Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

kaj nekim ?pila v glavi?

 

 

post-11-0-79922700-1488652099_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Me zanima, ali je kateri od teh res tako dober, kot razlagajo in bo na?el pot v serijske modele...

 

 

 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

"Podatki niso ravno razveseljivi," pravi Marko Poli?, profesor psihologije na filozofski fakulteti.

Se popolnoma strinjam, da podatki niso razveseljivi. Javni prevoz je po svobodi ?el v kameno dobo.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Glede javnega prevoza: sicer je to ?e kar nekaj ?asa nazaj, a ko je morala na?a nona na pregled v UKC Ljubljana, je bilo to dvodnevno potovanje. Z avtom je pa slabi dve uri vo?nje v eno smer...

 

Ko se je pa sestra odpravila v Maribor, je pa s Tomosom (ATX 50-C) pri?la hitreje kot ?e bi jo peljal v Most na So?i na vlak...

 

Kako bo? potem druga?e kot imel svoj avto?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

"Podatki niso ravno razveseljivi," pravi Marko Poli?, profesor psihologije na filozofski fakulteti.

Se popolnoma strinjam, da podatki niso razveseljivi. Javni prevoz je po svobodi ?el v kameno dobo.  

 

Ne ga preve? resno jemat... ?lovek pa? ne vidi celotne slike saj jo gleda le kot psiholog. ?e bi vedel, da je vo?nja veliko ljudem pa? neke vrste u?itek in zabava bi se izognil marsikateri napisani neumnosti.

 

pa jih na?tejmo nekaj:

- ve? avtomobilov nikakor ne pomeni ve?je onesna?evanje okolja - ve?je onasne?evanje lahko pomeni le ve? prevo?enih kilometrov z avtom po osebi nikakor pa ne ?tevilo avtov na 1000 prebivalcev.

- pri avtomobilih ne gre nikakor samo za psihologijo, kot trdi. Tukaj je notri toliko faktorjev, da je psihologija zgolj in samo eden izmed njih. ?e vedno trdim, da je ve?ini ljudem posedovanje avta nuja. Psiholo?ki vidik je ve? ali manj samo kak?en avto si izbere? in ali tak tip avta res potrebuje? (recimo ogromni SUV v mestu ali pa super?portnik ipd).

- da se psiholog ne spozna na promet je jasno v stavku, da svoboda gibanja negira samo sebe zaradi pove?anja prometa. Slovenija je ?e dale? od tega, da bi koli?ina prometa omejila samo sebe. ?e najve? to povzro?i tranzit, ki ni toliko odvisen od samih Slovencev in njihovega posedovanja avtomobilov. Ker se ?tevilo ljudi v Slo ne pove?uje tudi nek blazen strah odpade, bo pa treba omejit tranzit oziroma ga preusmeriti na alternativne poti.

- na prej?njo alinejo se navezuje tudi bedast dovtip, da ?e prekrijemo ves svet z asfaltom ne bo ve? kraja kamor bi se peljali. Ja ?e recimo vsem psihologom naredimo lobotomijo pol tud takih neresnih izjav ne bo.

- ljudje so se pripravljeni odpovedat drugim dobrinam za nov avto - hm ja, nekateri ne kadijo in popivajo ter nimajo dragih hobijev jih pa pa? nakup avta druga?e osre?i - to je tako banalno posplo?evanje, je pa res, da se najdejo tudi taki, ki se dejansko zakreditirajo ve? kot jim znese, ?eprav zadnje ?ase posojilodajalci zelo pazijo, da se to ne dogaja. Ampak zaradi nekaj takih posplo?evati na vse je pa neresno.

- zna?ilno delovanje potro?ni?ke dru?be... ja ljuba du?a, obstoj kapitalizma temelji na tem. V tem trenutku se da vsem izdelkom pove?at rok trajanja oziroma uporabnosti brez okvar, samo v trenutku tudi propade kapitalizem.

- spremeniti prioritete vrednot - se pravi zamenjat je treba narod, ker ni ni? vreden. Omogo?iti bolj?o mobilnost z javnimi sredstvi. Dragi psiholog, najprej je potrebno zbolj?ati javni promet, da ne bo? iz enega konca Lj na drugi z avtobusom rabil 45min, z avtom po obvoznici pa le 15, potem pa se bo ?ude?no vrednote oziroma prioritete za?ele spreminjati same po sebi in nikakor ne obratno.

- vedno in povsod bodo obstajali ljudje, ki si osebnost gradijo na zunanjih atributih: eni v obla?enju, drugi s pri?eskami, tretje z operacijo jo?k, potem so taki z izstopajo?im avtom, drugi z motorjem, nekateri ratajo psihologi itd.

- najbolj pa kiksne na koncu - a res misli, da se ljudje ?elijo vozit v avtonomnem avtu? Ali raje ?elijo sami prijeti za volan? A tisti, ki u?iva v jahanju konja bo enako u?ival v jahanju na elektri?nem nadomestku konja? Kot drugo pa ali si vsa industrija res ?eli avtonomnih vozil in uni?enju bli??a avtomobila kot prevoznega sredstva? To lahko pomeni propad 90% vseh avtomobilskih podjetij in na koncu ostane le eno ali dve z uniformiranimi samovodljivimi avtomobili ali karkoli bodo temu potem rekli. Mislim, da ko naro?i? taksi ti je prekleto vseeno kako zgleda in kak?en je, saj ni tvoj, ampak ti je bistvo, da te pripelje na destinacijo. Isto je z busom, a je gor zna?ka od mercedesa, man-a, irisbusa, neoplana itd sploh ni pomembno.

33112_1.png

Napisano

Po svobodi je ?el policentri?en razvoj (kot gnil produkt gnilega socializma), tudi v maloro, posledi?no so se dnevne migracije pove?ale enormno. A zdej smo pa razvajeni ker se moramo na ?iht vozit v  p.m.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

pa ?e kako res.... moji star?i so imel slu?be ?e dokaj pred nosom (beri od 500m do 2,5km) sam pa delam vsaj 15km v eno smer dnevno pa ?e to zdaj k sem vspet v Lj... prej je blo pa od 35-65km

33112_1.png

Napisano

Jaz sem imel pej?njo slu?bo 500 m stran zdaj pa 1,5 km.Lahko bi se vozil s kolesom a potem ne bi skoraj ve? premaknil avta z mesta.

Se pa? rad vozim.?e bi ?el z avtobusom bi potreboval to?no 25 min., z avtom pa 5 min.

 

 

Napisano

Neki za Slivko ... 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.