Skoči na vsebino

MOTO GP


YavarYe X6V6

Priporočeno sporočilo

Uf kok se bo matral z Repsolko, divjim bikom :)

Ha ha, on je celo ?ivljenje na japoncu, ?e se nih?e kje razen Stonerja ne znajde na obeh, je Ducati, Dovi je pa itak otrok Duceja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Na FP4 jih je bilo 17 znotraj ene sekunde, noro, peti, ?esti zaostaja 0,2-0,3

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja glede na proste treninge je blo kar dolgcas. Ducati je naredil motor, ki je na hitrih stezah neulovljiv. Ampak sedaj prihajajo spet hondine steze.

 

Assen bo povedal vse, tu je bila doma vedno Yamaha, samo letos dela Rossi cudeze, tudi Vinales in Zarco sta padla v formi. Motor je pa kr?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja res nevem kaj Yamaha dela, zdaj ze drugo sezono gre samo navzdol z razvojem motorja. Zarco je vidno padel v formi je pa res da ima lansko yamaho ki pa je tudi polom. Tak da v Assnu ne pricakujem Yamahe na 1mestu.

Ducati je naredil ogromen napredek, niso hitri sam na ravnini, tud v ovinkih so hitri se posebej ce vozi Lorenzo ki ima ciste linije.

Honda pa z Markezom konstantno boj za 1.mesto. Glede na zdrse Honde bi brez Markeza bili v pi... Ta vikend je spet resil 100% padec.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Slalomski izidi.....5 stotink pa tretji, 0,3 do desetega mesta...jutri bo pa res klanje, ker sta samo dve mesti za prehitevanje v Assnu.

 

Se najbolje za dirko bi bilo da Suzuki potegne naprej (no in zmaga :) ) Vale pa je fenomen, navijac gor ali dol, z rezervnim motociklom parira mulcem. Kapo dol.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dovi pa Rossi sta se sama zafrknila, ena napaka takoj +3 mesta. Bravo Suzuki! Delajo velik napredek.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Super dirka! Napet boj 8 dirkacev, izenaceni do konca, to je to, se vec takih dirk. Skoda za Lorenza, na zacetku mu je dobro kazalo in je imel enak ritem kot ostali, sam nvm zakaj je pol tolk popustil, verjetno gume.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce je verjeti izjavam je inel problem z prvo gumo, zato ga je tudi Rossi nabil, ker je v trenutku pospesevanja lovil zdrs prve gume, Rossi gas, Lorenzo spus?al....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
    • Sam tole je pa všečna zadeva. Sicer sam oprema ST, sam se mi dopade  Vprašanje, kako je kaj s temi mašinami?    https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19504219&display=Ford Focus
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.