Skoči na vsebino

Veriga v motorjih Mazde 3


Bass

Priporočeno sporočilo

To se pravi bencinarji imajo, kaj pa dizli?

Kaj je bol?i nakup glede vzdr?evanja in okvar, bencinar ali dizel ?

 

Zanimivo vpra?anje... :P

 

Bencin 100%. Kot prvo, veliki srevis pride bistveno cenje ker ima ketno. Kot drugo je tudi redni servis bencinarja na?eloma cenej?i. Kot tretje, pojdi gledati koti?ek z okvarami in, ?e je govora o napakah na motorjih je to gotovo debata o dizlih.

 

Zdaj bodo dizela?i sicer sko?ili v luft ampak kolikor opa?am tako pa? je.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi dejal, da je nasplo?no zgradba dizla tolko bolj komplicirana, da ima? cel spekter zadev, katere lahko krepnejo, pri bencincu ti pa ne bojo mogle! <_<

 

Je pa tudi res, da lahko ra?una? kak?na 2l/100 prevo?enih km ni?jo porabo ob isto KM mo?nem dizla?u kot bencincu (govorim na pamet, ampak tu nekje bi morala bit razlika)!

 

Sicer se pa odlo?i sam, ?e ti je poraba problem, potem ti je opcija, no bo kdo drug povedal, kako zmanj?at stro?ke! :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno bo kar bencinar, saj ga mam tut zdej (sm drugo znamko :D ) pa ma tut tm nekje 7-8 litrov.

 

sam pol bolj?e da vzame? 1.6 kot 1.4 ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v 4 letih ni blo drugega problema z dizlom kot pa zapacan dizl nekaterih slovenskih pump in je ?el avto na safe mode... ko se je spucalo pa spet normalno... so kr ob?utljivi tti DPF motorji ti pa prihrani na tehni?nem ko butast gleda kje je zdej ?rn dim pa zka mu tam se ?tevc komi kj iz nule dvigne :D:jupiii:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi, da imajo tudi dizli verigo.

 

Ve?inoma vidim, da imajo predvsem lastniki M6 dizl probleme z motorji, M3 bol malo.

Od nakupa bencinarja me odbija predvsem velika poraba, ?eprav so sto?ki vzdr?evanja ni?ji.

 

M3 dizl je zelo malo zato tud ni tolk napisanih te?av z motorji.

 

Mazdin dizel je pa edino novi 2.2 ki ima verigo.

 

Pa definiraj veliko porabo ker recimo jaz(2.3 bencin) in Boss (2.0 dizel) razlika v porabi natan?no 2 litra.

Potem pa poglej ceno servisa in se vpra?aj naredim dovolj kilometrov da se mi spla?a, pa upo?tevaj ?e ve?je ?tevilo delov na motorju ki radi nagajajo-crknejo.

 

Da pa kupi? dizla samo zato da si in je pa itak za kozlat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko gledam tele nove bencinarje (1.2 TSI) se spra?ujem ?emu se sploh spla?a imeti dizla.... Sam motor je zasnovan enostavno (SOHC 8V) oziroma ima staro in preverjeno osnovo, poraba je ista kot pri dizlih s to razliko, da ni nobenega sranja z DPF filtri, cenej?e gorivo, cenej?i servisi... Upam, da bo ?im ve? tak?nih bencinarjev (v mislih imam avte japonskega izvora, ki ?e malo zaostajajo na tem podro?ju) po mo?nosti s ketno potem pa samo vozi? pa tiste enkrat na mesec natanka? bencin in gasa. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem no, bo ?as pokazal kako je s temi motorji z majhno kubaturo in turbinco. Sej vsi vemo kako je s tem da ?e ne zna? delat z avtom kateri ima turbino. Glede porabe pa....golfa 1.4 tsi, res da sem ga palil na polno, sem spravil na 17 litrov :hudicek: ...aja ?ez avto je bilo pa polimano Surova mo?, nizka poraba :harhar:

...dejsto pa je da je pa? servisiranje bencinarjev cenej?e, sam druga?e nimam ni? proti dizlu, ampak ga zaenkrat niti ne potrebujem, imam tudi veliko kratkih relacij, pa? pije kot pije, tankam pa je. Grre? na 2 pira na teden manj pa je :D pa ?e neki zase naredi?,hehe.

Je pa 1.6 bencinc pri Mazdi 3 najbolj prodajan in neproblemati?en sploh. Po letu 2006 so ga ?e nekaj optimizirali in naj bi ?e 5% man porabil, so pa pri tem "remakeu" ?e par stvari po?lihtali.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko gledam tele nove bencinarje (1.2 TSI) se spra?ujem ?emu se sploh spla?a imeti dizla.... Sam motor je zasnovan enostavno (SOHC 8V) oziroma ima staro in preverjeno osnovo, poraba je ista kot pri dizlih s to razliko, da ni nobenega sranja z DPF filtri, cenej?e gorivo, cenej?i servisi... Upam, da bo ?im ve? tak?nih bencinarjev (v mislih imam avte japonskega izvora, ki ?e malo zaostajajo na tem podro?ju) po mo?nosti s ketno potem pa samo vozi? pa tiste enkrat na mesec natanka? bencin in gasa. :bravo:

 

?Pe formula 1 gre v to smer.....1.6 4V....bi turbo sevede :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbolje da gre? peljat eno 1.6 105 KM al kok jih ?e ima in ?e ti zadeva ustreza, sam ?e prepis pa gasa, pa bo? vesel k tranzistor! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko gledam tele nove bencinarje (1.2 TSI) se spra?ujem ?emu se sploh spla?a imeti dizla.... Sam motor je zasnovan enostavno (SOHC 8V) oziroma ima staro in preverjeno osnovo, poraba je ista kot pri dizlih s to razliko, da ni nobenega sranja z DPF filtri, cenej?e gorivo, cenej?i servisi... Upam, da bo ?im ve? tak?nih bencinarjev (v mislih imam avte japonskega izvora, ki ?e malo zaostajajo na tem podro?ju) po mo?nosti s ketno potem pa samo vozi? pa tiste enkrat na mesec natanka? bencin in gasa. :bravo:

 

To pravi teorija in nakladanje proizvajalcev, kaj pa realnost? ?e bo? vozil enakomerno brez spremamb hitrosti je verjetbo to res. ?e pa vozi? z veliko pospe?evanj in zaviranj (mestna vo?nja, ipd), pa je poraba kot pri enako mo?nem atmosferskem 2.0 bencincu.

 

Testi namre? to lepo prika?ejo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin. Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
    • En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
    • Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal: - Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd. - Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma. - Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega. - Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam. - Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.  
    • Višji standard in poceni bencin... 😔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.