Skoči na vsebino

MOTO KOTIČEK

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?akamo, da vidimo kaj bo zamenjalo Suzo. Ali bo to Du?e ali Guzi

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tole pa tut mene zanima. ?eprav verjamem, da ?e ima samo malo izvenserijske ?elje, mu drugega ne preostane. Pri nas v tem rangu ima?? GSa, potem pa dolgo ni?.  

Napisano

Bravo Symon, pri nas prevladuje GS a to ni moja zelja, zame obstaja boljsa alternativa

Ima vse in se vec kot gs

https://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/adventure/tiger-1200/tiger-1200-xca-2018

15 let s Suzukiji, zacutil da sem ga prerasel.

post-2637-0-47283300-1563911988_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

U lepa. Tiger je kar popularen sem upazil na TET skupini. Ampak pri nas iskati kaj takega je misija nemogo?e. Sre?no vo?njo! 

Samo en je ze dolgo na avtonet, pa to prejsnji model za 2.000? ve? kot sem dal jaz! Redki so, mam pa ?e garancijo in servis zagotovljeno v Gorici. Uvoz je pa baby easy....motor je ze na cesti, 5 dni preizkusnja, drug teden pa dobim ze vse za registracijo, recept, ne iti na DURS Ljubljana ampak DURS Kranj. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Verjetno isti postopek kot za avto? Gre? na DURS, uni ti izra?unajo davek in po pla?anem davku gre? na tehni?nega in registrira??

In ja, razli?ni DURSi so razli?no hitri. Prijatelj in sodelavec sta oba ?akala en mesec na to, da je uradnik v obrazec vnesel model vozila, ceno, CO2 in mu je ven vrglo koliko davka morata pla?ati.  :vskalo: Prijatelj mu je kar sam rekel, ?e mu sam izra?una koliko davka ima, ker so itak standardni razredi. In se ni u?tel niti za cent. 

Napisano

Verjetno isti postopek kot za avto? Gre? na DURS, uni ti izra?unajo davek in po pla?anem davku gre? na tehni?nega in registrira??

 

In ja, razli?ni DURSi so razli?no hitri. Prijatelj in sodelavec sta oba ?akala en mesec na to, da je uradnik v obrazec vnesel model vozila, ceno, CO2 in mu je ven vrglo koliko davka morata pla?ati.  :vskalo: Prijatelj mu je kar sam rekel, ?e mu sam izra?una koliko davka ima, ker so itak standardni razredi. In se ni u?tel niti za cent. 

v bistvu sem ?el na amzs, tam so ga poslikali, naredili izjavo za pline, s to izjavo na durs, ?akam odlo?bo in ko bo, pla?am, na amzsju je pa rekla, ko mate pla?an me pokli?te v naprej, bom pri?timala in samo prevzamete homologo :)

Vse mam ?e narejeno, ?akam odlo?bo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

.Triumph Tiger 1200 XCA Brexit Edition

post-2637-0-20385400-1564052580_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Stari, dej merki nase, ker tole je powerhouse in ne nek nedol?en motocikel. Da te ne bo zavedli pospe?ki in adrenalin.

33112_1.png

Napisano

Stari, dej merki nase, ker tole je powerhouse in ne nek nedol?en motocikel. Da te ne bo zavedli pospe?ki in adrenalin.

Nikar ne misli da je Suzuki nedol?en. I??e se navor ne mo?....plus kardan

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam Suzuki je imel kolk konjev pa navora? Kolk jih ima pa tale?

 

Ti ma? tud ?e krizo srednjih let, tako kot jaz.

33112_1.png

Napisano

Sam Suzuki je imel kolk konjev pa navora? Kolk jih ima pa tale?

 

Ti ma? tud ?e krizo srednjih let, tako kot jaz.

101KM / 140KM 233/242kg 101nm/122nm

 

Ampak Suzuki je trgal do 12.000rpm Twin V baby

 

Navor se ne i??e za ti?anje, ampak za vle?enje v ovinku. Pa glavna razlika poleg vsega je:

 

(vse serijsko XCA): gretje ro?k, tempomat, DRL, Led cornering light, elektri?no nastavljiva ?ipa, gretje obeh zicov, ESA + TSAS, TCS + cornering TCS, ABS + cornering ABS, tempomat, rollbari, kufri, za??ita hladilnika, za??ita motorja, LED lu?i, LED meglenke, shift assist (Quickshifter za lastnike nemcev), keyless, 6 na?inov vo?nje, tudi Off road PRO, TPMS, enduro ta?ke, enduro ro?ka menjalnika, hill holder, kardan, ....pa verjetno sem ?e veliko pozabil.

 

Suzuki je surov motor, verjetno najbolj?i v svojem razredu kar nudi za svojo ceno. Vendar je ?as ko je treba naprej, ?e posebej ker so apetiti za dalj?e poti narasli.

ESA je electronic suspension adjustment - Rain, road, sport, off road, of road pro, individual.

 

To je glavna lastnost ki manjka V-Stromu, in najbolj pomembna zadeva na sport enduro motorju (bo pa sigurno pri?la kmalu) ker po?asi capljajo za velikimi. 

Izklop ABSa in TCSja je osnova za off road.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tiger registriran. 14 dni po tem ko sem ga pripeljal. Zadeva res enostavna, svtem da sem se vmes vozil...legalno.

 

Cca 2.500? ceneje kot bi sel preko posrednika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Narejena vpeljalna trodnevna fura za tigra. Ledenik 2750m, ledenik 2830m, Stelvio, Rolle ter hitre nizinske ceste z obvezno cesto mimo jezera Barcis.

 

Samo vreme je vprasanje.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Majkemu, sploh se nisem pohvalil tu z novo pridobitvijo :)post-11-0-37671100-1574888964_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Vespa Rosi 

 

pa tvojih 46 let :vesel:  :harhar:  :jezicek:

Ne prehitevaj.. jaz bom komaj 42 :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Mladeni? jaz sem pred 16 dnevi ruknil 43

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • Jest je spremenil naslov v MOTO KOTIČEK
  • 4 let kasneje...
Napisano
pred 4 urami je Slivka napisal:

Eno vprašanje: ima kdo za podarit staro neuporabno čelado?

 

Za poskus neke predelave...

A je važno kakšna (pdprta, zapeta, vizir, velikost

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Če lahko izbiram, bi raje zaprto, ker bom bolje videl, kako bi izgledalo. Vse ostalo je nepomembno, ker gre za poskus in ne za uporabo.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 25. 12. 2024 ob 19:15 je Slivka napisal:

Če lahko izbiram, bi raje zaprto, ker bom bolje videl, kako bi izgledalo. Vse ostalo je nepomembno, ker gre za poskus in ne za uporabo.

Sorry nisem videl tega prej, neki mam da se lahko poslovim ampak polodprto, zaprte so v uporabi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

 

Brez naslova.jpg

 

Hja, namesto da jih z lopato pa padejo po tleh in ostanejo tu, jih vtaknem v top in izstrelim. Z vrha hriba bodo daleč leteli, pa se mogoče ne vrnejo nazaj...

 

V mislih imam raznorazne bedake, ki mi lomastijo tod okoli...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.