Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po moje tukaj velja pravilo srečanja za vozila na prednostni cesti. 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

jest bi reku da takoj ko glavna cesta mal zavija, da lahko recemo tudi da velja desno pravilo, tako kot na vseh glavnih cestah v kriziscu kjer glavna cesta zavije. Pravilo srečanja naj bi veljalo če gre cesta strogo naravnost. 

Zadeva je ista kt tale krizisce, samo da je kle ovink da se rece. V obeh primerih, pa tudi ce nadaljujes po glavni cesti, moras dat zmigovc

MAPS.APP.GOO.GL

 

Kakorkoli pa obrnes, je vrstni red isti, pa ni vazno kero pravilo upostevamo

 

 

Pomoje je tudi vprasanje neumno, ker zakaj bi vedu po katerem pravilu se peljes kle skoz, ce ves da moras pocakat avto ki ti pride nasproti ze ves vec kot vecina voznikov

Popravljeno od Matick
Napisano
pred 4 urami je Matick napisal:

Kakorkoli pa obrnes, je vrstni red isti, pa ni vazno kero pravilo upostevamo

 

Kaj pa se zgodi, če bi glavna cesta šla v levo in ne na desno? Potem pa kr pozabimo desno pravilo al kako pol to deluje v resnični situaciji?

 

Ne resno. Očitno se čedalje bolj pozablja, kako se obnašamo v križiščih po pomembnosti signalizacije. Se pravi: policaj ima najvišjo veljavo, če policaja ni so potem semaforji in pravilo srečanja istočasno. Če semaforjev ni so naslednji po pomebnosti znaki skupaj s pravilom srečanja. Šele zadnja zadeve, ko v križišču ni ničesar sta desno pravilo in pravilo srečanja.

 

V tem primeru imamo znake in zgolj pravilo srečanja pa ne glede al gre cesta naravnost, al zavija v Y al pa pravokotno v T. Dejansko ni pomembno. Recimo glavna cesta lahko zavija za 90 stopinj, ali 45 al pa mogoče samo 10 stopinj ali pa celo je ravna in v kateri fazi se odločaš med pravilom srečanja ali desnim pravilom. Tole je samo, da se zmede voznike in dela nepotrebni kaos, ker pravila so čist jasna.

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

 

Kaj pa se zgodi, če bi glavna cesta šla v levo in ne na desno? Potem pa kr pozabimo desno pravilo al kako pol to deluje v resnični situaciji?

 

 

Verjetno oba veva kdo bi pol šel prvi.

V teh primerih k glavna cesta zavija je čisto enostavno, če nadaljuješ po svojem pasu, se samo pelješ, če zavijaš čez nasprotni pas od glavne ceste, pa pač počakaš. Pa ni važno a temu rečeš desno pravilo, ali pa pravilo srečanja, logika je čisto ista. Zato je pa tisto postavljeno vprašanje totalna neumnost, ker ljudje morjo vedt kdo ima prednost in zakaj, ne pa kako se pravilu reče ...

Napisano

Dejstvo... zato je pa noro, da v tako jasno situacijo rinejo odgovor, ki ne dela nič drugega kot ustvarja zmedo. Desno pravilo nima tukaj kej delat. Desno pravilo je zgolj in samo pri križišču enakovrednih cest in to je to.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

To je pa to, ker se spomnim, da so mene že skoraj 20 let nazaj učil da tudi ko glavna cesta zavije, da je to desno pravilo ...
To je totalna neumnost, in bi mogl ljudem pojasnit, da ko ti nekomu drugemu na glavni cesti sekaš pot, da nimaš prednosti. Pri desnem pravilu se pa folk samo ustraši, in zablokirajo, ker presenetljivo veliko ljudi ne razume logike desnega pravila v teh primerih.

 

 

Zelo dobr se to vid na tistem križišču k sem ga prej zalepu, ker se vsaj trikrat tedensko tam peljem po litostrojski proti verovškovi, in vsaj enkrat na teden se zgodi, da moram bremzat ker ali en iz stranske naravnost pelje pa ne jebe žive sile, al pa en iz smeri verovškove pelje naravnost, pa isto ne jebe ...

Popravljeno od Matick
Napisano

Pol pa prideš do take situacije ceste in pod milim bogom ne veš kdo je desni s prednostjo in kdo levi, ki je nima. Če samo upoštevaš potek ceste in pravilo srečanja ter, da ima prednost tisti, ki nadaljuje po prednosni ali zavija na svojo desno ne moreš nikakor zgrešit. Tisti, ki pa levo zavija na stransko je pač nima, ker s svojo vožnjo seka pot drugemu vozilu na prednostni cesti.

 

image.png

33112_1.png

Napisano

Ja zelo so pogumni tile fantje, bomo videli kako bodo pogumni, ko jim bo voda tekla u grlo.... 😶‍🌫️

Napisano

Nemajo oni para za Čefurina. Tko, da če jih dobijo bo res veselo. Me pa vseeno zanima kaj je to za en avto, da so ga tako z lahkoto ukradli.

33112_1.png

Napisano

Ne vem, ko se ponoči vozim domov vidim vsaj pet policijskih avtov, ta pa neopažen čez pol mesta po pločnikih, parkih, vse cvili od gum, pred blokom se zaletava, pa ga nihče ne vidi. Mene bodo pa eno uro preverjali če imam vse žarnice, pa datum prve pomoči, homologacijo, itd

 

@Boss, nekaj se šušlja o Land Roverju Defenderju...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Ne vem, ko se ponoči vozim domov vidim vsaj pet policijskih avtov, ta pa neopažen čez pol mesta po pločnikih, parkih, vse cvili od gum, pred blokom se zaletava, pa ga nihče ne vidi. Mene bodo pa eno uro preverjali če imam vse žarnice, pa datum prve pomoči, homologacijo, itd

 

@Boss, nekaj se šušlja o Land Roverju Defenderju...

 

Ali pa G-wagen? 🙂

 

 

Napisano
WWW.RTVSLO.SI

V švedskem mestu Uppsala je pred dnevi začela delovati posebna aplikacija, ki uporabnikom omogoča, da hitro in preprosto prijavijo...

 

Kaj bi v njihovih časih dali za takšno aplikacijo razni Ceaousescuji in Stalini :angry2:

  • Začuden 1
  • Jezen 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Tako se red dela. Jaz sem za, da tud v SLO tako aplikacijo nardijo... 

Napisano
pred 4 urami je Shrek napisal:

Tako se red dela. Jaz sem za, da tud v SLO tako aplikacijo nardijo... 

 

Verjemi, da si ne želiš tega... to je fašizem oziroma kvizlinštvo, da se ljudi novači za ovaduštvo. Za red naj skrbi policija in redarji in to je to.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.