Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Zanimivo ... 

 

Klikni na spodnjo povezavo in malo po?akaj (ne naredi ni?):

http://producten.hema.nl

 

 

 

Zanimivo ... Zjutraj sem pogledal na tablici... pa tam ni bilo nic, ker je narejeno v Flashu, ki ponavadi na mobilnih napravah ni podprt ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo ... 

 

 

 

Zanimivo ... Zjutraj sem pogledal na tablici... pa tam ni bilo nic, ker je narejeno v Flashu, ki ponavadi na mobilnih napravah ni podprt ... 

Android dela BP.  :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi brez semaforjev lahko promet funkcionira...  :rispekt:

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=NX41Vzfda1Y

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako prides v treh minutah iz Strazisca v Skofjo Loko  :)

 

http://vid01.24ur.com/2014/08/11/6dd2fa6e94_61473019-1.mp4

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skoda, sodec po ceski grbini haube.....sam ga je kar dobr drzal, drug motorist ga je resu :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a so ga dobili?

 

 

Menda so obupali... Tole pise na 24ur.com

 

Kljub nenehnem opozarjanju o nevarnostih, ki pre?ijo na motoriste, ki so gotovo med bolj ob?utljivimi udele?enci v prometu, se ti ?e vedno prepogosto obna?ajo neodgovorno. Kranjski policisti so tako nedavno lovili motorista, ki ni upo?teval njihovih navodil. Kljub jasnim znakom, da naj ustavi, je ta nadaljeval z nevarno vo?njo. Kot je razvidno iz posnetka, je z ve? kot 160 kilometri na uro divjal tudi skozi naselja in nevarno prehiteval. Policisti so mu zaradi velike nevarnosti po nekaj kilometrih nehali slediti.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri 1:34 min je pa policaj skoraj zdrsnil v kamion na ovinku, ker o?itno s 100km/h se ga ni dalo speljat.

 

Dvomim, da je tole RS-ka, ker na za?etku od 35km/h do 100km/h rabi celih 9 sekund. Tole bi prej rekel, da so TDI-ji al pa policaj ne zna prestavljat.

 

Pa ne glede policaj gor al pa dol - 150km/h po naselju - ufff. Mi pa nekaj ni jasno al ni imel lu?k in sirene al kaj, ker se je folk nekam pozno ali pa sploh ni odmikal na rob ceste :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tam se promet odvija z ne kaj dosti vec kot 50 km/h ... In ce nekdo pridivja s 150 km/h... ga podnevi dokaj pozno opazis... tudi ce ima luci in sireno ... Je pa tudi to res, da nekateri "sanjajo" za volanom... in ce te sirena ravno predrami iz "spanca"... nekaj casa traja, da reagirajo :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri 1:34 min je pa policaj skoraj zdrsnil v kamion na ovinku, ker o?itno s 100km/h se ga ni dalo speljat.

?e pa res pozorno gleda? je pa to storil zato, da ni zbil motorista. In pri 150 je pomoje ?isto normalno, da se folk pozno umika, ?e pri dosti bolj normalni hitrosti se pomoje najdejo sanja?i, ki se ne umaknejo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A imajo policaji ?e tiste Kitajske pnevmatike? Ker potem je jasno, zakaj tako po?asi skozi ovinke...

 

Pa saj imajo policaji radijske postaje. Bi se uskladili in bi ga pri Kranju pri?akala dva policijska avtomobila, parkirana po?ez ?ez cesto, pa je re?eno... No, ja, po bitki so vsi generali...

 

A pa lahko posnetek s ProVide toliko izostrijo, da preberejo tablico? Potem sploh ni pomembno, a so ga ustavili ali pa ne...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.