Skoči na vsebino

Tole je pa kr smeh


Boss

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 13,7k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Tole pakiranje domačega šnopsa v katerekoli flaše ni za nikamor. Skoraj me je kap! Danes naredim hitro šlug - bemtiš, brez okusa. Povoham, o mater, tudi vonja nobenega. Si mislim "Evo, pa sem ga fasal, korončka. In to zdaj, ko naj bi bilo že vse mimo!"

 

Pride mimo žena: "Kaj boš z vodo za rože. Ne mi je stran zlit..."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moški pripelje svojega prijatelja domov na večerjo. Nenajavljeno. Direkt po službi.
Žena ga prične nadirat, prijatelj pa se samo usede poleg in posluša.
Žena:

- »Nimam frizure, sem brez make-upa, hiša je v razsulu, posoda je umazana v koritu, … in danes se mi pa res ne da še kuhati. Zakaj za vraga si pa zdaj še njega pripeljal domov?«
Mož:

- »Ker razmišlja, da bi se poročil … pa sem mu obljubil demo verzijo...«

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekoč sta živela popolna ženska in popolni moški. Po perfektnem zaročnem dvorjenju sta imela perfektno poroko. Njuno skupno življenje je bilo, seveda, popolno. Na nek vetroven in snežen božični večer se je ta popolni par v perfektnem avtomobilu peljal po cesti, ko sta opazila postavo ob cesti. Ker sta bila popolna, sta seveda ustavila. In tam je stal Božiček z veliko vrečo igrač. Da otroci ne bi bili razočarani, je ta popolni par seveda naložil Božička in pomagal razdeljevati igrače. Vendar so se na njihovo smolo vozne razmere tako poslabšale, da je prišlo do prometne  nesreče.


Samo eden izmed njih je preživel!

KDO ?

Preživela je popolna ženska. Samo ona je v resnici sploh obstajala. Vsakdo namreč ve, da Božička in popolnega moža tudi NI!

Ženske tukaj nehajo brati, ker je konec šale, moški pa naj berejo naprej...

 

 

 


Torej, če ne obstajata popolni moški in Božiček, je morala biti za volanom ženska. To je tudi razlog za nesrečo...

  • Všeč 1
  • Haha 4
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Orel sedi in počiva na veji, čisto nič ne dela..
Majhen zajček zagleda orla in ga vpraša:
"Ali lahko tudi jaz tako sedim in nič ne delam?"
Orel odvrne: "Seveda, zakaj pa ne?"
In tako sede zajček pod vejo na zemljo in tudi on počiva. Nenadoma plane iz grmovja lisica, zagrabi zajčka in ga poje.
Morala zgodbe:
Da bi lahko sedel in nič delal, moraš sedeti zelo, zelo visoko..

  • Všeč 4
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se tukaj spodaj pod pisarno igrajo otroci in kričijo na ves glas. Ker mi je že zjutraj nekdo 'dvignil pritisk', jih imam dovolj, odprem okno in zakričim:

- "Halo! Če ne prenehate s tem kričanjem vam bom je##l mater vsem po vrsti!"

 

Z bližnjega balkona se oglasi ženska:

- "Tisti kodrasti, blond, ki se najbolj dere, no, ta je moj..."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zgodila se je prometna nesreča. V Jožetov 5 let star Clio se je zaletel Ferrari, ki ga je vozila seksi blondinka. Blondinka je predlagala, da mu bo plačala 15.000€, da bi se izognila policiji. Jože se je strinjal. Iz radovednosti jo je še vprašal:
- “Ali vam lahko postavim še eno vprašanje?”
- “Seveda.” je odgovorila blondinka.
- “Veste, jaz že 30 let delam v uspešnem, zelo uglednem in znanem podjetju tudi po 12 ur na dan, pa še v soboto in nedeljo delam pri privatniku in imam samo tega starega Cliota. Vi ste pa tako mladi in že vozite Ferrarija. Ali mi lahko poveste kako vam je to uspelo?”
- “Seveda. Svojim strankam nudim spolne usluge.”
- “To je tako po domače, jebete se za denar?”
- “NE! To se imenuje nudenje spolnih uslug. Jebanje za denar je tisto, kar vi že 30 let delate v vašem izredno uspešnem, uglednem, znanem podjetju..."

  • Všeč 1
  • Haha 4
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Včeraj pokličem prijatelja, s katerim se že kar lep čas nisva slišala. Da malo vidim, kako mu gre. Pa mi je razložil, da se trenutno ukvarja z aquatermalno obdelavo keramike, aluminija in drugih kovin v nadzorovanem okolju. Priznam, da je name naredil velik vtis. Dokler mi ni razložil, da pomiva posodo, njegova žena pa stoji poleg... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Tilen5 napisal:

Je pa mela kar orng tempo


Verjetno je startala iz Kredarice ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.