Jump to content

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Recommended Posts

Haha, 1x mesečno naj bi rotiral gume v garaži - haha pa to je da te sezuje smešno. 🤣😂

 

Guma, ki mora prenest maso avtomobila 500-600kg/na pnevmatiko (če avto ni glih na ravnem parkiran) ne bo deformirana pri 100kg. Naj grejo h kakšnem vulkanizerju pogledat kako je to zloženo po trije seti koles en na drugem pa se noben kej dost ne sekira.

 

Glede vlage pa toliko - bolj je da je vlažen prostor (seveda ne da guma stoji v vodi) kot pa presuh.

  • Like 2
  • Haha 2

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

Sam jih že leta in leta na platiščih shranjujem takole, kakšnih težav pa nisem opazil:

image.png

 

Pred shranjevanjem jih edino očistim-operem, posušene pa do naslednje sezone zložim v neogrevano leseno lopo, pokrijem in pustim pri miru. Nobenega prelaganja, spuščanja zraka, ...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

dne 25. 11. 2023 ob 0:13 je Bini napisal:

Zanimivi rezultati res, ne vem kako se je Tesla našla v tej zgodbi, pa BWW. Ta dva naj bi predstavljala top of the top, tesla pri električarjih, BWW pri vseh ostalih 🤔

  • Haha 3

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 16 minutami je Janez007 napisal:

Sam jih že leta in leta na platiščih shranjujem takole, kakšnih težav pa nisem opazil:

image.png

 

Pred shranjevanjem jih edino očistim-operem, posušene pa do naslednje sezone zložim v neogrevano leseno lopo, pokrijem in pustim pri miru. Nobenega prelaganja, spuščanja zraka, ...

To je slika za brez platišč... 😉

Link to comment
Share on other sites

Edino kar lahko povzroči deformacijo je, če recimo spodaj na tla daš kakšne ozke remelne in bi se vtisnilo v gumo tam, kjer leži na teh količkih. Al pa da nekdo zmeče levo desno gume na kup pa da niso lepo v stolp zložene. To je pa načeloma to, kar bi v teoriji lahko ponagajalo. Drugač pa ja, tudi sam jih takole shranjujem od kar smo dobili zakon o dveh setih gum pa še nikoli ni bilo nič narobe al pa da bi bila kakšna deformacija.

  • Like 2

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Sam jih že leta in leta na platiščih shranjujem takole, kakšnih težav pa nisem opazil:

image.png

 

Pred shranjevanjem jih edino očistim-operem, posušene pa do naslednje sezone zložim v neogrevano leseno lopo, pokrijem in pustim pri miru. Nobenega prelaganja, spuščanja zraka, ...

 

Jaz delam vse isto, edino gume (s platišči) dam 2 po 2 ena na drugo. Pa ni nobenih težav.

  • Like 2

Podpis.png

Link to comment
Share on other sites

Poznam možakarja, ko vsak kamenček spuca ven z gume 🤣

pred 2 urama je Shrek napisal:

Jaz jih položim na stirodur... 

Najbolje je perzijska preproga 😁

  • Like 1

N7rRRL1.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 20 urami je Janez007 napisal:

Sam jih že leta in leta na platiščih shranjujem takole, kakšnih težav pa nisem opazil:

image.png

 

Pred shranjevanjem jih edino očistim-operem, posušene pa do naslednje sezone zložim v neogrevano leseno lopo, pokrijem in pustim pri miru. Nobenega prelaganja, spuščanja zraka, ...

Tisto sliko od Bartoga daj pri NM, kjer so vse nove gume takole zložene ena na drugi brez felg

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kakorkoli kalkulirajo, sodobna tehnologija ne privarčuje toliko, da bi opravičila svoje stroške. Mogoče bi proizvajalci vozil v tej luči morali malo pregledat opremo, ki jo vgrajujejo. Vozila bi bila četrtino cenejša, poraba bi se pa povečala za en štamprle na 100 km...

Edited by Slivka
Link to comment
Share on other sites

Še meni BTjke ne uspe tako umazat. Le kaj so počeli?

 

Ali pa je bil avto v kakšnih poplavah in bo zdaj naprodaj: malo rabljen, garažiran, dobro ohranjen, prvi lastnik je bil dedek, ki ga je imel samo za v trgovino pa za do zdravnika in če je bila lepa nedelja še za k maši...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • @ignacij: Zakaj že? Ker je šestica sedan - če bi bili v ZDA, bi bil verjetno že prodan. Pri nas pa za sedane ni nekega velikega zanimanja, za karavana bi se lahko pogovarjali bližje tvoji ceni. Poleg tega se vsi bojijo ne vem kakšne porabe. Čeprav toliko popijejo tudi vsi 1.4, 1.5 in 1.6 turbo bencinarji, ki se kotalijo po cestah.   Pa po 15 jurjev bodo kmalu zadnji facelifti ... Ampak, ja, 13 čukov, 13 jih je pa vreden. 😃
    • Tako je, spredaj in zadaj; 60€, ampak bo zdaj nekaj tisoč mir, verjetno dobro leto.
    • Tip ni OK.             /static/img/avtolog-cover.ee5460dd0a5e.png MAZDA MAZDA 6 / G192 / AT - Avtolog AVTOLOG.SI Brezplačno VIN iskanje, na podlagi odprtih podatkov iz portala OPSI. Poročilo o zgodovini vozila - kilometrina, ali je bilo vozilo uvoženo, tehnični podatki.  
    • Danes sem ga videl na cesti pri nas, tako da vprašanje ali ga je prodal. @dvorjan No mal pa bodi kritičen. Avto ima samo 130k, 1 lastnik, top motor, cena novega je bila cca.36k. Po 7 letih bi bila realna cena 15-16k, ne pa 13k, ce je po eutotaxu vreden 13.500.    Je pa res, da ni EV, ker potem bi bil vreden bistveno manj kot 13k.
    • Itak. Se bo moral zopet "hecati" in postaviti realno ceno, kot jo je tokrat. 
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.