Skoči na vsebino

crd tuning box

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Stvar ni enaka, ker tebi ?e vedno ne vle?e pod 1800 obrati, s međix boxom pa ti vle?e ?e prej.

Pa dizla ima? pa te jes trah kajenja, pa ?lovek to dobi? zraven for fee. :D

 

Pa brez zajebancije, tud moj turbak "pokadi" ?rno ?e preve? zahtevam od njega, ampak komaj vidno, tako de ne moti tistih ki so tistih nekaj trenutkov za mano.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 63
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Mogo?e sem slabo napisal, meni je pozimi avto tudi vlekel pri nmizkih obratih, samo ko se je ozra?je segrelo je za?el kadit in ni ve? vlekel kot prej....pa poraba mi je zrasla iz sedanjih 6.1 na 8.5...

Na tistih treh ?icah ki gredo na commorail, nima? mo?nosti regulirati ni? drugega kot da z uporom se motorju zla?e? vrednost in elektronikas posledi?no dvigne pritisk v commonrailu...zato je po moje u?inek enak

kolko bi me pri?u ta modul za mojo mazdo?

www.gistel.si

Napisano
  je batko napisal:

Mogo?e sem slabo napisal, meni je pozimi avto tudi vlekel pri nmizkih obratih, samo ko se je ozra?je segrelo je za?el kadit in ni ve? vlekel kot prej....pa poraba mi je zrasla iz sedanjih 6.1 na 8.5...

Na tistih treh ?icah ki gredo na commorail, nima? mo?nosti regulirati ni? drugega kot da z uporom se motorju zla?e? vrednost in elektronikas posledi?no dvigne pritisk v commonrailu...zato je po moje u?inek enak

kolko bi me pri?u ta modul za mojo mazdo?

 

Moja poraba pri zadnjem tanku je bila 6,3.

Verjetno bi bila ?e manj?a, ?e bi ve? vozila najdra?ja, ker jaz jo kar ganjam po teh ovinkih. :hudicek:

Napisano
  je batko napisal:

kolko bi me pri?u ta box za mojo Mazdo?

 

ma? zs

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je lc4 napisal:

Moja poraba pri zadnjem tanku je bila 6,3.

Verjetno bi bila ?e manj?a, ?e bi ve? vozila najdra?ja, ker jaz jo kar ganjam po teh ovinkih. :hudicek:

 

Ni re?eno,ker dizela?a mora? vozit v vi?jih prestavah z ni?jimi obrati.In to ponavadi ne?nej?emu spolu ne gre najbolj?e od rok. ;)

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Ni re?eno,ker dizela?a mora? vozit v vi?jih prestavah z ni?jimi obrati.In to ponavadi ne?nej?emu spolu ne gre najbolj?e od rok. ;)

 

Zgleda da je pri nas druga?e, ker ko se je dnevno vozila v GO je bla poraba 5,9

Napisano
  je lc4 napisal:

Zgleda da je pri nas druga?e, ker ko se je dnevno vozila v GO je bla poraba 5,9

 

z ali brez powerboxa? Je pri tebi kaj razlike pri porabi?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

z ali brez powerboxa? Je pri tebi kaj razlike pri porabi?

 

Tista poraba je bila ?e brez, ko se je vozila sama v GO, sedaj pa ne opazim kak?ne bistvene razlike, porabi tistih 6,3-6,5 l.

Napisano
  je jures napisal:

Brez problema. Ce mas dpf je tole veliko bolj primerno ker ima 16 stopenj za nastavljati, tako lahko tudi pozimi downsizeas da ne kople ko nor ali unicuje gum

 

A, to pa nism vedu... zanimiva re? potem. Cene se pa gibljejo okoli?
ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

ne vem, ce bi dal se jaz tega...moram mal vprasat za mnenje na gama servisu

 

iceman mi je vse povedal...ne bomo to montiral

 

mal manjka moci pri prehitevanju ampak bo ze..za avtocestna kruzanja je dost moci

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

ne vem, ce bi dal se jaz tega...moram mal vprasat za mnenje na gama servisu

 

iceman mi je vse povedal...ne bomo to montiral

 

mal manjka moci pri prehitevanju ampak bo ze..za avtocestna kruzanja je dost moci

 

A boss-a si kj vpra?al ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

boss se ne vozi po makedoniji kosovu pa to...ne bom nc eksperimentiral, je cist ok tko kot je...zdaj sem se odlocu

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

nikjer nisem zasledil odgovora ?e je tale nenastavljivi box KLIK kaj vreden ali mora biti nastavljiv. Ima mogo?e kdo tak?nega vgrajenega v svojem vozilu???

 

Hvala za odgovore in lep pozdrav

Bo?tjan

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Obvezno mora bit nastavljiv... ker ?e ne bo? preklel vse ?ivo saj tisti, ki so nenastavljivi fliknejo do konca vbrizg in zarad premal zraka zadu?i motor. To je pri polnem pospe?evanju recimo v drugi ali tretji od 2000 -4500 obratov.

 

Zato vzame? nastavljivega, da najve?ji efekt doda v mal vi?jih obratih, kjer res potegne. Na?eloma je ?e fino ravno zarad tega, da 99,5% vo?nje p-box ne igra nobene vloge in ne vpliva na delovanje motorja, ?e pa rabi? mo? je pa vedno na voljo tiste parkrat, k je treba pri prehitevanju al pa kak?nemu olimpijcu pokazat pri pospe?evanju iz cestninske, da tisti ?tirje krogci le niso uber alles. :hudicek:

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Obvezno mora bit nastavljiv... ker ?e ne bo? preklel vse ?ivo saj tisti, ki so nenastavljivi fliknejo do konca vbrizg in zarad premal zraka zadu?i motor. To je pri polnem pospe?evanju recimo v drugi ali tretji od 2000 -4500 obratov.

 

Zato vzame? nastavljivega, da najve?ji efekt doda v mal vi?jih obratih, kjer res potegne. Na?eloma je ?e fino ravno zarad tega, da 99,5% vo?nje p-box ne igra nobene vloge in ne vpliva na delovanje motorja, ?e pa rabi? mo? je pa vedno na voljo tiste parkrat, k je treba pri prehitevanju al pa kak?nemu olimpijcu pokazat pri pospe?evanju iz cestninske, da tisti ?tirje krogci le niso uber alles. :hudicek:

 

Koliko pa stane nastavljiv tuning box, nikjer nisem zasledil cene.

 

LP

Bo?tjan

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Da obodim mal tole temo...

 

Na moji mazdici mi manjka tista pikica na "i" pri pospe?evanju... pa me zanima, zdej ko se vsi ?e en lep ?as vozite z vgrajenim temle boxom naokol... a se izpla?a?

 

?e ja, mi zna kdo dat kak link, katerega moram vzet za svojo M6...

 

thenk juv

Napisano

Oooouh Yeah :)

 

Mi imamo Mal electronics, ki deluje odli?no in 'varuje' DPF ker je nastavljiv, lahko proba? mojega

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mene tudi malo mika, da bi ga dal noter. Imam pa staro 6-ko brez PDF-ja :D Ima kdo kakega nastavljivega za probat? Ali pa ?e ima kdo rabljenega...?

Napisano
  je Tomozuki napisal:

Mene tudi malo mika, da bi ga dal noter. Imam pa staro 6-ko brez PDF-ja :D Ima kdo kakega nastavljivega za probat? Ali pa ?e ima kdo rabljenega...?

 

se prodaja v malih oglasih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jep, ?e dobil ZS. Zdaj samo ?e ?tudiram, koliko se mi to spla?a glede na to, da sem ve?inoma uporabnik avtocest. Zvo?nega zidu tam (navadno) ne podiram, se pa prepucavamo med 100 in 170km/h, kar je itak klasika, ko se spravijo kamjonđije prehitevat s sendvi?em v eni roki, cajtngom v drugi ter avto?toparko nekje vmes. ?e bi se mi poraba zmanj?ala za kak liter (zdaj imam cca 7,3l), bi bil to recimo kar dober argument :jupiii: Jures, ti ima? to zadevo ?e dalj ?asa vgrajeno? So bile kake te?ave kdaj?

Napisano
  je Tomozuki napisal:

Jep, ?e dobil ZS. Zdaj samo ?e ?tudiram, koliko se mi to spla?a glede na to, da sem ve?inoma uporabnik avtocest. Zvo?nega zidu tam (navadno) ne podiram, se pa prepucavamo med 100 in 170km/h, kar je itak klasika, ko se spravijo kamjonđije prehitevat s sendvi?em v eni roki, cajtngom v drugi ter avto?toparko nekje vmes. ?e bi se mi poraba zmanj?ala za kak liter (zdaj imam cca 7,3l), bi bil to recimo kar dober argument :jupiii: Jures, ti ima? to zadevo ?e dalj ?asa vgrajeno? So bile kake te?ave kdaj?

 

Nisem ?e sli?al pri 15ih za eno samo te?avo - le na novi Cd2.2 163, ki je o?itno ?e sw-ko nadgrajena s CD129..

 

moja CD129 dela b.p.

 

Spla?a se ti ?e se vozi? v situacijah, kjer potrebuje? trenutno mo? - prehitevanje, ve?je 'dru?inske' potovalne obremenitve....

 

Pozna se sunek in mo?, ter tudi v ?esti ali 5-i mirno prehiteva? ali pospe?uje? v najhuj?e klance

 

Poraba pri moji CD143 se ni spremenila - res da ne gledam na porabo in sem imel ve?inoma autobahne, je bila poraba povpre?no 7 - kar ni veliko za CD143 + dodatek - cca 165KM

 

Najbolj?i pridobitek, pa je da za?ne motor vle?i iz kleti - od 1100 rpm naprej, kjer je do sedaj luknja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

i Cd2.2 163, ki je o?itno ?e sw-ko nadgrajena s CD129..

 

nope, cd163 in 180 imata vecji turbo, poleg elektronike

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

nope, cd163 in 180 imata vecji turbo, poleg elektronike

 

?udno potem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Niti ne. Od kar sem montiral Textar diske in ploščice na 6-ko,ima 6-ka boljše bremze kot CX30, ki ima original Ate. Ko no čas za menjavo gredo tudi na 30-ko Textar. Potem bodo v redu. 
    • Tako kot je napisal @Slivka. Močno dvomim, da boš tukaj na koncu v zaželjenem profitu. Verjetno bi nekaj prišparal ko bi potegnil črto čez 5-10 let, samo dvomim, da bo to takšen znesek, da se je smiselno s tem sploh ukvarjat, predvsem pa sedaj ko tale EV prihodnost ni jasna.
    • Hja, vsak po svoje. Jaz sem najbolj zadovoljen, če grem lahko 5x na teden z motorjem v službo. Še da bi bil dizelaš, bi bilo pa že pravljično...   Kakorkoli, dobro razmisli. Če je Mazda CX-30 itak zrela za menjavo, ja, prav. Če bi pa menjal samo zato, ker misliš, da boš z drugim prišel ceneje skozi, pa dobro preračunaj: - že sama menjava bo strošek - staro za novo ti ponavadi ocenijo malo slabše, da potem z dobičkom prodajo naprej - kako hitro električni zgublja vrednost - imaš dovolj močne varovalke ali bo treba "dvigniti" varovalke, kar pomeni večjo priključno moč in večjo omrežnino - kasko zavarovanje - ... ... ... ... ...     Tak račun nikakor ni enostaven, zato si je treba kar čas vzet...
    • Saj tudi nebo, brez skrbi, ker to ni 6tka...😁😉. 3ke in 30tke imajo bolj zmogljive zavore glede na težo..... 
    • Takole, včeraj sem prvič moral konkretno stestirati F1 Asym 6, ko je pred avto skočila mačka v naselju (preživela, brez poškodb je pa moralo biti na centimetre, ker je čez volan nisem več videl, samo še na levi strani ko je švignila na drugo stran), takšnega gripa si nisem predstavljal, še mene kot voznika je zalimalo na volan. Pogoji, vlažna cesta, tk da zaenkrat pohvale, @Boss si se potem odločil za nakup ali ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.