Skoči na vsebino

mazda bt 50

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je DonFelipe napisal:

Odlično si tole ujel oziroma uspel fotografirati. 


A je to Rašica malo naprej od Črnuč ali v občini Velike Lašče?

Tole je, iz Gameljn navzgor, torej pošta 1211 LJ-Šmartno.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

A je to tisti zeleni tam pri Žagi?

Možno, da se tut kej tam okol smuka, sicer pa je možakar doma višje gor, nad osnovno šolo. Drugače res dober stroj 👌

Napisano

Dvomim, da je mojster sploh v življenju biu na kakem forumu. Še telefon ma na tipke. On se predstavlja sam po vaških bifejih, to ga pa že tko vsi poznajo 😄

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano (urejeno)

Lepo jih je naklepu 💪 Še čudno, da jih ni prevrtel nazaj na cca. 170k km 😁

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 1 uro je DonFelipe napisal:

Brez skrbi, te delovni stroji jih naklepajo brez težav 1.ooo.ooo km, o čemer danes večina le še sanjari. 

 

A se da v tvoji BT-jki kaj priklopiti na kardan?

 

Jaz mislim, da boš mal k tvojim LGTBjevcem moral zavit, pa tam povprašat, kdo se ti lahko prklop na tvoj kardan.

  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Izgleda prihaja nekaj novega za @Slivka

 

https://de.motor1.com/news/737935/mazda-bt50-pickup-riesiges-logo/

 

IMG_4291.webp
Osnova je menda Isuzu…

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja pa žal tudi Isuzujev 3literski dizel.... Mazda kmalu ne bo več imela nič svojega al kako? BT je Isuzu, Mazda 2 je Toyota, Mazda EZ6 pa celo klinčev kitajc. Vse tole gre v čmar, kje so tiste krilatice Zoom zoom, pa Jinba Ittai? Kaj bo nov slogan Copy-Copy? Samo še ogromne badge bodo gor limal in zavajal, da je to Mazda.🙁

33112_1.png

Napisano

Imam občutek, da bomo našo BTjko vozili do konca, potem jo pa generalno obnovili in vozili naprej. Ker tole... 

Prej bo elektično vozilo v garaži kot pa tale ropotija...

To je samo za avtoceste. Že makadami znajo biti problem. Da bi pa s temu vlekel dve prikolici po teh naših vlakah - ne, to ni vozilo za delat, to je vozilo za pederisanje...

Že mobitel, ki ima "zaslon na dotik", je ves spraskan od žaganja, betona, prahu, ... ..., zraven pa še fino namaščen od olj (takšnih in drugačnih)... Da po delu v gozdu ali pa po betoniranju doma s prsti potegnem po tistem ekrančku... Sedeži pa tudi ta pravi, da se v starih šihtnih hlačah usedem noter... Ja, saj so ga slikali v gozdu in v nekem potočku. Za eno sliko to še gre, da se pa odpelje v en pravi gozd, me pa zanima, kako bi se končalo...

In, kolikor vidim, je avtomatik. Glej, ne bom kaj več niti pisal, raje prepustim besedo na primer @scania, ki se na avtomatske menjalnike bolj spozna. Naj on napiše, kako avtomatski menjalnik reagira na vožnjo po globokih blatnih lužah, ko skozi oddušnik pride vanj muljnata voda. Že za ročnega to ni preveč zdravo in se priporoča menjava olja na vsakih 120.000 km. Kako pa avtomatski menjalnik dela, če je v njem kak literček muljnate vode? 

 

Torej je to draga igračka za pederisanje po mestu, ne pa delovni stroj za kmete s hribov doma...

 

Dodam samo še to: v Avstraliji je cena od 50.000$ na gor... 

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Ja pa žal tudi Isuzujev 3literski dizel.... Mazda kmalu ne bo več imela nič svojega al kako? BT je Isuzu, Mazda 2 je Toyota, Mazda EZ6 pa celo klinčev kitajc. Vse tole gre v čmar, kje so tiste krilatice Zoom zoom, pa Jinba Ittai? Kaj bo nov slogan Copy-Copy? Samo še ogromne badge bodo gor limal in zavajal, da je to Mazda.🙁

Če bojo ovčke to kupovale => zgodba o uspehu.

Napisano

Pa kdo bo to kupil za drajsat po gozdu? Tako fensi šmensi urejen đip je samo za kakšne frike, ki si gor naložijo svoj 12.000 € vreden MTB in se odpeljejo po lepem makadamu na vrh.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Seštel litre in preštel kilometre. Moram priznati, da si nisem predstavljal, da počitnice tako znižajo porabo. Se vidi, da ni nek napor vleči 1300 kg težko prikolico do Črne gore in nazaj ter malo po Črni gori naokoli. Po Durmitorju se je pa itak vozila prazna (tistih 250 kg in počitnikarji ni omembe vredno) in brez prikolice.

 

V glavnem, poraba Mazde BT-50 je 3,987 litrov na 100 km. Po cilindru, pa štirje so...

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Sem imel kar problem, da sem se odločil, kam naj tole napišem...

 

Najprej sem mislil pod "Prigode v prometu", samo kaj, ko ni bil nek hud promet...

Pa sem mislil napisat pod "Tole je pa kr smeh", ampak meni takrat ni bilo preveč smešno...

Sem že odprl "Razpizdnik", ampak sem se do zdaj že "ohladil"...

Mogoče najboljše, da napišem sem, ker je v bistvu v glavni vlogi BTjc in v bistvu je toleriral vse neumnosti in na koncu rešil situacijo...

 

Torej, začelo se je pred nekaj dnevi, ko me je poklical en prijatelj, če bi lahko opravil en prevoz. Teža ni tako hudo velika, šlo je za 750 kg tovora, ampak teren je pa zelo slab in zelo zahteven. V bistvu je tam zadnjič bil nekdo z Lado Nivo - pred štirinajstimi leti, potem pa samo še peš...

Največja težava pri vsem skupaj se mi je zdela to, da ne poznam poti in ne vem, kje točno sploh je cilj. On pa tudi nikakor ni mogel skombinirat, da bi šel z menoj. Pa on dobi enega svojega prijatelja, ki ima odlično navigacijo za take primere. Ampak niti prijatelj mojega prijatelja niti njegova žena nimata časa, da bi šla z menoj in mi "navigirala". Ima pa čas njuna hčerka. Ki pa tudi ni neko otroče, ampak ima že 22 let in je res lahko kaj koristna na taki poti. 

 

Včeraj se torej odpravim v Tolmin in naložim tovor, ki je bil že plačan. Ker mi je omenjal zelo slabo pot, sem se odločil, da vzamem s seboj prikolico. Tako sem v BTjca naložil samo 500 kg, ostalih 250 kg pa v prikolico. Na ta način BTjc nima toliko tovora, če pa se pot izkaže za prezahtevno, lahko prikolico odpnem, iz BTjca še nekaj tovora preložim na prikolico in se samo z BTjcem odpeljem do cilja pa potem v drugi rundi prepeljem še preostali tovor. 

 

Danes zjutraj pa se s pripravljeno kompozicijo odpeljem do naselja Nemci, kjer se dobiva s Sabino. Ona preloži vso tehnologijo v BTjca, priklopi elektriko, požene navigacijo, gleda v ekran in začne voditi. Jaz pa voziti. Kmalu z asfalta zavijeva na makadam, pa z makadama na kolovoz, pa s kolovoza na travnik, pa na drugi strani travnika po neki peš poti. Ko sem že mislil, da ne more biti slabše, me usmeri na še slabše. Ustavim in, za ziher, montiram snežne verige. Snega sicer ni, ampak tudi na zemlji in v blatu verige prav pridejo. Se odpraviva dalje in sem mnenja, da sploh ni nobene poti, a Sabina razlaga, da je tam označena neka potka. In me vsake toliko popravi, da sem šel preveč desno ali preveč levo. Meni pa vse enako, vse nekje skozi gozd, avto je kar prestavljalo čez vse tiste korenine, pa potem dobesedno skozi leske in maline in spet skozi gozd. BTjc je rohnel in grebel in vlačil kot zverina, jaz prepričan, da tam ni nobene poti, Sabina bulji v tisto navigacijo in me usmerja, ... ... Ves čas me moti bočni nagib. Ponavadi so cesto vsaj malo vkopali, da je avto šel naravnost, tu pa čisto nič. "Cesta" visi po terenu, niti malo je niso izravnali. Če grem desno, grem nad pot, če grem levo, grem pod pot. Ni pa nobenega roba, da bi mi olajšalo in bi vedel, kje točno gre pot. Edino, kar me je Sabina usmerjala. Pa si ves čas mislim: "Bo že prav, saj je prijatelj rekel, da tam že dolgo ni nihče vozil."

In se tako skoraj eno uro prebijava, vmes si malo pomagava z motorko, kjer so bile leske le pregoste in z lopato, kjer je bila pot le preslaba. Tudi vitlo je nekajkrat reševalo situacijo. Na lepem pa Sabina izjavi:

- "Ups! Tole pa ni pot, to je izohipsa..."

 

 

 

 

V glavnem, na koncu sva našla tisto kažeto, zložila tovor notri in se vrnila domov...

 

 

  • Všeč 4
  • Haha 5
  • Začuden 1
Napisano

Mi je znano to zgubljanje po gozdovih, sicer z mtb. Običajno uporabljam topo karte (digitalizirane), stare 50 ali več let, kjer so vrisane kakšne stare steze, ki so praviloma že zdavnaj zaraščene. Tako sem se enkrat ustavil na podobni potki nekje sredi Male gore na Ribniškem, ker poti ni bilo več, ko sem zaslišal lomljenje suhih vej. Mislim, da sem bil hitrejši od Rogliča, kako sem zašibal nazaj. Medo je bil, sigurno!

Napisano

Slivka, zanimivo b bilo videt kakšen posnetek tega Camel Trophy udejstvovanja :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 14 urami je Slivka napisal:

Sem imel kar problem, da sem se odločil, kam naj tole napišem...

 

Najprej sem mislil pod "Prigode v prometu", samo kaj, ko ni bil nek hud promet...

Pa sem mislil napisat pod "Tole je pa kr smeh", ampak meni takrat ni bilo preveč smešno...

Sem že odprl "Razpizdnik", ampak sem se do zdaj že "ohladil"...

Mogoče najboljše, da napišem sem, ker je v bistvu v glavni vlogi BTjc in v bistvu je toleriral vse neumnosti in na koncu rešil situacijo...

 

Torej, začelo se je pred nekaj dnevi, ko me je poklical en prijatelj, če bi lahko opravil en prevoz. Teža ni tako hudo velika, šlo je za 750 kg tovora, ampak teren je pa zelo slab in zelo zahteven. V bistvu je tam zadnjič bil nekdo z Lado Nivo - pred štirinajstimi leti, potem pa samo še peš...

Največja težava pri vsem skupaj se mi je zdela to, da ne poznam poti in ne vem, kje točno sploh je cilj. On pa tudi nikakor ni mogel skombinirat, da bi šel z menoj. Pa on dobi enega svojega prijatelja, ki ima odlično navigacijo za take primere. Ampak niti prijatelj mojega prijatelja niti njegova žena nimata časa, da bi šla z menoj in mi "navigirala". Ima pa čas njuna hčerka. Ki pa tudi ni neko otroče, ampak ima že 22 let in je res lahko kaj koristna na taki poti. 

 

Včeraj se torej odpravim v Tolmin in naložim tovor, ki je bil že plačan. Ker mi je omenjal zelo slabo pot, sem se odločil, da vzamem s seboj prikolico. Tako sem v BTjca naložil samo 500 kg, ostalih 250 kg pa v prikolico. Na ta način BTjc nima toliko tovora, če pa se pot izkaže za prezahtevno, lahko prikolico odpnem, iz BTjca še nekaj tovora preložim na prikolico in se samo z BTjcem odpeljem do cilja pa potem v drugi rundi prepeljem še preostali tovor. 

 

Danes zjutraj pa se s pripravljeno kompozicijo odpeljem do naselja Nemci, kjer se dobiva s Sabino. Ona preloži vso tehnologijo v BTjca, priklopi elektriko, požene navigacijo, gleda v ekran in začne voditi. Jaz pa voziti. Kmalu z asfalta zavijeva na makadam, pa z makadama na kolovoz, pa s kolovoza na travnik, pa na drugi strani travnika po neki peš poti. Ko sem že mislil, da ne more biti slabše, me usmeri na še slabše. Ustavim in, za ziher, montiram snežne verige. Snega sicer ni, ampak tudi na zemlji in v blatu verige prav pridejo. Se odpraviva dalje in sem mnenja, da sploh ni nobene poti, a Sabina razlaga, da je tam označena neka potka. In me vsake toliko popravi, da sem šel preveč desno ali preveč levo. Meni pa vse enako, vse nekje skozi gozd, avto je kar prestavljalo čez vse tiste korenine, pa potem dobesedno skozi leske in maline in spet skozi gozd. BTjc je rohnel in grebel in vlačil kot zverina, jaz prepričan, da tam ni nobene poti, Sabina bulji v tisto navigacijo in me usmerja, ... ... Ves čas me moti bočni nagib. Ponavadi so cesto vsaj malo vkopali, da je avto šel naravnost, tu pa čisto nič. "Cesta" visi po terenu, niti malo je niso izravnali. Če grem desno, grem nad pot, če grem levo, grem pod pot. Ni pa nobenega roba, da bi mi olajšalo in bi vedel, kje točno gre pot. Edino, kar me je Sabina usmerjala. Pa si ves čas mislim: "Bo že prav, saj je prijatelj rekel, da tam že dolgo ni nihče vozil."

In se tako skoraj eno uro prebijava, vmes si malo pomagava z motorko, kjer so bile leske le pregoste in z lopato, kjer je bila pot le preslaba. Tudi vitlo je nekajkrat reševalo situacijo. Na lepem pa Sabina izjavi:

- "Ups! Tole pa ni pot, to je izohipsa..."

 

 

 

 

V glavnem, na koncu sva našla tisto kažeto, zložila tovor notri in se vrnila domov...

 

 

Ne mi rečt, da jih ni tista Sabina fasala z lopato.... 😤😵‍💫🥴🫣😉

Luda vožnja, nekaj podobne sem že parkrat v služi doživel in vem kaka jeba je to.... :nevem:

Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

Ne mi rečt, da jih ni tista Sabina fasala z lopato.... 😤😵‍💫🥴🫣😉

... z lopato? :nevem:

33112_1.png

Napisano

Takle it v hosto v neznano z enim, ki ima lopato v avtu? Kaj pa vem... 😁😁😋

  • Haha 3
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.