Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

material:

 

Potokar

zobati jermen Gates

dva mikro jermena: gates

sponarja

filter olja

 

eden od lezajev za jermen je neka leva firma in ceprav nov je zanic.

 

Tile deli so stali ca. 140 eur

 

Enaa

4l Valvoline synpower 5W40

55 eur

 

Mojster si je vzel cel dan, pa se sam sel zamenjat tisti lezaj s pravim, dodal mal antifriza, olja za sklopko, racunal 180 eur

 

Ko bom sel tezit Potokarju naj mi vrne denar za tisti zanic lezaj, to pomeni ca. 340 eur vse skupaj.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Labi, a ti je Pelko makino rihtal? :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kar poceni. Veliki servis Cliota pride dra?e. Med drugim zato ker je potrebno posebno orodje, da blokira jermenico (imam VVL), ker je malo prostora in dosti dela. <_< Kaj bi dal, da bi imel Clio od Nissana SR20VE motor s ketno. Ali pa kar ta motor ketno. :vskalo:

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

servis pri ca. 167.000km

 

-olje motul 5w30 4l = 40eur

-filter olja = 4 eur

-ploscice Ferodo s/z = 100eur

-diski ATE s/z =120eur

 

-pelko mojster = 70eur

 

vse skupaj: 334eur

 

:bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

servis pri ca. 167.000km

 

-olje motul 5w30 4l = 40eur

-filter olja = 4 eur

-ploscice Ferodo s/z = 100eur

-diski ATE s/z =120eur

 

-pelko mojster = 70eur

 

vse skupaj: 334eur

 

:bravo:

 

Poro?aj ?e bo kaka sprememba v porabi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dvomim

porocam pa, da je pedal cist mehek, sicer bremza izjemno dobr, sam je treba pritisnt..

bomo vidl, ce bo boljs po par 100km, ko se uleze vse skupi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dvomim

porocam pa, da je pedal cist mehek, sicer bremza izjemno dobr, sam je treba pritisnt..

bomo vidl, ce bo boljs po par 100km, ko se uleze vse skupi

 

potem pa treba prezra?iti....nujno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dvomim, da je treba odzracit...od kje zrak, mislim (pa tud pelko je isto reku) ker je vse novo, diski ploscice spredaj zadaj pa rabi nekaj casa...

bomo vidli, ce bo boljs

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

naredu tehnicnega :bravo:

 

kar pa tudi ni kaksen dosezek, sej sem vedno mel izpravne avte

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

naredu tehnicnega :bravo:

 

:jupiii::jupiii::jupiii::jupiii: Zdaj se bo? pa lahko v miru vozil en ?as

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

olje motul 5w30 4l = 40eur

Olje motul samo 40 ?? Ali je za DPF tudi? kje si nabavil?

 

js sm nabavil zdej original od mazde pac dexelia za dpf sm dal 10e za litr. nekje na bolhi eden to prodaja.

www.trziskisladoled.si

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

180.700km

 

-4x amortizerji KYB excel g = 250 eur

-4l motul 5W30 = 40eur

-3l motul gear 300 75W90 = 58 eur

-tesnilo pokrova ventilov = 18 eur

- svecke NGK iridium = 46 eur

-kabli NGK (fuj modri) = 56 eur

-filter olja = 6 eur

 

-pelko =280 eur (poleg dela, je zamenjal se ene puse/gume na podvozju, naredil optiko)

 

skupaj: 718 eur

 

 

avto je zdaj precej visji kot prej, se pa pelje perfektno. Volan je postal neverjetno precizen in trsi tudi :jupiii:

 

to je to

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e vi?ji kot prej? More bit pa ?e taprav terenc :P

 

No, lepo da se redno vse rihta, tut mene v kratkem ?aka veliki servis, ker je letos ?e 10 let star avto, jermen pa ?e prvi :blush:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

danes sem peljal avto na preventivni tehnicni pregled (kot clan amzs je dzabe)

 

no pa so plini pri visjih obratih malo povecani

sem pa doplacal se za test amortizerjev - vse bp

zavore tudi bp

 

in je pol sla na redni servis k nasemu mojstru....mater je velika una zastava kluba :punk:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

servis 193.000km

 

-olje Mobil1 5W30 4l = 35 eur

-aditiv liqui moly visco stabil = 17eur

- zavorno olje Motul DOT 5.1 = 8.9 eur

- filter olja Mann = 5.5 eur

- filter zraka Mann = 14 eur

- g. Pelko = 50 eur

 

 

 

skupaj 130.52 eur

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

najdlje zahod evrope, 3500km iz LJ

 

in evo prva okvara na mx5:

 

zadnji levi zavorni cilinder je fuc, in zaradi vrocine je speklo ploscice, ki so ostale blokirane ob disk, ki je tudi unicen.

 

Tako, da moram menjat plsocice in disk (ni nek strosek), in cilinder menjat (je strosek) oz. ga obnovit, ce se bo dalo.

 

Mehanik v Pristini mi je blokiral tisto stran in odstranil cvrte plsocice, tako da se peljem s tremi bremzami in brez rocne.

 

Cesnja na torti: na isti strani imam bulo na gumi...tko da bo treba menjat tudi gumo...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

najdlje zahod evrope, 3500km iz LJ

 

in evo prva okvara na mx5:

 

zadnji levi zavorni cilinder je fuc, in zaradi vrocine je speklo ploscice, ki so ostale blokirane ob disk, ki je tudi unicen.

 

Tako, da moram menjat plsocice in disk (ni nek strosek), in cilinder menjat (je strosek) oz. ga obnovit, ce se bo dalo.

 

Mehanik v Pristini mi je blokiral tisto stran in odstranil cvrte plsocice, tako da se peljem s tremi bremzami in brez rocne.

 

Cesnja na torti: na isti strani imam bulo na gumi...tko da bo treba menjat tudi gumo...

 

Pa sej si najdu dvojcico, mal bi menjal po balkansko...

 

P.S. boss ima spet razlog da te zmerja z divjakom!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Labi cilinder je itak hiba tega avta, to bi ?lo tko al tko. Dej ga pa obnoviti, tako kot jaz, se ?ist uredu spla?a ;)

Podpis.png

 

Napisano

ja tud pele je tko reku, sam ne vem ce se ga bo dalo obnovit, ker mi ga je mehanik tukaj blokiral...bomo vidli

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.