Se pozna. Sva ga malo "poterala" v obrate in tam se pozna res razlika. Ko se dino "ustavi ", x motor še vedno vleče. Ko štartaš iz mesta, prva prestava v x motorju veliko lepše vleče, če nabiješ obrate.
Se pravi, nizki vrtljaji =mini dino, visoki = x motor.
Sicer nisem imel priložnosti ga vleči na obrate, ampak po mojem od 3.000 obratov navzgor vleče boljše x motor. Kot prvo, krivulja navora se izenači z dinotom, kot drugo 46 konjev plusa pri višjih obratih se pozna. Teža avta je praktično enaka pri obeh.
Tudi jaz bi dodal 2k razlike, če bi izbiral.
Ce kdaj roadster potem je to tale f124. Mam tud sam 184 pa ni nobenega problema. Enkrat ko das miato pa barchetto skozi pol gre vse
Z leti se nam zdi da zici postajajo ozji sam po moje so enaki kot 20 let nazaj😄
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.