Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni

sem ?isto nov uporabnik, vendar spremljam forum ?e kar nekaj ?asa.Imam mazdo 6 SW letnik 2005 136KM in cca 170.000 km.

razlog zakaj pi?em je v tem, da mi je nekaj ?asa nazaj za?elo ?udno piskati oz. ?vi?gati v turbini.peljal sem jo na servis, kjer so ugotovili da je po?en intercooler.

OK...to sem dal zamenjat z rahlo rabljenim(+servis avta-filtri,olje 440?) a kljub temu ?e vedno ?vi?ga. pri ni?ji hitrosti cca 60km/h.

ko odprem havbo prihaja zvok tam nekje pri vetrnici turbine.

ali je kdo imel podoben primer?sicer mi serviser pravi da je to OK, da itak vsem dizlom ?vi?gajo turbine...

 

hvala za odgovor

  • Odgovori 116
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Turbina je ?e skoraj od?vi?agala svoje.

Pri mazdah ?vi?ganje NI normalno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pozdravljeni

sem ?isto nov uporabnik, vendar spremljam forum ?e kar nekaj ?asa.Imam mazdo 6 SW letnik 2005 136KM in cca 170.000 km.

razlog zakaj pi?em je v tem, da mi je nekaj ?asa nazaj za?elo ?udno piskati oz. ?vi?gati v turbini.peljal sem jo na servis, kjer so ugotovili da je po?en intercooler.

OK...to sem dal zamenjat z rahlo rabljenim(+servis avta-filtri,olje 440?) a kljub temu ?e vedno ?vi?ga. pri ni?ji hitrosti cca 60km/h.

ko odprem havbo prihaja zvok tam nekje pri vetrnici turbine.

ali je kdo imel podoben primer?sicer mi serviser pravi da je to OK, da itak vsem dizlom ?vi?gajo turbine...

 

hvala za odgovor

 

bolj kot zvizga bolje je ..... :jupiii: to je bistvo....?e je TDI

 

Samo podvprasanje, ti je kaj manj vlekla pred servisom, ce ne so te lahko malo na ?pago....?vi?ganje ni napaka intercoolerja se mi zdi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jur?ek ?vi?ganje pri mazda navoru NI normalno, razen ?e uho gor ti??i?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jur?ek ?vi?ganje pri mazda navoru NI normalno, razen ?e uho gor ti??i?.

 

a nisem napisu tdi?

sam zvizga pa ne zarad intercoolerja........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

bolj kot zvizga bolje je ..... :jupiii: to je bistvo....?e je TDI

 

Samo podvprasanje, ti je kaj manj vlekla pred servisom, ce ne so te lahko malo na ?pago....?vi?ganje ni napaka intercoolerja se mi zdi

 

intercooler sem dobil nazaj

bil je po?en na ve?ih mestih spodaj, kjer je vtaknjena cev...(sem ga dal popravit...?e ga slu?ajno kdo rabi-prodam)

to se je pa zgodil ker sem bil predivji ?ez le?e?ga policaja

 

vle?e pa isto kot prej

 

a je mogo?e kej narobe z mazanjem...a je mo?n da ?e kje zrak vle?e

Napisano

Zarad interkulerja se sli? kot da nekje pu??a zrak.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

 

OK...to sem dal zamenjat z rahlo rabljenim(+servis avta-filtri,olje 440?) a kljub temu ?e vedno ?vi?ga. pri ni?ji hitrosti cca 60km/h.

 

 

V kateri prestavi ima? oziroma kolk obratov je na obratomeru pri tej hitrosti. Ker ?e ti ?vi?ga samo pri dolo?enih obratih bi prej rekel, da ti ?vi?ga kak alternator, pumpa, kaka jermenica oziroma kateri od le?ajev. Mo?no dvomim, da je to ?vi?ganje turbine. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

V kateri prestavi ima? oziroma kolk obratov je na obratomeru pri tej hitrosti. Ker ?e ti ?vi?ga samo pri dolo?enih obratih bi prej rekel, da ti ?vi?ga kak alternator, pumpa, kaka jermenica oziroma kateri od le?ajev. Mo?no dvomim, da je to ?vi?ganje turbine. :ne vem:

 

obrati cca 2000 do 3000...prestava ni pomembna

vem pa da ?vi?ga pr turbini ker sm dvignu haubo pa punco postavu za volan da je gas prtiskala

sli? se kot da bi ?vi?gu le?aj od vetrnice turbine...tko nekak

Napisano

?im ?vi?ga, po mojem nekje uhaja zrak. Meni se je to zgodilo, ok ne na MAzdi, pa se je izkazalo, da je nekje preribalo tla?no cev iz turbine na kolektor..........

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Jur?ek ?vi?ganje pri mazda navoru NI normalno, razen ?e uho gor ti??i?.

 

po tvoje ma torej ve? kot 80% navornikov mazde 6 od 2002 do 2008 zani? turbine ?

 

ali pa imava druga?no predstavo o ?vi?ganju...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Mi ni ?vi?galo niti takrat, ko je bil intercooler po?en.

 

Btw, Intercoolerje menjajo pod garancijo - tovarni?ka napaka. Meni so ga menjali lani, imam letnik 2002.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

po tvoje ma torej ve? kot 80% navornikov mazde 6 od 2002 do 2008 zani? turbine ?

 

ali pa imava druga?no predstavo o ?vi?ganju...

 

T ie ?e labi odgovoril.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bom vpra?al kar v tej temi. Tudi sam sem pri svoji M6 diesel opazil zvok, ki se pojavlja samo pri prestavljanju v vi?jo prestavo (takoj ko se pritisne na sklopko) in to samo pri obratih med 2000 in 3000. Pri prestavljanju pod 2000 ali nad 3000 obrati pa tega zvoka ni. Ali je to kaj povezano s turbino in je tak zvok ?isto nekaj normalnega ali pa tega zvoka ne bi smelo biti? :blush:

Napisano

Bom vpra?al kar v tej temi. Tudi sam sem pri svoji M6 diesel opazil zvok, ki se pojavlja samo pri prestavljanju v vi?jo prestavo (takoj ko se pritisne na sklopko) in to samo pri obratih med 2000 in 3000. Pri prestavljanju pod 2000 ali nad 3000 obrati pa tega zvoka ni. Ali je to kaj povezano s turbino in je tak zvok ?isto nekaj normalnega ali pa tega zvoka ne bi smelo biti? :blush:

 

To bo najverjetneje potisni le?aj sklopke, ki nakazuje, da je malo obrabljen, ali pa ima na teh obratih vibracije.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

To bo najverjetneje potisni le?aj sklopke, ki nakazuje, da je malo obrabljen, ali pa ima na teh obratih vibracije.

 

Lahko je to ali pa vakuumska ?rpalka za servo oja?evalec, ki se tudi ogla?a med temi vrtljaji.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To bo najverjetneje potisni le?aj sklopke, ki nakazuje, da je malo obrabljen, ali pa ima na teh obratih vibracije.

 

 

Lahko je to ali pa vakuumska ?rpalka za servo oja?evalec, ki se tudi ogla?a med temi vrtljaji.

 

Hvala obema za odgovor.

 

Sem kar zaskrbljen, saj sem mislil da se to ogla?a turbina. :blush: Ali lahko povesta ?e kaj ve? o tem? Predvidevam da ta zvok ni ravno normalen pojav pri 24.000 KM. :huh:

Napisano

Vle? na servis, predvidevam da ima? ?e vedno grancijo, pa nsj zrihtajo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

no ker je ?e kar nekaj ?asa nazaj, ko sem pisal o ?vi?ganju turbine.

stvari sem nekako pri?el do dna...glede na to da me je moj mehanik tola?il da je to normalno da turbina ?vi?ga (sicer je zelo motece pri ohlajeni ma?ini), mene pa je to motilo, sem se odlo?il da peljem avto na pregled v firmo BEJA.

 

tam mi je serviser zagotovil, da to ni normalno in da ?vi?ga le?aj turbine. Ker pa ima mazda kao neko hudo turbino(baje da ma PORSCHE cAYENE enako), ne obstaja nobene varijante, da bi jo obnovil in naj jo vozim kolikor ?asa bo pa? ?la, potem pa jo zamenjam.

 

nova pa baje stane 1800?.

 

a ma kdo kak?no izku?njo s temi turbinami (menjavo ali obnavljanjem), ker jaz sicer dvomim da se je neda obnovit?

 

hvala za odgovor

Napisano

no pol se pa spra?ujemo zakaj je Mazda tolk draga... ja logi?no ?e ma pa od Porscheja dele notri :aaaaa:

33112_1.png

Napisano

ja turbine so na?eloma zelo dobre... v moji ?estki s skoraj 260K km ?e zmeraj dela ku ?us, s tem da je bil avto s?ipan ko je bil skoraj nov

trkam na les... :vskalo: da bo ?im dlje tako ker 1800 ?.....wooow

Napisano

Wow,se lahko pohvalimo,da imamo Porscheja :danzoman: ...mislim,del?ek Porscheja. sramezljiv

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.