Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

:wacko:

 

https://hudo.com/si/2018/09/13/newyorcani-lahko-poslej-izberejo-tudi-spol-x/

 

:ne vem:

 

Citat iz ?lanka:

"Za to naj bi se odlo?ali star?i, ki ?elijo otrokom omogo?iti, da se glede spola odlo?ijo sami kasneje v ?ivljenju."

 

A ni tako, da pri rojstvu pogledajo med noge pa vidijo, kaj in kako je na stvari?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Damon Hill, moj takratni glavni adut po smrti najve?jega ma?ka A.S. da Silve :(

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem ?e pred ?asom prebral in dejansko je to najve?ji riziko prenos infrastrukture v roke privatnega sektorja, kjer se gre prakti?no samo za dobi?ke. In raje bodo izpla?evali stro?ke ?rtvam oziroma svojcem, kot da bi vlagali v vzdr?evanje.

 

Sej to ni problem samo v gradbeni?tvu ampak tudi v avto industriji in ?e marsikje. Dokler se finan?no "spla?a", da so od?kodnine cenej?e od stro?ka odprave napake bo kapitalizem ubral to pot.

33112_1.png

Napisano

ufff- tole je neki profi dron. Kak?en lift ma :blink:

 

Ni? posebnega ni, racing/freestyle quad ki si ga sestavi? za...~300?. Pilot je profi. :D

 

Kar se ti?e javne infrastrukture ima Larry Sharpe zanimivo idejo:

 

 

3) Examine innovative revenue opportunities, beyond simply raising fares and/or taxes. One option for additional funding could be gained by allowing naming rights for MTA facilities in exchange for ending tolls on the bridges and tunnels it owns. When considering naming rights, like those permitted for stadiums, both the profitability and marketability are apparent. The MTA must also explore its potential to gain additional revenues by functioning as a freight transportation option.

 

 

Finally, as previously mentioned in the above goals section, companies will be footing the bill for maintenance and upgrades in exchange for advertising and the right to lease and brand MTA components according to market-based negotiations. To confirm the viability and marketability of this plan, our campaign conducted a phone survey among marketing professionals of large businesses and major corporations with advertising budgets typically in the millions.

 

 

TLD: Most, ki je poimenovan po preminulem guvernerju bi postal recimo Apple Bridge. Apple bi zakupil pravico do poimenovanja mosta za recimo 30 let, za to bi pla?al malo bogastvo in ga bil primoran vzdr?evati (mesto bi kontrole ?e vedno opravljalo samo; in morit zunanjemu izvajalcu da ne opravlja svojih nalog je la?je kot svojim ljudem). Torej ke? za NY + brez cestnin za ruljo.

 

Ima tudi ideje za reforme ?olstva in ?e par zanimivih stvari. Rogan ga je ne dolgo nazaj imel za gosta in se je lahko razgovoril.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Haha lol - dav?ni utajevalec se reklamiran na 24kur - neprecenljivo.

33112_1.png

Napisano

Sem ?e pred ?asom prebral in dejansko je to najve?ji riziko prenos infrastrukture v roke privatnega sektorja, kjer se gre prakti?no samo za dobi?ke. In raje bodo izpla?evali stro?ke ?rtvam oziroma svojcem, kot da bi vlagali v vzdr?evanje.

 

Sej to ni problem samo v gradbeni?tvu ampak tudi v avto industriji in ?e marsikje. Dokler se finan?no "spla?a", da so od?kodnine cenej?e od stro?ka odprave napake bo kapitalizem ubral to pot.

Neko? je veljalo, da ?love?ko ?ivljenje nima cene. V dana?njem turbokapitalizmu je cena ?ivljenja to?no izra?unana. Tudi v prometu (nizkocenovniki).

 

Varnost je ?e vedno absolutna svetinja le ?e, ko se odlo?a o zvi?evanju kazni udele?encem cestnega prometa., 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Prepozno - da se jim bo poznalo bo minilo 20 let... takrat bodo imeli pa ?e ?isto starostno neravnovesje v dru?bi

33112_1.png

Napisano

ja vem da je (do?ivel ?e ene 10 go around kot potnik), ampak ta je bil resno nizko....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, ampak proti koncu ni bilo nekekga huj?ega sunka da bi bila nevarnost podrsanja s krilom recimo..Tale je bil precej bolj kriti?en:

Napisano

Zna bit ,?eprav tole je izica ko enkrat obvlada? zadevo. Problem so res sunki, sploh pri tleh. Konstanten pih je recimo da nekako predvidljiv :) 

Napisano

Sem ravnokar prebral tale ?lanek:

 

http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/ob-prenovi-aljazevega-stolpa-odkrili-koscek-zgodovine-odtis-prvotnega-napisa/466871

 

?alostno, kako je kvaliteta padla. Pa se imamo za tako napredne in se hvalimo, ?esa vse smo sposobni, da zmoremo stvari, ki jih pred 100 leti niti sanjali niso...

 

Na primer tole:

"Bili smo presene?eni, da je stolp tako dobro ohranjen, da je rje zelo malo, do pregnitja sploh ni pri?lo nikjer, to pa pripisujemo zelo dobri in premi?ljeni izbiri materiala Antona Belca, ki je stolp naredil, nanos cinka je izredno debel, to pa je ohranilo plo?evino v tako dobrem stanju" 123 let na de?ju, vetru, snegu, soncu,... in ni pregnilo. Mi imamo pa ob bolnici v ?empetru dve ?elezni konstrukciji, ki sta stari 42 let, pa ?e vse povarjeno in popravljano...

 

Pa tudi to, kar je pojasnil g. Kav?i? v ?lanku: da sodobni postopki pocinkanja tako debelih nanosov ne dose?ejo. Se pravi so v?asih lahko bolje za??itili plo?evino... ?e sem prav ujel, je plast cinka debela 72 mikrometra...

 

In ko novinar povpra?a, ?e bo "novi" stolp zdr?al naslednjih 100, 200 let, hitro dobi odgovor, da ne ve? kot 50... Se pravi so v starih, zastarelih kova?ijah izdelali bolj?e in trpe?nej?e izdelke kot pa jih lahko danes, ko ob stolpu stojijo z prenosnim ra?unalnikom...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Dober je bil tist, ki je taka krožišča skontruriral, da delujejo kot je treba.... 
    • - "Šefica, a mi lahko podate tisti šop ključev, ki visi tam, prosim."    
    • Se peljeta mož in žena z avtom pa žena kar naenkrat reče, da želi ločitev. Mož je tiho in samo pospeši z 90 na 110 km/h. Žena nadaljuje, da želi hišo. Mož je še vedno tiho in samo počasi pospeši na 130 km/h. Žena nadaljuje in reče, da bi obdržala tudi avto pa vikend in ves denar na banki. Mož tiho in mirno pospešuje vse do 150 km/h. Pa ga žena vpraša: - "Kaj pa ti želiš?" - "V bistvu to že imam, namreč možnost, da kar med vožnjo izklopim sopotnikov air-bag..."
    • Te gume so po mokrem recept ta razbit avto. Ne vem, zakaj jih v Evropi ne prepovedo. In oni jih še tlačijo na premium cx30. 😕        
    • Gresta zvečer mož in žena v posteljo. On prižge lučko in začne brati knjigo, medtem ko ona leži zraven njega. Čez nekaj časa jo začne mož otipavati med nogami, in to kar nekaj časa, tako da je žena že čisto mokra. Ona vstane in se začne slačiti, mož pa jo prav neumno pogleda in vpraša: - "Ja, kaj pa zdaj delaš?" - "Ja, a ne bova seksala?" - "Ah, daj, nehaj, no, jaz sem samo malo prst namočil, da laže list obrnem..."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.