Skoči na vsebino

pije olje in hladilno teko?ino


Priporočeno sporočilo

Mah tole bo jebada dokazovat, razen ?e ga ?e v ?tartu tolko stisne?, da se prestra?i, ker vidi, da si neomajan in vztrajen v svojih namerah!

 

P.S. - tistle defektni material ?imbolj pofotkaj, utegne ti koristit! :danzoman::hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 148
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

posvet s pravnikom je bil koristen...vsekakor treba poslati dopis... dokazovat ne bo problem, sploh zaradi pitja olja... ker tu se ne more sprenevedat, pa tudi na turbini se ve? kot o?itno vidi, da se je nekdo mo?no trudil, da bi vse skupaj delovalo normalno...

 

bomo videli, ?e ne bo pa? padla to?ba glede goljufije...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

posvet s pravnikom je bil koristen...vsekakor treba poslati dopis... dokazovat ne bo problem, sploh zaradi pitja olja... ker tu se ne more sprenevedat, pa tudi na turbini se ve? kot o?itno vidi, da se je nekdo mo?no trudil, da bi vse skupaj delovalo normalno...

 

bomo videli, ?e ne bo pa? padla to?ba glede goljufije...

 

Glede pitja olja (bakrene podlo?ke) so ?e poizku?ali dokazovati,da je serijska napaka, a brezuspe?no.

Upam,da bo tebi uspelo-ker to je glavni razlog,da ti je ?la turbina.

 

Mislim,da se je tip pred tabo hotel re?it avta,ker ni vedel,kaj je vzrok za pitje olja.

In servisi najbr? tudi ne.In potem je pri?el do sklepa,da je najbolje se takega avta re?it.

Moje razmi?ljanje in ni nujno,da je res. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato pa imam jaz "zlatkota" not.. :bravo: za vsak slu?aj..... :danzoman: Kmalu pa imam servis na 100.000 pa bomo snel dol karter, pa bom poslikal kak?no je sito....samo ne na uradnem servisu.... :vesel:

 

To bi tudi jaz zelo rad videl. Ravno sem opravil 80.000 km servis in so mi vsi mehankarji tulili da FL z DPF (2005-2007) dizli ne ma?ijo cedil. Sem prav firb?en kak?na bo tvoja slika in na podlagi tega se bom ?ez 20.000 km tud jaz oodlo?al o pranju karterja.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi pri DPF se ma?ijo cedila, samo malo kasneje, pa zato ve?krat crkne zobnik ki poganja oljno ?rpalko. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi pri DPF se ma?ijo cedila, samo malo kasneje, pa zato ve?krat crkne zobnik ki poganja oljno ?rpalko. <_<

 

?e je to res, so potem tisti, ki imajo ta sistem moji pacienti. "Zdravilo" pomaga le ?e je pravo?asno "zau?ito" in sicer na na?in, da ko se na?ge lu?ka pritiska olja ne pride do huj?ih posledic. Ko se to zgodi je potrebno nemudoma poklicati "re?evalce" in odpeljati "bolnika" na urgenco (servis). :jupiii:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tist zobnik ni problemati?en za tlak-lu?ko sam sli?i se tuli kot nek ventilator v iberturah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tist zobnik ni problemati?en za tlak-lu?ko sam sli?i se tuli kot nek ventilator v iberturah.

 

 

Kaj je torej treba narediti, da bo avto pelu prek 100 kkm? Cedilo pucat al ne? Podlo?ke menjat al ne? Govorim o 120 KM letnik 2007, zadnja od starih....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj je torej treba narediti, da bo avto pelu prek 100 kkm? Cedilo pucat al ne? Podlo?ke menjat al ne? Govorim o 120 KM letnik 2007, zadnja od starih....

 

Tsito na zobnikih je naklju?no-ni pravila enim pri 60kkm enim pri 200kkm.

Cedilo je cca ura dela, stro?ek zanemarljiv, tesnil ni tako da se spla?a pri velikem servisu tud to pogledat-spucat.

Za ?ajbice pa nebi vedu ?e.....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tsito na zobnikih je naklju?no-ni pravila enim pri 60kkm enim pri 200kkm.

Cedilo je cca ura dela, stro?ek zanemarljiv, tesnil ni tako da se spla?a pri velikem servisu tud to pogledat-spucat.

Za ?ajbice pa nebi vedu ?e.....

 

 

No torej karter zihr pucamo. Kako ni dihtnge? Je tesnilna masa al kar ni?? Kaj pa zobnik? A ko to gre, je konc z ma?ino oz a lahko to predvidi?/prepre?i?/sli?i?? Stro?ek?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede pitja olja (bakrene podlo?ke) so ?e poizku?ali dokazovati,da je serijska napaka, a brezuspe?no.

Upam,da bo tebi uspelo-ker to je glavni razlog,da ti je ?la turbina.

 

Mislim,da se je tip pred tabo hotel re?it avta,ker ni vedel,kaj je vzrok za pitje olja.

In servisi najbr? tudi ne.In potem je pri?el do sklepa,da je najbolje se takega avta re?it.

Moje razmi?ljanje in ni nujno,da je res. ;)

 

glej nisi ravno razumel...na turbini se vidi, da je bila nestrokovno "popravljena" oz. sploh ni bila odpravljena napaka na njej, bila je narejena skupaj toliko, da je pa? delala...na to me je opozoril mehanik, saj na podlagi njegovega mnenja je bilo to ugotovljeno, ne na podlagi mojega!

 

zato mi je tudi on sam predlagal, da je mogo?e dobro premisliti o tem, da bi zahteval denar nazaj, vsaj za popravilo le te...saj na podlagi njegovega strokovnega mnenja in videnega...

 

?e zakoni:

Skrite napake

 

462. ?len

 

(1) ?e se potem, ko je kupec prevzel stvar, poka?e, da ima stvar kak?no napako, ki je z obi?ajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogo?e opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, ?teto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico.

(2) Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se poka?ejo potem, ko mine ?est mesecev, odkar je bila stvar izro?ena, razen ?e je bil v pogodbi dolo?en dalj?i rok.

 

Obvestilo o napaki

 

464. ?len

 

(1) Kupec mora v obvestilu o napaki stvari natan?neje opisati napako in povabiti prodajalca, da stvar pregleda.

(2) ?e je obvestilo o napaki, ki ga je kupec pravo?asno poslal prodajalcu s priporo?enim pismom, telegramom ali na kak?en drug zanesljiv na?in, prispelo z zamudo ali ?e ga prodajalec sploh ni dobil, se vendarle ?teje, da je kupec izpolnil svojo obveznost in prodajalca obvestil.

 

------------------

 

In moje mo?nosti:

 

 

------------------

 

Pravice kupca

 

468. ?len

 

(1) Kupec, ki je o napaki pravo?asno in pravilno obvestil prodajalca, lahko:

1. zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izro?i drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);

2. zahteva zni?anje kupnine;

3. odstopi od pogodbe.

(2) V vsakem izmed teh primerov ima kupec pravico zahtevati povrnitev ?kode.

(3) Poleg tega in neodvisno od tega odgovarja prodajalec kupcu tudi za ?kodo, ki je temu zaradi napake stvari nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splo?nih pravilih o od?kodninski odgovornosti.

 

mislim, da je vse skup enostavno...dokazljivo pa brez problema na podlagi strokovnega mnenja mehanika!

 

Poskusil bom, saj mislim, da je prodajalec ZELO dobro vedel za napako...

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glej nisi ravno razumel...na turbini se vidi, da je bila nestrokovno "popravljena" oz. sploh ni bila odpravljena napaka na njej, bila je narejena skupaj toliko, da je pa? delala...na to me je opozoril mehanik, saj na podlagi njegovega mnenja je bilo to ugotovljeno, ne na podlagi mojega!

 

zato mi je tudi on sam predlagal, da je mogo?e dobro premisliti o tem, da bi zahteval denar nazaj, vsaj za popravilo le te...saj na podlagi njegovega strokovnega mnenja in videnega...

 

?e zakoni:

Skrite napake

 

462. ?len

 

(1) ?e se potem, ko je kupec prevzel stvar, poka?e, da ima stvar kak?no napako, ki je z obi?ajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogo?e opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, ?teto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico.

(2) Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se poka?ejo potem, ko mine ?est mesecev, odkar je bila stvar izro?ena, razen ?e je bil v pogodbi dolo?en dalj?i rok.

 

Obvestilo o napaki

 

464. ?len

 

(1) Kupec mora v obvestilu o napaki stvari natan?neje opisati napako in povabiti prodajalca, da stvar pregleda.

(2) ?e je obvestilo o napaki, ki ga je kupec pravo?asno poslal prodajalcu s priporo?enim pismom, telegramom ali na kak?en drug zanesljiv na?in, prispelo z zamudo ali ?e ga prodajalec sploh ni dobil, se vendarle ?teje, da je kupec izpolnil svojo obveznost in prodajalca obvestil.

 

------------------

 

In moje mo?nosti:

------------------

 

Pravice kupca

 

468. ?len

 

(1) Kupec, ki je o napaki pravo?asno in pravilno obvestil prodajalca, lahko:

1. zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izro?i drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);

2. zahteva zni?anje kupnine;

3. odstopi od pogodbe.

(2) V vsakem izmed teh primerov ima kupec pravico zahtevati povrnitev ?kode.

(3) Poleg tega in neodvisno od tega odgovarja prodajalec kupcu tudi za ?kodo, ki je temu zaradi napake stvari nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splo?nih pravilih o od?kodninski odgovornosti.

 

mislim, da je vse skup enostavno...dokazljivo pa brez problema na podlagi strokovnega mnenja mehanika!

 

Poskusil bom, saj mislim, da je prodajalec ZELO dobro vedel za napako...

 

LP

 

Razumel sem,ne skrbi.Ti nisi razumel,da je ?la turbina zaradi podlo?k.Tipu pred tabo je ziher kar nekaj ?asa

?rlo olje in naposled mu je riknila turbina.?ele potem je zadevo krpal? :whatever: -?eprav ne vem,kaj se tam da krpati in se vozila re?il.

To,da bo? dokazoval,da je bila skrita napaka razumem,da pa bi dokazoval,da so krive podlo?ke ,pa bolj te?ko,oziroma nikakor. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razumel sem,ne skrbi.Ti nisi razumel,da je ?la turbina zaradi podlo?k.Tipu pred tabo je ziher kar nekaj ?asa

?rlo olje in naposled mu je riknila turbina.?ele potem je zadevo krpal? :whatever: -?eprav ne vem,kaj se tam da krpati in se vozila re?il.

To,da bo? dokazoval,da je bila skrita napaka razumem,da pa bi dokazoval,da so krive podlo?ke ,pa bolj te?ko,oziroma nikakor. ;)

 

od kod pa tebi, da je turbina ?la zaradi podlo?k??? saj pravim, ?e so krive podlo?ke bo olje pil tudi, ko bom zamenjal turbino...?e bo ?e vedno pil olje->bom zamenjal podlo?ke...?ele takrat bom lahko rekel, JA-> podlo?ke so krive...?e olja ne bo ve? pil :P ?e ga pa ?e vedno bo, potem problem iskati drugje...

 

tukaj gre zato, da je tip DOBRO vedel, da mu pije olje...in DOBRO je vedel, da je problem v turbini...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro, ?e je vedel da mu mal olja pije ni tak problem. drugo je ?e neka stvar crkne, pa se jo ne zamenja oz. popravi tako kot se zagre, ampak se neki zakamuflira. To je bolj sporno. To da pije olje, boh pomagaj. Vsak avto ?ez ?as pije olje, eni ve? drugi manj..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro, ?e je vedel da mu mal olja pije ni tak problem. drugo je ?e neka stvar crkne, pa se jo ne zamenja oz. popravi tako kot se zagre, ampak se neki zakamuflira. To je bolj sporno. To da pije olje, boh pomagaj. Vsak avto ?ez ?as pije olje, eni ve? drugi manj..

 

pa ja ne bo? rekel, da je normalno da avto popije dobre pol litra olja na 1000km...???

tud ?ez ?as ni normalno!!! vsaj za mene ne! pa ?e spije toliko olja poj je 100% nekaj narobe!

 

bom poro?al kako bo, ko bom zamenjal turbino...?e pa bo ?e tako po?re?en, pa je nekaj narobe...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa ja ne bo? rekel, da je normalno da avto popije dobre pol litra olja na 1000km...???

tud ?ez ?as ni normalno!!! vsaj za mene ne! pa ?e spije toliko olja poj je 100% nekaj narobe!

 

bom poro?al kako bo, ko bom zamenjal turbino...?e pa bo ?e tako po?re?en, pa je nekaj narobe...

 

Zakaj prosi? za nasvete, ?e ne misli? nobenega upo?tevati???? Si izgleda ?lovek, ki dela s svojo glavo tudi takrat, ko naleti na problem, ki ga ne zna re?iti sam. Nekatere stvari samo domneva?, od foruma?ev pa zahteva?, da ti tvoje domneve potrdijo. Napisal si, da motor deluje normalno, samo da kadi ?rno in pije olje ter hladilno teko?ino. Ne, motor ni deloval normalno in tudi povlekel ni normalno, le da ti tega nisi mogel zaznati, ker tega motroja najverjetneje ne pozna?.

?e ?eli? ta avtomobil imeti ?e za naprej, ga bo potrebno nekoliko podrobneje pregledati, tudi izmeriti kompresijo in, ko bo? ?e to po?el (?e bo?), bo zelo enostavno zamenjati tudi podlo?ke. Pa zelo priporo?ljivo bi bilo o?istiti EGR ventil, ker ta lahko povzro?a sr....

?elim ti sre?en razplet. :angry:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa ja ne bo? rekel, da je normalno da avto popije dobre pol litra olja na 1000km...???

tud ?ez ?as ni normalno!!! vsaj za mene ne! pa ?e spije toliko olja poj je 100% nekaj narobe!

 

bom poro?al kako bo, ko bom zamenjal turbino...?e pa bo ?e tako po?re?en, pa je nekaj narobe...

 

Si pomislil da olje ki je v motorju motroju ne pa?e ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj prosi? za nasvete, ?e ne misli? nobenega upo?tevati???? Si izgleda ?lovek, ki dela s svojo glavo tudi takrat, ko naleti na problem, ki ga ne zna re?iti sam. Nekatere stvari samo domneva?, od foruma?ev pa zahteva?, da ti tvoje domneve potrdijo. Napisal si, da motor deluje normalno, samo da kadi ?rno in pije olje ter hladilno teko?ino. Ne, motor ni deloval normalno in tudi povlekel ni normalno, le da ti tega nisi mogel zaznati, ker tega motroja najverjetneje ne pozna?.

?e ?eli? ta avtomobil imeti ?e za naprej, ga bo potrebno nekoliko podrobneje pregledati, tudi izmeriti kompresijo in, ko bo? ?e to po?el (?e bo?), bo zelo enostavno zamenjati tudi podlo?ke. Pa zelo priporo?ljivo bi bilo o?istiti EGR ventil, ker ta lahko povzro?a sr....

?elim ti sre?en razplet. :angry:

 

glej, sem prosil za nasvet preden sem ?el mehaniku...da sli?im ?e kaj pametnega iz kak?nih drugih (izku?enih) ust, nato mi je mehanik povedal in potrdil, kaj je bilo narobe in v ?em je problem...v mojem primeru mi je olje pil avto zaradi turbine...ker je le ta bila pokvarjena->sedaj je fu?(potrdilo njegovo izjavo)... nikakor pa ne delam s svojo glavo, saj v tem primeru ne bi obiskal nobenega mehanika in bi zadevo re?eval kar sam...

podlo?ke...bom menjal ?e bo avto olje pil ?e po zamenjavi turbine, v nasprotnem primeru jih ne bom...

 

Si pomislil da olje ki je v motorju motroju ne pa?e ?

 

o tem ?e nisem razmi?ljal, saj je bila za pitje olja kriva turbina...

 

torej, sedaj sem ugotovil kje je bila te?ava in kaj je bilo narobe...za pitje olja in kajenje avta je bila kriva turbina, ne pa podlo?ke!!!

 

Sirius, takoj ko sem zvedel kje je te?ava sem to tudi napisal, torej od takrat naprej ne rabim ve? nasvetov, saj je vzrok znan...nasvete sem rabil preden sem bil seznanjen s pokvarjeno turbino...sem pa vsem zelo hvale?en za nasvete!

 

Hvala ?e enkrat!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.