 50keda pa reanost ki te ve?inoma ?aka na cesti vsak dan in s temu primerna mala poraba!

Napisano

Zagorjev primer je realen glede vo?nje in porabe,od 50keda pa reanost ki te ve?inoma ?aka na cesti vsak dan in s temu primerna mala poraba!

Jap... to tudi jaz pravim. Eno je vo?nja drugo je mu?enje sebe in avta.

 

 

Napisano

Jap... to tudi jaz pravim. Eno je vo?nja drugo je mu?enje sebe in avta.

Pa kako mu?enje , kaj skoz pi?ete neke neumnosti zakaj vse posplo?ujete vsak ima svoj na?in vo?nje, druga?ne ceste, enkrat je gu?va drugi? fraj cesta zato sploh ni relevantno primerjat porabo med sabo. Primerjal bi jo lahko samo ?e bi oba imela popolnoma enak na?in vo?nje enako te?ko nogo potem bi to lahko nekako primerjal.

Napisano

Pa kako mu?enje , kaj skoz pi?ete neke neumnosti zakaj vse posplo?ujete vsak ima svoj na?in vo?nje, druga?ne ceste, enkrat je gu?va drugi? fraj cesta zato sploh ni relevantno primerjat porabo med sabo. Primerjal bi jo lahko samo ?e bi oba imela popolnoma enak na?in vo?nje enako te?ko nogo potem bi to lahko nekako primerjal.

Se strinjam, to sem tudi sam ve?krat napisal. Tu se gre za voznike, ki kljub prazni cesti vozijo nenormalno po?asi, da pri?parajo na gorivu, tako, da na regionalni cesti ustvarjajo kolono za seboj.In kaj se potem dogaja? Vozniki za njim postanejo nestrpni in pri?nejo prehitevati brezglavo tudi tam, kjer je to nemogo?e in nevarno. Tega je bilo tisti dan, ko sem testiral porabo ne?teto. Take voznike bi bilo treba kaznovati prav tako, kot tiste prehitre.

 

 

Napisano

Itak, s tem da dizel pri 150 km/h tudi ne pije 5,1. :)

Men pije 16,1l

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.