Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je FuManchu napisal:

Treba je vedeti, da razni zakoni in ukrepi veljajo samo za rajo. Elita se nam pa smeje v faco. Žal. 

 

Dokler jim bomo pustili in zraven nasedali propagandi iz medijev bo tako.

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je Alex napisal:

Evo, to kar vedno ponavljamo glede teh ekrančkov a novih avtomobilih. 😉

https://www.zurnal24.si/avto/test-avto-iz-leta-2005-dokazal-resnico-o-zaslonih-391788

 

 

To je zgolj in samo zato, ker avtomobile ne dizajnirajo uporabniki ampak ekonomisti. Virtualni gumbi na ekranu so pač cenejši kot mehanski. Volvo je recimo imel tud po 90 gumbov na armaturki, ker je seveda skrajnost v nasprotni smeri z zaslonom v Tesli. Obe rešitvi sta slabi in dejansko ima Mazda verjetno najboljši pristop, kjer so vse pomembne zadeve klasični gumbi, ostalo manj pomembno pa zaslon. 

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

 

To je zgolj in samo zato, ker avtomobile ne dizajnirajo uporabniki ampak ekonomisti. Virtualni gumbi na ekranu so pač cenejši kot mehanski. Volvo je recimo imel tud po 90 gumbov na armaturki, ker je seveda skrajnost v nasprotni smeri z zaslonom v Tesli. Obe rešitvi sta slabi in dejansko ima Mazda verjetno najboljši pristop, kjer so vse pomembne zadeve klasični gumbi, ostalo manj pomembno pa zaslon. 

Se strinjam. Veseli me, da niso podlegli igralničarskoi generaciji in je tudi v cx 30 še vedno veliko gumbov (kjer  so potrebni). 

 

 

Napisano
pred 49 minutami je Boss napisal:

 

Dokler jim bomo pustili in zraven nasedali propagandi iz medijev bo tako.

Ja,kar v prve vrste @Boss......😊

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Ja,kar v prve vrste @Boss......😊

 

Ja se bojim, da bo res treba... 😧

33112_1.png

Napisano
pred 22 minutami je Boss napisal:

 

Ja se bojim, da bo res treba... 😧

Tudi jaz bom v prvi vrsti proti takim neumnostim, kot je to forsiranje električarjev.

 

 

Napisano
pred 47 minutami je Alex napisal:

Tudi jaz bom v prvi vrsti proti takim neumnostim, kot je to forsiranje električarjev.

Nas je že kar nekaj.....👍👌

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

sli. Obe rešitvi sta slabi in dejansko ima Mazda verjetno najboljši pristop, kjer so vse pomembne zadeve klasični gumbi, ostalo manj pomembno pa zaslon. 


Ravno sem v Motoreviji bral,clanek na to temo… in Mazda je glede tega dejansko najbolje ocenjena… Tesla je pa na zadnjem mestu….

 

WWW.AMZS.SI

Manj gumbov, (pre)več zaslonov?


image.jpeg

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Jest napisal:


Ravno sem v Motoreviji bral,clanek na to temo… in Mazda je glede tega dejansko najbolje ocenjena… Tesla je pa na zadnjem mestu….

 

WWW.AMZS.SI

Manj gumbov, (pre)več zaslonov?

 

 

pol pa folk govori da je Dacia slab avto🤣, pred MB in takoj za VW golfom :)....meni osebno je Tesla tako ali drugače eden izmed grših avtomobilov (ok zunaj je edino tisti model 6 spodoben), medtem ko noter s tistim ne vem koliko inčnim zaslonom je za 🤮)

Popravljeno od sportman333
Napisano (urejeno)
pred 11 urami je Boss napisal:

 

To je zgolj in samo zato, ker avtomobile ne dizajnirajo uporabniki ampak ekonomisti. Virtualni gumbi na ekranu so pač cenejši kot mehanski. Volvo je recimo imel tud po 90 gumbov na armaturki, ker je seveda skrajnost v nasprotni smeri z zaslonom v Tesli. Obe rešitvi sta slabi in dejansko ima Mazda verjetno najboljši pristop, kjer so vse pomembne zadeve klasični gumbi, ostalo manj pomembno pa zaslon. 

 

pa še zaslon lahk upravljaš prek enga gumba :) pri Audiju so pa to ukinli, pa se njihovi uporabniki full pritužujejo, da to pogrešajo

Popravljeno od Deeyan
Napisano (urejeno)
WWW.ZURNAL24.SI

Cene električnih avtomobilov rastejo hitreje kot cene vozil z motorji z notranjim zgorevanjem.

To bo še zanimivo čez par let 🤔

Že šparam za skuter, če ne bo dovolj pa za skiro..... 🥴😛😉

 

Popravljeno od Bini
Napisano

Ampak, lastništvo električnega avta ima lahko tudi svetle plati. Npr. vzdrževanje zdrave telesne teže:

 

WWW.RTVSLO.SI

Skupina lastnikov vozil znamke Tesle na Norveškem želi z gladovno stavko šefa znamke Elona Muska opozoriti na dolg seznam težav z...

 

  • Haha 4
  • Začuden 2

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

No saj majo prav glede nekvalitete Tesel. Za tolk denarja bi človek pričakoval bistveno višji nivo. Avto je znotraj milo rečeno plastičen.

33112_1.png

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

No saj majo prav glede nekvalitete Tesel. Za tolk denarja bi človek pričakoval bistveno višji nivo. Avto je znotraj milo rečeno plastičen.

Pri nas so res pretirane cene teh polizdelkov. Ne vem kolk stanejo pa preko luže. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 6 minutami je Boss napisal:

No saj majo prav glede nekvalitete Tesel. Za tolk denarja bi človek pričakoval bistveno višji nivo. Avto je znotraj milo rečeno plastičen.

Zadnjič sem gledal oddajo, kako jih izdelujejo. V bistvu je to samostojno podvozje, kjer je montirana velika baterija. Na to podvozje poveznejo plastično karoserijo, dajo noter armaturno in sedeže in par kablov. 

In dve televiziji, da lahko igralničarji igrajo tudi igrice v njem. To je to. 

  • Haha 2
  • Zmeden 1

 

 

Napisano (urejeno)

Notranjost tesle ja pa res poden od podna po izgledu pa, da o kvaliteti ne govorimo,..ni čudno da jo je un z dinamitom razstrelu :D še hjundaj električar mi je lepši

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano

Pri tesli se vidi, da nimajo tradicije izdelave avtov in da je firma ratala zelo na horuk. Ampak, če jih pač ljudje kupujejo tudi take, zakaj bi se trudili. :nevem:

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano

Mi je Google poslal časovno os in me spomnil, da imam še slabe 4 mesce do dvojne poti okoli zemlje....😉👍

Napisano
pred 58 minutami je Bini napisal:

Mi je Google poslal časovno os in me spomnil, da imam še slabe 4 mesce do dvojne poti okoli zemlje....😉👍

sej greš še na dopust, tko da je še šansa da dokončaš 2. krog :D 

Napisano

Meni ne bo hudega. Če bom želel, si bom grel na 25 °C. Ne bo meni nihče ukazoval, koliko bom imel toplo. 😉

Sicer pa preveč vroče tudi ne sme bit. 😉

 

 

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Meni ne bo hudega. Če bom želel, si bom grel na 25 °C. Ne bo meni nihče ukazoval, koliko bom imel toplo. 😉

Sicer pa preveč vroče tudi ne sme bit. 😉

 

 

js mam čez zimo 20°C čist dovolj pa sm kr v kratkih rokavih

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.