Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ko je motor hladen, turbina sploh ne deluje, poleg tega pa ?e ob?asno uga?a v prostem teku! (diesel)

ima kdo podobne te?ave?

 

uga?a motor? ne vem kaj dela turbin v prostem teku...

 

IMV....

 

Sezona turbin in ventilov je spet v teku....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Turbina nima ON/OFF funkcije, tako da tole ne bo dr?alo ima pa elektronika varovalni na?in delovanja in ne pusti, da bi mrzel motor poteral sploh zdejle pozimi. Nekako se to vidi, da vto ne pospe?uje tako kot si navajen, ?e motor ni dovolj ogret. To je normalno in namenjeno ohranjanju motorja.

 

?e pa uga?a je pa verjetno res problem z IMV-jem.

33112_1.png

Napisano

Ventil.

 

Ti obrati kaj nihajo takrat ko laufa na mestu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri -15 se takoj naredi 'naravna' selekcija :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

JA OBRATI MOTORJA NIHAJO, NATO SE PRI?GE LU?KA ZA KONTROLO MOTORJA IN UGASNE!V?GE LE S TE?AVO VENDAR POTEM NEKAJ ?ASA GRE!

JE IMEL KDO PODOBNO TE?AVO?

AJA GLEDE TURBINE PA!KO JE MOTOR HLADEN JE NIKOLI NE ?ENEM, VENDAR TURBINA NEKAJ ?ASA NE DELA, VENDAR NE VEDNO, LE OB IZJEMNO NIZKIH TEMPERATURAH!

 

KAK?N NASVET MAYBE? L.D.

 

Vsaj napi?i kateri model, letnik in kateri motor ima? v Mazdi.

 

letnik 2004, 2.0 diesel

Napisano

JA OBRATI MOTORJA NIHAJO, NATO SE PRI?GE LU?KA ZA KONTROLO MOTORJA IN UGASNE!V?GE LE S TE?AVO VENDAR POTEM NEKAJ ?ASA GRE!

JE IMEL KDO PODOBNO TE?AVO?

AJA GLEDE TURBINE PA!KO JE MOTOR HLADEN JE NIKOLI NE ?ENEM, VENDAR TURBINA NEKAJ ?ASA NE DELA, VENDAR NE VEDNO, LE OB IZJEMNO NIZKIH TEMPERATURAH!

 

KAK?N NASVET MAYBE? L.D.

letnik 2004, 2.0 diesel

 

 

Kolega!

 

Na M6 l.2007, 120KM, pri ca 66.000 sem v podobnih zimskih razmerah (vendar ne pri minusu) do?ivel podobno.

 

Pokli?em Mazda asistenco, avto v garanciji, avtovleka do Gama-BTC!

?OK, niso dali nadomestnega, ker je avto crknil v doma?em kraju!

 

1 teden na servisu.

Problem je bil, ker je javljal napako kljub novemu merilcu pretoka zraka.

Re?itev!

Nova ?ila (?ica) od merilca pretoka zraka na ra?unalnik.

 

Pla?ilo 0?, avto v garanciji!

 

Do danes dela odli?no!

 

Lp Active

Napisano

JA OBRATI MOTORJA NIHAJO, NATO SE PRI?GE LU?KA ZA KONTROLO MOTORJA IN UGASNE!V?GE LE S TE?AVO VENDAR POTEM NEKAJ ?ASA GRE!

JE IMEL KDO PODOBNO TE?AVO?

AJA GLEDE TURBINE PA!KO JE MOTOR HLADEN JE NIKOLI NE ?ENEM, VENDAR TURBINA NEKAJ ?ASA NE DELA, VENDAR NE VEDNO, LE OB IZJEMNO NIZKIH TEMPERATURAH!

 

KAK?N NASVET MAYBE? L.D.

letnik 2004, 2.0 diesel

 

IMV ventil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

IMV ventil

 

2X

 

rabi? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ej najlep?a hvala!

sem v?eraj popoldan zrihtal v Avstriji! res je bil IMV ventil kriv za uga?anje motorja!

 

mimogrede: 185 ? z monta?o!

 

Kje v A so ti pa menjali za tak denar?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kje v A so ti pa menjali za tak denar?

 

ja so mi! ej 1x ali pa ?e ve?krat ceneje je kot pa pri nas!

npr. velik servis (jermeni pa olje pa vse)sem dal 610? pa ma? potem tudi MES garancijo, pri nas mi je v Veleju dal predra?un okroglih 1200?!!!!!!!, ?erbinek pa je rekel okrog 1000, kar pomeni pol pa ?e to pa ono pa...sma na 1200 spet!!!

Napisano

Hvala bogu da nimam dizla. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja so mi! ej 1x ali pa ?e ve?krat ceneje je kot pa pri nas!

npr. velik servis (jermeni pa olje pa vse)sem dal 610? pa ma? potem tudi MES garancijo, pri nas mi je v Veleju dal predra?un okroglih 1200?!!!!!!!, ?erbinek pa je rekel okrog 1000, kar pomeni pol pa ?e to pa ono pa...sma na 1200 spet!!!

 

a to na uradni servis?a so take cene po ceniku ali kaksna poznanstva?

www.trziskisladoled.si

Napisano

a to na uradni servis?a so take cene po ceniku ali kaksna poznanstva?

 

na uradnem servisu!po ceniku!!!!! edino delo je ura 45? vendar so realne ure!

ce pa malo muti?, se pa lahk za davek (mws) tudi pametno zmeni? gor!vsaj pri Mazda Schildberger-ju!

Napisano

ce je tako potem pa ni problema k poznam par ljudi v beljaku eden je celo sosed od mazde..tko da bom preveru in sporocim..takoj ko bom lahko..ze ko sem kupoval avto so mi v avstrij ponujal par procentov popust,mislim da ene 5%..potem sem si premislu in sem kupu tukaj pri nas..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Jaz sem pa zadnji? sli?al da je tam servisna ura 75?? Razen, ?e postavka ni povsod ista.

 

ej pokli?i na servis, pa se prepri?aj ?e ne verjames!te ni? ne stane!

 

pa nimam vez in poznanstev gor!!

pa? fer play delajo gor!

kolkr ti re?e po predra?unu tolk je pol tudi al pa ?e manj!ve? nikoli!!!

 

jaz sem zadovoljen tako z kvaliteto opravljenih storitev, kot tudi cenovno neprimerljivo z na?imi servisi!

To je moja izku?nja!lahk da ima kdo slab?e?????????????????

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.