Skoči na vsebino

Poraba goriva-Mazda 6 diesel


Priporočeno sporočilo

tole bo ?e zanimivo.....

 

Tudi tole bo ?e zanimivo: :P

 

post-399-1316932151_thumb.jpg

 

...in bi moral narediti po logiki vsaj 900+ km...

 

...a ne bo ratalo,ker je trenutna praba (BC mi la?e 2 dl.v +). :P

 

post-399-1316932257_thumb.jpg

 

V katerem zajcu ti?i grm? :whatever:

Ko bo na predzadnj ?rtici,bom spet dodal prevo?ene kilometre...

 

P.s.?e jih bom naredil 730,bo ?e uspeh. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj ti bo dizel ?e si skoz na pumpi..... :P

zadnji tank 140 pod Tutorjem in I just wanna be home soon po SLO

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=11885

 

Druga?e pa svaka ?ast italijanom za tale tutor, voznja v ITA je ratala spet uzitek, cel cas 140 brez problema, ker je vse teko?e in obenem umiorjeno, zna biti da tudi me?ka?e lovi.... :closedeyes:

 

Mazdica je bila pa v bistvu doma....150k je nabila Verona - Milano, kupljena v Brescii....

 

 

Sem sel pred kratkim do Benetk... In je zanimivo, da kljub temu, da je bilo med tednom, ko je bilo ogromno sleparjev na AC, se ti niso prehitevali in tako povzrocali zastojev... Takoj cez mejo od Sezane pa sem se vozil 90 km/h, ker so se sleparji zaceli prehitevati... :(

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem sel pred kratkim do Benetk... In je zanimivo, da kljub temu, da je bilo med tednom, ko je bilo ogromno sleparjev na AC, se ti niso prehitevali in tako povzrocali zastojev... Takoj cez mejo od Sezane pa sem se vozil 90 km/h, ker so se sleparji zaceli prehitevati... :(

 

Kakor vem se v Italiji ?leparji sploh ne smejo prehitevat na dvopasovnih AC-jih, pri nas smo pa ?isto preve? popustljivi do tovornjakarskega lobija sploh njihovega najve?jega Klobasarja. Se prav imamo raje kaos na cestah in verjetno smo edina dr?ava, kjer uspeta dva kamionarja na prazni tripasovni cesti narest gne?o. :vskalo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kakor vem se v Italiji ?leparji sploh ne smejo prehitevat na dvopasovnih AC-jih, pri nas smo pa ?isto preve? popustljivi do tovornjakarskega lobija sploh njihovega najve?jega Klobasarja. Se prav imamo raje kaos na cestah in verjetno smo edina dr?ava, kjer uspeta dva kamionarja na prazni tripasovni cesti narest gne?o. :vskalo:

 

Tako je, enako za prikolice - avto prikolice.

V Italiji je nepopisljiv red!!! Pri nas pa vsak dan slab?e, danes sem ?el s 1500kg prikolico doma in s 100 na uro spet bil strah in trepet skrajno desnega pasu....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako je, enako za prikolice - avto prikolice.

V Italiji je nepopisljiv red!!! Pri nas pa vsak dan slab?e, danes sem ?el s 1500kg prikolico doma in s 100 na uro spet bil strah in trepet skrajno desnega pasu....

 

Tudi sam sem presene?en,kako "uredni" vozniki so postali Italijani.Pri nas pa-kaos,kot povsod drugod. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, BC ?e vedno la?e :danzoman: Sem pa nekaj drugega odkril (?eprav verjetno nisem pionir), kar se mi je dozdevalo ?e takrat, ko sem imel Mondea. Poraba pri 130km/h je ve?ja kot pri 150km/h. Razlika je za okoli 0.6-0.8l na 100km. Zanimivo pri P307 ni bilo tako. Pri 130km/h je imel manj potro?nje. Iz fizikalnega stali??a si to tako razlagam (naj me nekdo popravi, ?e se motim); 150km/h je taka optimalna hitrost za AC, ker je kotalni upor in aerodinami?ni koli?nik kompenziran s kineti?no energijo (te?o) avtomobila in je zato potrebna manj?a gonilna sila kot pri manj?i hitrosti, kjer je kineti?na energija manj?a in se mora avto bolj "vle?t". Isto kot po mestu, ?eprav bi bila primerjava z mestom rahlo pretirana. Podoben primer si predstavljam za vlak. V?asih sem igral Train Simulator (samo zaradi splo?ne razgledanosti, ne zaradi u?itka) in sem ugotovil, da sem pri 60mph potreboval 15% mo?, pri 30mph pa npr. 30% mo? za vleko vagonov.

Ergo: Od zdaj naprej se bom peljal ali 100 ali 150, vmes pa samo, ?e bo sila zaradi drugih :dudek:

 

Boss: Se popolnoma strinjam :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja sej dizli niso ravno predvideni za mesta... mislim da ima? ?ist ql porabo in ni razloga za tarnanje :cheers:

 

Druga?e pa pri meni, zdej ko sem resetiral BC, ka?e povpre?no porabo u nulo... 6,6l za tako te?ek avto in moj na?in vo?nje je to odli?no :)

 

Ja halooo a nej kr na izvozih pu??am avto in se naprej do bajte pelem z ekonomi?nim bencinarjem? To ne gre... :P

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni se zadnje ?ase oz. zadnj itank tut nekaj ?udnega dogaja.

Namre?, BC mi ka?e 5.7l porabe - povpre?ne. Spremenjeno ni ni?. Iste relacije, ista vo?nja. Edino kar je, sem preden sem ?el polno tankat, ven vzel iz tanka tisti filter, mal popihal cevke (niti nisem razdiral) in sestavil nazaj.

 

Sedaj pa. Ali BC kar naenkrat la?e (ker do sedaj mi je kazal to?no, vedno..) ali pa je ?ude?. Poro?am, ko grem spet polno tankat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, BC ?e vedno la?e :danzoman: Sem pa nekaj drugega odkril (?eprav verjetno nisem pionir), kar se mi je dozdevalo ?e takrat, ko sem imel Mondea. Poraba pri 130km/h je ve?ja kot pri 150km/h. Razlika je za okoli 0.6-0.8l na 100km. Zanimivo pri P307 ni bilo tako. Pri 130km/h je imel manj potro?nje. Iz fizikalnega stali??a si to tako razlagam (naj me nekdo popravi, ?e se motim); 150km/h je taka optimalna hitrost za AC, ker je kotalni upor in aerodinami?ni koli?nik kompenziran s kineti?no energijo (te?o) avtomobila in je zato potrebna manj?a gonilna sila kot pri manj?i hitrosti, kjer je kineti?na energija manj?a in se mora avto bolj "vle?t". Isto kot po mestu, ?eprav bi bila primerjava z mestom rahlo pretirana. Podoben primer si predstavljam za vlak. V?asih sem igral Train Simulator (samo zaradi splo?ne razgledanosti, ne zaradi u?itka) in sem ugotovil, da sem pri 60mph potreboval 15% mo?, pri 30mph pa npr. 30% mo? za vleko vagonov.

Ergo: Od zdaj naprej se bom peljal ali 100 ali 150, vmes pa samo, ?e bo sila zaradi drugih :dudek:

 

 

Kolikor je meni znano, so avti optimirani celo na 120km/h. Lahk pa da se motim.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne razumem zakaj bi bila optimalna hitrost 150kmh, ?e so povsod omejitve na 130 postavljene??

 

Omenjal sem porabo, ne zakonskih omejitev.

 

 

Kolikor je meni znano, so avti optimirani celo na 120km/h. Lahk pa da se motim.

 

Lahko probam ?e s 120km/h. Pri 110km/h sem imel tak?no kot pri 150km/h :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vem, da si omenjal porabo. Saj zato mi ni jasno, zakaj bi potem proizvajalci tempirali optimalno porabo na 150, ?e najve? folka recimo vozi 130 po AC.

 

Aja, nimam pojma. ?e mene vpra?a?, na Mazdi 6 sploh niso optimirali porabe ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja selitev je pa? le selitev... to ni pocen

 

tretja v ravbarkomando brrrrrrr - ampak vle?e pa 100 np. 1500kg, 4 osebe, no 3 so velter kategorija....

Malo sem cvikal sklopko glede na forum, ampak tudi za trenutek ni zdrsela ali malo zasmrdela (zrint ven prikolo med drevesi, v koloni na buzetu speljevat v klanec...).

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vem, da si omenjal porabo. Saj zato mi ni jasno, zakaj bi potem proizvajalci tempirali optimalno porabo na 150, ?e najve? folka recimo vozi 130 po AC.

 

Kje,kje tako vozijo? ?zmeden?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem prav to?no. Ker je vse pregledal in kar mu je bilo sumljivo je o?istil malo potisnil. Je pa blindiral EGR ventil. Mislim da je bil on tisti glavni krivec za mojo slabo voljo. ko sem z avtom izpeljal iz dvori??a ga nisem ve? spoznal. Imel bistveno ve? mo?i,....... Mislim da je bil EGR ki ni deloval kot bi moral, po moje ni odpiral lopute in je jeb... cel sistem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.