Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Hijene se že grizejo med sabo.... lepo. Tistmu Hajdinjaku iz NSi naj pa Bilobil pošljejo, ker totalno pozablja in se ne spomni ne Snežića in ne Draganovića. Par ta močni klofut okol njuška pa se bo vseh spomnila za nazaj in za naprej.

Vsi so enaki. Vsem, levim in desnim peša spomin in z roko v roki lomastijo po našem denarju. 

Živi primer je nakup golobnjakove stavbe na Litijski. Da ne naštevam naprej. 

 

 

Napisano

Evola, so že ugotovili, da električni avtomobilčki ne zmorejo takih hitristi na avtocestah. Pa jim bodo malo šli naproti, da ne bodo ovirali tovornjakov. 😊

https://www.24ur.com/novice/slovenija/namesto-130-na-slovenskih-avtocestah-110-kilometrov-na-uro.html

 

 

 

Napisano

Barabe so. Potovalni čas se nič ne podaljša.

Mogoče na polni avtocesti ne. Na prazni pa se 100%. Ne vem kje so smisel za logiko izgubili.

Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Barabe so. Potovalni čas se nič ne podaljša.

Mogoče na polni avtocesti ne. Na prazni pa se 100%. Ne vem kje so smisel za logiko izgubili.

 

Ne logika in ne empirika ne govori v prid trditvam v članku. Uglavnem, lažejo!

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
pred 39 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ne logika in ne empirika ne govori v prid trditvam v članku. Uglavnem, lažejo!


Po zelo poenostavljeni kalkulaciji, je teoreticna kapaciteta enega pasu avtoceste pri 130km/h, 1805 avtomobilov na uro na pas, pri 110, je 1803.
To je ob predpostavki, da ves promet vozi z omenjeno hitrostjo, in da drzijo predpisano varnostno razdaljo 2s. Razlika je samo zaradi zaokrozevanja.

 

Ne da se mi pa matrik delat, in racunat, ker bojo stevilke itak podobne, glede na to da se racuna "separacija" oz varnostna razdalja v casu, in ne neki fiksni razdalji. Takoj ko dolocimo neko fiksno razdaljo med avtomobili (v metrih), se kapaciteta s hitrostjo veca.

Popravljeno od Matick
Napisano
pred 16 minutami je Matick napisal:

Po zelo poenostavljeni kalkulaciji, je teoreticna kapaciteta enega pasu avtoceste pri 130km/h, 1805 avtomobilov na uro na pas, pri 110, je 1803.
To je ob predpostavki, da ves promet vozi z omenjeno hitrostjo, in da drzijo predpisano varnostno razdaljo 2s. Razlika je samo zaradi zaokrozevanja.

Samo pri prvem primeru si prevozil 130km v 1 uri, pri drugem pa 110.

 

Torej ti 20km manjka, ne glede na pretočnost!

Napisano
pred 11 minutami je godlike napisal:

Samo pri prvem primeru si prevozil 130km v 1 uri, pri drugem pa 110.

 

Torej ti 20km manjka, ne glede na pretočnost!


Ja tukaj se nisem vtaknu v potovalne case, ampak samo v pretocnost.
Tudi z nizanjem hitrosti ne bojo resili fantomskih zastojev, ker to je pa bl problem v voznikih, ne pa v samih hitrostih.

Je pa kapaciteta ceste taka kot je, se pravi ce gre 5000 avtov hkrati na cesto, pac ne sfolga, pa ni vazno kaksna je omejitev

Napisano (urejeno)
pred 51 minutami je Matick napisal:


Ja tukaj se nisem vtaknu v potovalne case, ampak samo v pretocnost.
Tudi z nizanjem hitrosti ne bojo resili fantomskih zastojev, ker to je pa bl problem v voznikih, ne pa v samih hitrostih.

Je pa kapaciteta ceste taka kot je, se pravi ce gre 5000 avtov hkrati na cesto, pac ne sfolga, pa ni vazno kaksna je omejitev

Fantomski zastoji nastajajo samo na "kozjih stezah" kakršna je naša uboga avtocesta, kjer na voznem pasu kraljujejo tovornjaki, ostali imajo na voljo prehitevalni pas, kjer pa zopet vsakih par km izletijo nanj tovornjaki, ki prehitevajo pet km hitreje, kot vozijo tovornjaki na voznem pasu. 

To je že vse bilo videno v Italiji, dokler niso naredili treh pasov. Od takrat se to ni zgodilo več, razen, ko je kakšna nesreča. 

Zastonj to naši "strokovnjaki" nabijajo, ko pa je vse skupaj v resnici precej ubogo. In, ko dodamo še par gradbišč, ki so stalnica na naših avtocestah, je stanje še bolj porazno. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Če smo pa taka fajn tranzitna država no. Sigurno ima naše gospodarstvo blazno korist od tega, drugače ne vem zakaj ne bi čez dan za kamione nabil trojne cestnine, ponoči pa normalno. Recimo. Ma ne sej vem, nikol ni tko preprosto 😏

Napisano

Zelo dober intervju👍...bolj za tiste,ki zares razumejo nemščino...al pa če si pomagate z avtomatskim prevodom...

 

 

Napisano
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Kljub temu, da prihaja vse več električnih avtomobilov bo najprej na voljo z bencinskim motorjem.

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ko vidiš tole klimo lavfat, ki dela 365 dni v letu in jo 3x na dan pere dež, sem neskončno vesel, da imam doma micko....🤗😉

IMG_20250223_132124.jpg

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Klime njihove so res dobre, ampak temo si pa sfalil.

To bi moral v temo o klimah zalepit 😉

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 3 urami je Z M A J napisal:

 

"Če pa imate obratno težavo, da prepogosto ostaja prazen, ga napolnite vsaj z nekaj steklenicami izbrane pijače, saj bodo hladilniku pomagale ohranjati nizko temperaturo."

 

Mojo najdražjo moram kar naprej prepričevat, da je pivo v hladilniku življenjskega pomena za pravilno delovanje naprave. 

  • Všeč 3
  • Ljubim 2

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

Klime njihove so res dobre, ampak temo si pa sfalil.

To bi moral v temo o klimah zalepit 😉

Tam bi bila pa že reklama.... 😉

Napisano
WWW.24UR.COM

Japonska je že večji del februarja v primežu obilnega sneženja. Ponekod je snežna odeja debela več kot pet metrov, zaradi česar...

 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ampak Park & Sail se meni sliši čudno. Sail in sailing se uporablja le za plovila brez motornega pogona (jadrnice ipd). Nekak bolj dobim občutek, da gremo v luko se parkirat pol pa na jadranje.

 

Če že morajo uporabljat angleške izraze namesto slovenskih, kot bi bil recimo parkiraj in plovi oziroma parkiraj in se vozi (park and ride) bi verjetno bil bolj nazoren Park & Boat (bolj pravilno verjetno Park & ride the boat) pa bi vsi razumeli. :nevem:

 

 

 

 

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.