Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po moje tukaj velja pravilo srečanja za vozila na prednostni cesti. 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

jest bi reku da takoj ko glavna cesta mal zavija, da lahko recemo tudi da velja desno pravilo, tako kot na vseh glavnih cestah v kriziscu kjer glavna cesta zavije. Pravilo srečanja naj bi veljalo če gre cesta strogo naravnost. 

Zadeva je ista kt tale krizisce, samo da je kle ovink da se rece. V obeh primerih, pa tudi ce nadaljujes po glavni cesti, moras dat zmigovc

MAPS.APP.GOO.GL

 

Kakorkoli pa obrnes, je vrstni red isti, pa ni vazno kero pravilo upostevamo

 

 

Pomoje je tudi vprasanje neumno, ker zakaj bi vedu po katerem pravilu se peljes kle skoz, ce ves da moras pocakat avto ki ti pride nasproti ze ves vec kot vecina voznikov

Popravljeno od Matick
Napisano
pred 4 urami je Matick napisal:

Kakorkoli pa obrnes, je vrstni red isti, pa ni vazno kero pravilo upostevamo

 

Kaj pa se zgodi, če bi glavna cesta šla v levo in ne na desno? Potem pa kr pozabimo desno pravilo al kako pol to deluje v resnični situaciji?

 

Ne resno. Očitno se čedalje bolj pozablja, kako se obnašamo v križiščih po pomembnosti signalizacije. Se pravi: policaj ima najvišjo veljavo, če policaja ni so potem semaforji in pravilo srečanja istočasno. Če semaforjev ni so naslednji po pomebnosti znaki skupaj s pravilom srečanja. Šele zadnja zadeve, ko v križišču ni ničesar sta desno pravilo in pravilo srečanja.

 

V tem primeru imamo znake in zgolj pravilo srečanja pa ne glede al gre cesta naravnost, al zavija v Y al pa pravokotno v T. Dejansko ni pomembno. Recimo glavna cesta lahko zavija za 90 stopinj, ali 45 al pa mogoče samo 10 stopinj ali pa celo je ravna in v kateri fazi se odločaš med pravilom srečanja ali desnim pravilom. Tole je samo, da se zmede voznike in dela nepotrebni kaos, ker pravila so čist jasna.

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

 

Kaj pa se zgodi, če bi glavna cesta šla v levo in ne na desno? Potem pa kr pozabimo desno pravilo al kako pol to deluje v resnični situaciji?

 

 

Verjetno oba veva kdo bi pol šel prvi.

V teh primerih k glavna cesta zavija je čisto enostavno, če nadaljuješ po svojem pasu, se samo pelješ, če zavijaš čez nasprotni pas od glavne ceste, pa pač počakaš. Pa ni važno a temu rečeš desno pravilo, ali pa pravilo srečanja, logika je čisto ista. Zato je pa tisto postavljeno vprašanje totalna neumnost, ker ljudje morjo vedt kdo ima prednost in zakaj, ne pa kako se pravilu reče ...

Napisano

Dejstvo... zato je pa noro, da v tako jasno situacijo rinejo odgovor, ki ne dela nič drugega kot ustvarja zmedo. Desno pravilo nima tukaj kej delat. Desno pravilo je zgolj in samo pri križišču enakovrednih cest in to je to.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

To je pa to, ker se spomnim, da so mene že skoraj 20 let nazaj učil da tudi ko glavna cesta zavije, da je to desno pravilo ...
To je totalna neumnost, in bi mogl ljudem pojasnit, da ko ti nekomu drugemu na glavni cesti sekaš pot, da nimaš prednosti. Pri desnem pravilu se pa folk samo ustraši, in zablokirajo, ker presenetljivo veliko ljudi ne razume logike desnega pravila v teh primerih.

 

 

Zelo dobr se to vid na tistem križišču k sem ga prej zalepu, ker se vsaj trikrat tedensko tam peljem po litostrojski proti verovškovi, in vsaj enkrat na teden se zgodi, da moram bremzat ker ali en iz stranske naravnost pelje pa ne jebe žive sile, al pa en iz smeri verovškove pelje naravnost, pa isto ne jebe ...

Popravljeno od Matick
Napisano

Pol pa prideš do take situacije ceste in pod milim bogom ne veš kdo je desni s prednostjo in kdo levi, ki je nima. Če samo upoštevaš potek ceste in pravilo srečanja ter, da ima prednost tisti, ki nadaljuje po prednosni ali zavija na svojo desno ne moreš nikakor zgrešit. Tisti, ki pa levo zavija na stransko je pač nima, ker s svojo vožnjo seka pot drugemu vozilu na prednostni cesti.

 

image.png

33112_1.png

Napisano

Ja zelo so pogumni tile fantje, bomo videli kako bodo pogumni, ko jim bo voda tekla u grlo.... 😶‍🌫️

Napisano

Nemajo oni para za Čefurina. Tko, da če jih dobijo bo res veselo. Me pa vseeno zanima kaj je to za en avto, da so ga tako z lahkoto ukradli.

33112_1.png

Napisano

Ne vem, ko se ponoči vozim domov vidim vsaj pet policijskih avtov, ta pa neopažen čez pol mesta po pločnikih, parkih, vse cvili od gum, pred blokom se zaletava, pa ga nihče ne vidi. Mene bodo pa eno uro preverjali če imam vse žarnice, pa datum prve pomoči, homologacijo, itd

 

@Boss, nekaj se šušlja o Land Roverju Defenderju...

Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Ne vem, ko se ponoči vozim domov vidim vsaj pet policijskih avtov, ta pa neopažen čez pol mesta po pločnikih, parkih, vse cvili od gum, pred blokom se zaletava, pa ga nihče ne vidi. Mene bodo pa eno uro preverjali če imam vse žarnice, pa datum prve pomoči, homologacijo, itd

 

@Boss, nekaj se šušlja o Land Roverju Defenderju...

 

Ali pa G-wagen? 🙂

Podpis.png

 

Napisano
WWW.RTVSLO.SI

V švedskem mestu Uppsala je pred dnevi začela delovati posebna aplikacija, ki uporabnikom omogoča, da hitro in preprosto prijavijo...

 

Kaj bi v njihovih časih dali za takšno aplikacijo razni Ceaousescuji in Stalini :angry2:

  • Začuden 1
  • Jezen 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 4 urami je Shrek napisal:

Tako se red dela. Jaz sem za, da tud v SLO tako aplikacijo nardijo... 

 

Verjemi, da si ne želiš tega... to je fašizem oziroma kvizlinštvo, da se ljudi novači za ovaduštvo. Za red naj skrbi policija in redarji in to je to.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.