Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vidim, da bom mogu ve?krat odpreti tale koti?ek z okvarami.

Temu se re?e oil cooler. Intercooler hladi zrak, ki ga turbina kompresira in po?lje v motor. Ker se stisnjen zrak segreje (pa ?e ?ez vro?o turbino gre) je vmes ta intercooler, ki hladi ta zrak in tako ima motor ve?jo mo? in manj?o mo?nost klenkanja. Torej Jures tamo?en dizel ima dva hladilnika zraka in ne vode ali olja ali ?esarkoli!

Tule se lepo vidi razliko. Uno spodaj (z modrimi objemkami) je intercooler in ima velike cevi ki grejo od turbine do lopute plina. Uno zgoraj (manj?i) je pa oljni hladilnik, ki je lahko priklopljen pri oljnem hladilniku, v blok itd...

Objavljena slika

O ja majster pa gre. ?e ?ez turbino mojega zdaj ?e 20 let starega Nissana sta ?la olje IN voda. Olje jo podma?e, voda pa hladi. Oboje v turbini sicer zavre zato ko ugasne? (tudi, ?e ga prej ?e ?para?) sli?i? brbotanje vode, ki se nahaja v turbini in ceveh okoli nje.

 

Klima pobere kar nekaj konjev, tu ni vpra?anja. Ne vem to?no ampak nekje sem gledal dyno graf avtomobila z vklopljeno in izklopljeno klimo. Razlika je bila mislim, da ?ez 10 konjev na Civicu 1,4. Imajo pa eni avti to urejeno tako, da se pri polnem gasu izklopi. Isto praksa iz Nissana.

 

Elektro avti imajo klimo ampak doseg se zmanj?a za skoraj polovico. :vskalo:

 

?ibedah s son?nimi celicami je imel ?e Xedos 9.

Objavljena slika

 

?e kaj? :P

 

Yep - kako bo vreme ?ez vikend na morju :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 116
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

?e dost sonce pripeka bi se dal mrbit ?e kej gor spe? - kaj pravi? labi? :hudicek:

33112_1.png

Napisano

?e dost sonce pripeka bi se dal mrbit ?e kej gor spe? - kaj pravi? labi? :hudicek:

 

oziroma priklopit elek. ?ar :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Elektro avti imajo klimo ampak doseg se zmanj?a za skoraj polovico.

Nevem ?e je stvar povsem to?na, elektro avtomobili imajo na?eloma manj razko?ne klime (po?asneje ohladijo avto). ?ist tako na oko, ?e si privo??i? kilovat za klimo, prijateljeva rx-ka pa ima 40 KWh ?upe v akujih za 270km (brez ?paranja) in ?e omenjeno kilometrino napravi? v treh urah, potem gre od tistih 40KWh za hlajenje 3KWh. Bom ob priliki povpra?al za to?ne podatke.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

jjs mam ?e mal trd kompresor pa avto zatrokira ko klimo vklopim. :P

se pa manj pozna kokr na 1.5ki... pa hladilnik je v riti

 

a se sam men zdi 3kwh za avto malo veliko?

Napisano

Water cooled je sigurno tudi.

 

ampak nekaj je na tem avtu, kar bo treba globje pogledat ob pepsiju

 

The most powerful Diesel engine on the new Exeo delivers 170 hp (125 kW). This performance figure stems from greater turbo pressure and enhanced water pump, as well as the addition of a double intercooler as the one on the 143 hp version. It delivers a maximum engine torque of 350 Nm between 1,750 and 2,500 rpm, and despite its power surge, combined fuel consumption is only 5.9 litres for every 100 kilometres, with emission levels of 153 g of CO2 per kilometre.

 

Pa ve? da ima ?e vedno manj kilovatov kot M6 143 konjev ?

 

a?

 

Zajebal navor sem mislil. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pol bi se ob na?i debati zamislil v istop sistemu v turbaku :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pol bi se ob na?i debati zamislil v istop sistemu v turbaku :whatever:

 

Itaq in pol bi ziher nardil tako da se turbine la?je menjajo, ker ....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?ivjo vsem skupaj!

 

mam eno vpra?anje, na katerega tu ?e nisem videl odgovora. in sicer mi je danes na m3 1,6 CD110 po?ila cev puhala. natan?eje gumijasti del cevi od intercoolerja do motorja, ki vodi na zgornjem levem delu nad motorjem v motor. tale gumijasti del je tudi narebren, razpoka pa gre pravokotno ?ez dve rebri. zanima me, ?e mi lahko svetujete kaj glede popravila te razpoke. sam sem razmi?ljal o uporabi teko?e kovine, ker jo ima en prijatelj ?e nekaj malega na zalogi. bi bilo kak?no drugo lepilo bolj?e? mislim, da temperatura zraka v tem delu cevi ni problem(intercooler) , bolj je temperatura motorja, ker je pa? cev tik ob motorju. in ?e mogo?e kdo ve, koliko stane nov tak?en kos.....

 

najlep?a hvala za odgovor!

 

LP

Napisano

?ivjo vsem skupaj!

 

mam eno vpra?anje, na katerega tu ?e nisem videl odgovora. in sicer mi je danes na m3 1,6 CD110 po?ila cev puhala. natan?eje gumijasti del cevi od intercoolerja do motorja, ki vodi na zgornjem levem delu nad motorjem v motor. tale gumijasti del je tudi narebren, razpoka pa gre pravokotno ?ez dve rebri. zanima me, ?e mi lahko svetujete kaj glede popravila te razpoke. sam sem razmi?ljal o uporabi teko?e kovine, ker jo ima en prijatelj ?e nekaj malega na zalogi. bi bilo kak?no drugo lepilo bolj?e? mislim, da temperatura zraka v tem delu cevi ni problem(intercooler) , bolj je temperatura motorja, ker je pa? cev tik ob motorju. in ?e mogo?e kdo ve, koliko stane nov tak?en kos.....

 

najlep?a hvala za odgovor!

 

LP

 

Ne ga srt, ker potem bo pa smo jamranje ko bo kak kos potegnilo v turbino ali pa ?e kam dlje.

 

Moj nasvet kupi novo in ma? mir pa tudi ?e je drago, kar bo na koncu lahko ?e poceni, ?e se loti? re?evanja kot si ga zgoraj opisal.

 

Jure- pri Q7, se sli?i ko ugasne? motor, da ?e laufa pumpa za vodo cca 10 minut, samo se zelo sli?i, tako da ta jo ima ziher.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sej ravno zarad razloga kot si ga dal sem razmi?ljal o nakupu novega dela:) ?eprav ok, sem zdej za momentalno(avto sm nucal) porihtal tako, da sem enostavno z ?ico povezal na na?in, da je razpoka zatesnjena(kolkr se pa? da, brez da bi prev? ?ponal, drga? zre?e? kaj. tolk da dr?i svojo original obliko in ne spu??a). potem sem pa ?e zalimal ?rez, tko da bi se res ?udu da pride kaj not. ker prvi?, v nasprotju z atmosfersko polnjenimi motorji ma? tukaj ve? al manj nadtlak. drugi?, ?eprav je guma po?ena, tudi ?e se pojavi podtlak (spu??en gas...), jo ni upognilo navznot. ne gre namre? za gumijasto cev direkt z intercoolerja, ampak uno narebreno pred motorjem. razpoka pa glih na vogalu.....te?ko to zvije navznot, ?e pusti? pr mir.

 

kakor koli, smo ?e dolgi-dokler ne dobim novega kosa bo, do takrat pa?.....kokr sm opisal. ?e ve mogo?e kdo, kje bi se dalo to dobit prek neta, bi se priporo?al.....ker je stvar taka, da mor? uzet original del, tle smo pa pr serviserjih. sicer sem dobil neko stran na netu, ampak ma? za na videz enak del 4 verzije in 4 cene...

 

btw, hvala spekter za odgovor, ampak kokr sm uspeu do zdej izvedet, je cena od 70-120eur. pri serviserjih.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.