Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

je res tako velika razlika med recimo 95 pa 100oz 98 oktanskim bencinom ali je ralika samo v tem koliko stane en liter :D

 

pa zanima me ce naredis z 98oktanskim bencinom vec km kot z 95 ce tankam recimo 10 euru :D

Napisano

je res tako velika razlika med recimo 95 pa 100oz 98 oktanskim bencinom ali je ralika samo v tem koliko stane en liter :D

 

pa zanima me ce naredis z 98oktanskim bencinom vec km kot z 95 ce tankam recimo 10 euru :D

 

Pobrskaj, o tem je blo napisanega ?e veliko.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 11 let kasneje...
Napisano

Ta stara tema se ni razvila. Mene pa zanima, če ima kdo izkušnje pri Mazda bencinskih motorjih s 100 oktanskim bencinom. Sam vedno tankam 95. Je kakšna opazna razlika (poraba, moč, ...), razen v oktanskem številu in ceni?

Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Ta stara tema se ni razvila. Mene pa zanima, če ima kdo izkušnje pri Mazda bencinskih motorjih s 100 oktanskim bencinom. Sam vedno tankam 95. Je kakšna opazna razlika (poraba, moč, ...), razen v oktanskem številu in ceni?

Meni, so v osnovi prodajali te zgodbe, zdaj pa ne v avtu in ne kosilnici ne vidim razlike, tankam in v avto in kosilnici 95tko...in vse ok...., toliko moje mnenje.

Napisano

Po moje pri Mazdinih atmosfercih ni neke razlike. Pri turbo motorjih, sploh tistih z vec moci, se pa razlika obcuti (tudi po 20-30 konjev), sploh ce proizvajalec priporoca 100-oktanca.

Napisano

On ima vse videoposnetke poučne. In to dobesedno, ker jih učitelji uporabljajo v šolah. Sem gledal na njegovmu profilu k mu folk pošilja slike iz predavalnice.

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Kako je pa z aditivi pri naših črpalkarjih?

Predvidevam, da velja neka EU direktiva.

Napisano
pred 1 uro je Scr3am napisal:

Predvidevam, da velja neka EU direktiva.

 

Potem se tudi nam, ki imamo predpisano 95 oktansko kot minimum, tudi splača na vsake toliko dotočiti 100 oktanca :)

Podpis.png

 

Napisano
Pravkar je g.Wankel napisal:

 

Potem se tudi nam, ki imamo predpisano 95 oktansko kot minimum, tudi splača na vsake toliko dotočiti 100 oktanca :)

Ja. Tudi nam z dizli. 😊

 

 

Napisano

Sam sem nekaj časa tankal 100 oktanca. Ne bi rekel da se opazi kaj bistveno več moči (pri čipirani trojki G120). Tudi poraba, ki naj bila nižja ni bila (ker potem bol veselo pohodiš gas in pričakuješ več moči - placebo).

Če bi bila poraba za 10% nižja, ker je cena cca. 10% višja bi še tankal, pa se mi zdi da nima smisla :)

Po ogledu posnetka pa sem mnenja, da bi vseeno bilo dobro še kdaj natankat stotko.

 

https://poraba.com/usage_view.php?carid=32180&sortby=date&sortdir=DESC&dateto=22.11.2021&datefrom=01.02.2018&page=1

 

Mimogrede nizka poraba, ob nakupu avta je bila na račun relacije v službo (30km v eno smer od tega 10km AC).

Marca 2020 sem se preselil in imam do službe (pa tudi trgovin) dobrih 5km, poraba pa je zaradi hladnega motorja in "jajcanja" bistveno višja.

Napisano
pred 14 minutami je toto89 napisal:

Sam sem nekaj časa tankal 100 oktanca. Ne bi rekel da se opazi kaj bistveno več moči (pri čipirani trojki G120). Tudi poraba, ki naj bila nižja ni bila (ker potem bol veselo pohodiš gas in pričakuješ več moči - placebo).

Če bi bila poraba za 10% nižja, ker je cena cca. 10% višja bi še tankal, pa se mi zdi da nima smisla :)

Po ogledu posnetka pa sem mnenja, da bi vseeno bilo dobro še kdaj natankat stotko.

 

https://poraba.com/usage_view.php?carid=32180&sortby=date&sortdir=DESC&dateto=22.11.2021&datefrom=01.02.2018&page=1

 

Mimogrede nizka poraba, ob nakupu avta je bila na račun relacije v službo (30km v eno smer od tega 10km AC).

Marca 2020 sem se preselil in imam do službe (pa tudi trgovin) dobrih 5km, poraba pa je zaradi hladnega motorja in "jajcanja" bistveno višja.

Pri meni je bilo enako kot si napisal,nobene razlike pri moči ali porabi samo cena  je bila 8% večja...🥴 

Na koliko si jo čipiro in kje? Kaka so opažanja glede na prej in kako si zadovoljen......🤔

Napisano

Natočim 100ko vsaj enkrat na mesec, če vem, da bom delal malo večje relacije, škodi ziher ne. Vem da pri DI bencinarjih itak nima več fore.

 

Pri 6ki sem sedaj dvakrat tankal 100ko, enkrat pa 95. Na 100ki sem imel dejansko za liter višjo porabo. :D

 

Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Natočim 100ko vsaj enkrat na mesec, če vem, da bom delal malo večje relacije, škodi ziher ne. Vem da pri DI bencinarjih itak nima več fore.

 

Pri 6ki sem sedaj dvakrat tankal 100ko, enkrat pa 95. Na 100ki sem imel dejansko za liter višjo porabo. :D

 

:aaaaa:

Napisano
pred 17 urami je Bini napisal:

Pri meni je bilo enako kot si napisal,nobene razlike pri moči ali porabi samo cena  je bila 8% večja...🥴 

Na koliko si jo čipiro in kje? Kaka so opažanja glede na prej in kako si zadovoljen......🤔

Sem (ti) že 2x napisal :)

https://www.mazda-si.net/topic/16459-napotki-za-servisiranje-skyactive-motorjev-od-letnika-2012-naprej/page/3/?tab=comments#comment-441262

https://www.mazda-si.net/topic/16561-skupinski-chip-tuning-pomlad-2021-tunerc/page/2/?tab=comments#comment-456012

Torej na papirju na 169HP.

 

Čipiral sem pri znancu in je rekel, da ni potrebe, da se veliko hvalim na okorg zato ga ne izdam.

 

Napisano
pred 3 minutami je toto89 napisal:

Aha,sem pravi balek,si ne zapomnim kdo je to pisal,pardon.....:nevem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
    • temperatura zraka, zdaj je pa 33 pa še žar bom zakuril..... 🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.