Skoči na vsebino

TUV certifikat za spoiler

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Ker me ?e nekaj ?asa dr?i da bi dal na 6-ko zadnji spoiler imam sedaj vpra?anje kako je s homologacijo le tega.

 

Prosil bi vse ki ste montirali spoilerje na svoje mazde, kak?na je bila situacija s homologacijo.

 

Ko sem malo okoli brskal so imele nekatere MPS-ke, tak?en spoiler ?e serjisko.

Napisano

Pozdravljeni

 

Ker me ?e nekaj ?asa dr?i da bi dal na 6-ko zadnji spoiler imam sedaj vpra?anje kako je s homologacijo le tega.

 

Prosil bi vse ki ste montirali spoilerje na svoje mazde, kak?na je bila situacija s homologacijo.

 

Ko sem malo okoli brskal so imele nekatere MPS-ke, tak?en spoiler ?e serjisko.

 

:D ne rabis homologacije za ta spojler

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Hja, po liniji zakona vsaka predelava tovarni?kega avta zahteva homologo - a ni tako :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja, po liniji zakona vsaka predelava tovarni?kega avta zahteva homologo - a ni tako :ne vem:

 

sam pomoje, ?e gre za tovarni?ke izdelke ni treba, nisem 100%, tako da Andriy najbolj?e, da se o original delih pozanima? pri serviserjih ;)

Napisano

Hja, po liniji zakona vsaka predelava tovarni?kega avta zahteva homologo - a ni tako :ne vem:

 

:D ja samo tu ne rabis pri tem spojlerju tudi tiste ki ga majo nimajo vpisaniga pri teh zadnjih kuferamskih spojlerjih ne rabis homologacije ta pa ce gre za mazdo 6,3,323 in bilo kero ene majo spojler ene pa ne tovarnisko pa ni nikjer vpisan povem iz prve roke ker kolko sn jaz na homologacije hodo z mojimi avti ni doben na forumu hodo

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Jaz imam original spojler in ni? homolomo.... V petih letih nobenih te?av z :policaj: .

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Vse kar je mo?no, da je tudi name??eno na nekaterih serijskih modelih ne rabi? homologirat saj to zajema homologacija uvoznika, ki jo naredijo pred prvo prodajo novega modela avtomobilov.

33112_1.png

Napisano

Jaz se pri Mazdi 6 res ne bi sekiral za homologacijo ker se ob njo res noben policaj ne bo spotikal. Razen, ?e ni ?e cela okrancljana. Druga?e pa definitivno ne. ;)

Napisano

Jaz se pri Mazdi 6 res ne bi sekiral za homologacijo ker se ob njo res noben policaj ne bo spotikal. Razen, ?e ni ?e cela okrancljana. Druga?e pa definitivno ne. ;)

 

Se strinjam.Sej vejo,da to nis(m)o dirka?i.Mislim,da je dandanes zelo te?ko dolo?iti,kaj je na avtu original in kaj ni,ko pa je gor ?e en kup spojlerjev in ogromnih felten.Seveda ne za poznavalce.

Bi pa morali imeti organi pregona res en kup ekspertov za vse znamke avtomobilov. ;)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.