Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ja turbine so na?eloma zelo dobre... v moji ?estki s skoraj 260K km ?e zmeraj dela ku ?us, s tem da je bil avto s?ipan ko je bil skoraj nov

trkam na les... :vskalo: da bo ?im dlje tako ker 1800 ?.....wooow

 

Pri normalni uporabi in malce merkanja pri mrzlem motorju in pri zelo segretem te turbine zdr?ijo ?e pa ?e. Na nekem tujem forumu se je nekdo pohvalu, da pri 380.000km je ?e vse OK in prva turbina.

33112_1.png

  • Odgovori 116
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Wow,se lahko pohvalimo,da imamo Porscheja :danzoman: ...mislim,del?ek Porscheja. sramezljiv

 

 

fantje pa ne vse dobesedno vzet... :blush:

tak komentar sem pa? pr majstrih dobu...

 

jest bi raj? vidu oz prebral kak?en uporaben komentar glede turbine oz servisa/popravila/nabave

 

kaj praute na obnovljene turbine ki jih prodajajo na bolhi in avto.netu

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ko je ?e ravno govora o turbini, imam tudi jas eno upra?anje in sicer ko pohodim plin do konca rabi turbina sekundo ali dve da se vklopi in potem potegne avto. Druga?e dela turbina bp. samo malo zamuja, kot re?eno sekundo ali dve se vklopi bolj pozno ko pohodim plin. Je to nrmalno ali bi se bilo treba oglasit na servisu da mi kaj nastavijo?

Bo?tjan

Napisano

da ti ni crknil senzor pretoka zraka? a si kdaj menjal?

 

?e sem kdaj menjal senzor? Ne. Hja mo?no je kaj pa vem. V vsakem primeru se bo treba oglasit na servisu pa da vidim kaj bodo rekli kaj pravte

Bo?tjan

Napisano

pozdravljeni

sem ?isto nov uporabnik, vendar spremljam forum ?e kar nekaj ?asa.Imam mazdo 6 SW letnik 2005 136KM in cca 170.000 km.

razlog zakaj pi?em je v tem, da mi je nekaj ?asa nazaj za?elo ?udno piskati oz. ?vi?gati v turbini.peljal sem jo na servis, kjer so ugotovili da je po?en intercooler.

OK...to sem dal zamenjat z rahlo rabljenim(+servis avta-filtri,olje 440?) a kljub temu ?e vedno ?vi?ga. pri ni?ji hitrosti cca 60km/h.

ko odprem havbo prihaja zvok tam nekje pri vetrnici turbine.

ali je kdo imel podoben primer?sicer mi serviser pravi da je to OK, da itak vsem dizlom ?vi?gajo turbine...

 

hvala za odgovor

 

Mnja. Mam isti avto kot ti in ocitno mi ni sojeno, da bi delal tko kot je treba. Po nakupu (imel 83000 km) so mi menjal vztrajnik, cez 14 dni scv ventil, zdaj po pol leta in 27000 prevozenih (ter enemu servisu na 96000) mi je sla turbina + lezaji v motorju.

 

In to po zaslugi nekih bakrenih podlozk na sobah, ki zacnejo spuscat olje.

 

Stvar se je pa zacela tako, da sem opazil na ovinku, da se mi prziga lucka za olje. Ko sem pregledal nivo, sem dolil liter olja, ces, po 14000 pa ze spije kaksen liter, in je blo dalje vse normalno. Po enem tednu zacne piskat turbina, avto zacne slabo vlect in zmer bolj kadit. Se zapeljem do mehanika, olje na minimumu (pove za te podlozke, dolociva termin menjave - cez en tedn), ga nalije mal vec kot liter. Za kajenje avta in slabo vlecenje odgovora brez pregleda motorja logicno ne more dat.

 

Ko ga prpeljem na termin, opazi na tisti oljni mrezici ornk saje ter opilke srebrne barve, ki bi lahko bile od lezajev. Pove, da bi najrajs razdru motor, da nebi cez 1 mesec nazaj hodu z zaribano masino.

 

Ko motor razdre, ugotovi, da so lezaji fuc, ter da ima turbina luft - zato avto nikamor ni sel.

 

V glavnem, nimam srece. Ali me je nategnil prodajalec ali njega kdo prej, vedel ne bom verjetno nikoli.

 

Da pa me ne nategne se serviser, bi vas prosil, ce mi kdo zna okvirno povedat ceno delovne ure mehanika (okvirni cas razstavljanje/sestavljanje motorja, lezaji, menjava ostalih tekocin itd ...), ker bo to poleg turbine najvecji strosek tega vsega sranja, ker denar dajem ze iz fonda za dopust, na katerega mi ocitno letos ne bo ratalo it.

Napisano

Hja, so?ustvujem s tabo. Te podlo?ke so v bistvu serijski feller in posledi?no ti lahko gre turbina rakom ?vi?gat, ampak to Mazda ne priznava kot napako. Je** ga sad.

 

Tut jaz sem moral menjat turbino, le-ta je imela dovod olja ?isto zabit s sajami. Zdej, a je to zaradi tega, ker so podlo?ke spu??ale, pa so ?le saje zraven, al je to kaj v povezavi z DPF-jem in sajami...Skratka, ?e ne drugega si vsaj glede turbine lahko miren dokler bo? avto vozil.

 

Odvisno kdo ti bo to delal. ?e bo? ?el na uradni servis, potem ?e drugo leto ne bo za dopust. Kak soliden popoldanc ti bo pa za menjavo turbine vzel kakih 100?..

Napisano

Kateri motorji so ob?utlijivi na te podlo?ke oz. za katere se priporo?a menjava podlo?k.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Odvisno kdo ti bo to delal. ?e bo? ?el na uradni servis, potem ?e drugo leto ne bo za dopust. Kak soliden popoldanc ti bo pa za menjavo turbine vzel kakih 100?..

 

Sej ni samo menjava turbine, je razdrl cel motor :).

Napisano

Pomojo da ?estka diesel pred FL pa po FL. Za te nove pa ne vem. Upam da ne ve?.

 

Kako se sploh vidi da so te podlo?ke zani? ?

Ali se jih da kupit, pa da ti jih zamenja kak?en mehanik, ali je to ekskluziva za poobla??ene servise ?

Napisano

?e mene vpra?a? ne more bit noben kun?t za zamenat. Navadna podlo?ka . skoraj. na formu je bla ?e tema o tem. Vidi se pa, da ti papca olje :)

Napisano

?e mene vpra?a? ne more bit noben kun?t za zamenat. Navadna podlo?ka . skoraj. na formu je bla ?e tema o tem. Vidi se pa, da ti papca olje :)

 

?e ti popije cca. 2 dcl na servisni interval je verjetno OK, ali ne ? <_<

Napisano

?e ti popije cca. 2 dcl na servisni interval je verjetno OK, ali ne ? <_<

 

bolj OK, kot pa da na servisni interval pridobi? pol litra al pa ?e ve? "olja", a ne SpEkTr :lol:

33112_1.png

Napisano

bolj OK, kot pa da na servisni interval pridobi? pol litra al pa ?e ve? "olja", a ne SpEkTr :lol:

 

Potem ima? ?esti servis zastonj olje....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Boss, jaz nisem imel ?e problema s povi?anjem olja. No 1 teden nazaj, ko sem gledal je blo na F. Mo?no, da ni bla 100% ravna podlaga, bom ob priliki ?e enkrat preveril.

 

Prej mi ga je pa zmanjkovalo... :angry: Razlogi znani :P

Napisano

Nisi bil direktno mi?ljen ampak vsi, ki imamo famozni Mazda DPF ;)

33112_1.png

Napisano

Saj vem :P Ni panike. :-).

 

Fora je, da nekega pravila kot vem ni. Nekaterim se nabira pri relacijah, drugim ne. No tistim z mestno vo?njo, se nabira kar vsem pomoje :)

Napisano

Kaj pol? Je treba menjat podlo?ke in ?istit cedilo al ne? Govorim za M6 CD120 DPF letnik 2007.

 

Nekje sem bral da je pri DPF jkah ta te?ava odpravljena.

 

ajvar?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Podlo?ke ja, glede cedila pa baje res ni take panike. Na moji sem preventivno rekel, da se ob velikem servisu pogleda ?e to, pa je majstr rekel, da je blo cedilo zlo ok.

Napisano

Kaj pol? Je treba menjat podlo?ke in ?istit cedilo al ne? Govorim za M6 CD120 DPF letnik 2007.

 

Nekje sem bral da je pri DPF jkah ta te?ava odpravljena.

 

ajvar?

 

?e se ne motim te?ave s podlo?kami so le pri motorjih s 136KM. Pri FL (kot je tvoja) pa jih ni ve?.

 

Za cedilo pa ne bi vedel ali je enako tudi pri faceliftanih in ali je ravno tako problemati?no.

33112_1.png

Napisano

?e se ne motim te?ave s podlo?kami so le pri motorjih s 136KM.

to?no. in vsem, ki imajo 02-05 mazdo6 136KM se brez menjave teh podlo?k, svetujem redno pregledovanje nivoja olja, ker ko ti enkrat svet lucka za olje, je ponavad ze krizno.

 

men je zarad teh podlo?k stvar sla naprej, le?aji + turbina, zato je bols met stroska z delom vred cca 100?, kot pa 1500? z rabljeno turbino.

Napisano

Koliko stanejo te podlo?ke so za vse modele iste jih je kdo ?e sam menjal ajvar?.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.