Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

imam problem s klimatsko napravo. Sem uporabil iskanje in nisem na?el n?, kar bi mi pomagalo. Problem je slede?i; ko vklopim A/C se mi ne vklopi takoj, se pravi se vklopi v?asik po 5min vo?nje, v?asih pa po 20min, v?asih pa takoj. Ko za?ne enkrat delovati (se kompresor vklopi), potem hladi normalno in se tudi kompresor normalno obna?a (vklju?i in izklju?i). A/C je bila pred mesecem dni na novo nafilana, o?i??ena ter pregledana, vse BP.

 

Avto je m6 120cd l.2002

 

Prosim za info kaj storiti.

 

P.s. ali ima mogo?e to kaj veze z webastom, ker meni se ?e vedno vklaplja, ?eprav je zunaj 30 stopinj.

 

Lp T

Napisano

To bi lahko pomenilo, da kak?en senzor ne ka?e pravilno in avto misli da je mraz zato vklaplja webasto namesto klimo. Poskusi vklopit klimo ro?no ne z avtomatiko.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Lahko da ima? kompresor ?e zmahan (meni so ga ravno danes menjal na letniku 2003 benz)! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Biu pri mehaniku, ki obnavlja in popravlja A/C in je rekel da je kompresor ok, ker ?e nebi bil, tut pol k vklopi nebi normalno delal (vklopil in izklopil). K enkrat klima za?ne delat dela super, samo ?tart je problem....

 

Lp T

Napisano

Biu pri mehaniku, ki obnavlja in popravlja A/C in je rekel da je kompresor ok, ker ?e nebi bil, tut pol k vklopi nebi normalno delal (vklopil in izklopil). K enkrat klima za?ne delat dela super, samo ?tart je problem....

 

Lp T

 

Verjetno je problem v stikalu, ki "meri" tlak plina in to stikalo ne dela ?e ja tlak prenizek ali pa previsok, to je bil problem pri ?kodi oktaviji, ki jo ima sodelavec.

Je omel podobne simptome, se je peljal 5 kilometrov v najve?ji vro?ini in je avto grel, kr ?galo je ?ez zra?nike, potem pa je naenkrat za?el hladit kot utrgan in pol je vse delalo dokler ni spet 4-5 ur stal avto na soncu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aha, kje se pa nahaja stikalo in kako ga preveriti ?e je res hin? A je za menjavo potrebno izprazniti sistem?

 

Lp T

Napisano

Aha, kje se pa nahaja stikalo in kako ga preveriti ?e je res hin? A je za menjavo potrebno izprazniti sistem?

 

Lp T

 

Sam ne more? narest ni?, je pa treba spraznit sistem, ker je stikalo privito v eno od cevi klime.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Klical mojega mehanika, da bi se naro?il za menjavo stikala, pa me vpra?a zakaj. Odgovorim mu, da se mi klima vklopi v?asih po 5min vo?nje, v?asih 20 in v?asih takoj. Reku je, da ?e pol normalno hladi in se kompresor ter ventilator normalno vklaplja in izklaplja, potem ni hin senzor. Mo?no je, da ima klimatska naprava previsok ali prenizek pritisk v napeljavi. V obeh primerih stikalo ne vklopi kompresorja.

 

Ali je to res, oz. mo?no.

 

Lp T

Napisano

Klical mojega mehanika, da bi se naro?il za menjavo stikala, pa me vpra?a zakaj. Odgovorim mu, da se mi klima vklopi v?asih po 5min vo?nje, v?asih 20 in v?asih takoj. Reku je, da ?e pol normalno hladi in se kompresor ter ventilator normalno vklaplja in izklaplja, potem ni hin senzor. Mo?no je, da ima klimatska naprava previsok ali prenizek pritisk v napeljavi. V obeh primerih stikalo ne vklopi kompresorja.

 

Ali je to res, oz. mo?no.

 

Lp T

 

Tudi to je varijanta, ?e najcenej?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To?no to se je zgodilo meni.

 

Vzrok je bil rele!!!!!!!!

 

Probaj za foro zamenjat rele. Jst nisem mel rezerve in sem ga zamenjal z relejem zadnjih meglenk.

 

Spredaj odpri ?katlo, poglej ker je in ga zamenjaj. Proba? lahko.

 

LP

Napisano

To?no to se je zgodilo meni.

 

Vzrok je bil rele!!!!!!!!

 

Probaj za foro zamenjat rele. Jst nisem mel rezerve in sem ga zamenjal z relejem zadnjih meglenk.

 

Spredaj odpri ?katlo, poglej ker je in ga zamenjaj. Proba? lahko.

 

LP

 

 

Super, tole bom probu.... Zanimivo pa je, da v?eraj ko sva ?la s punco na izlet, klima delala (po 20km), nato pa sem ugasnil avto, ki je nato uro in pol stal na soncu. Ko sem pri?el v avto in ga v?gal, se je klima takoj vklopila.

 

Probu bom zamenjati rele in poro?am.

 

Lp T

Napisano

To?no to se je zgodilo meni.

 

Vzrok je bil rele!!!!!!!!

 

Probaj za foro zamenjat rele. Jst nisem mel rezerve in sem ga zamenjal z relejem zadnjih meglenk.

 

Spredaj odpri ?katlo, poglej ker je in ga zamenjaj. Proba? lahko.

 

LP

 

Tako, zamenjal sem A/C rele z fog relejem in klima se je takoj vklopila... Upam da je to to. Bom popoldne videl k bom ?ou iz slu?be.

 

Ti dolgujem pivo :)

 

Lp T

Napisano

Sigurno je rele. Sem imel popolnoma iste te?ave.

 

?e ga rabi? ti ga lahko po?ljem.

 

Lp,

Igor

 

Sem ti poslal ZS.

 

U glavnem, klimatska naprava sedaj delaaaaaaaa :)

 

lp T

  • 11 let kasneje...
Napisano (urejeno)

Da ne odpiram nove teme. 

 

Zanima me, kakšna je osnovna razlika v delovanju klimatske naprave-kompresorja v Mazdi med režimoma "A/C" in "A/C ECO"?

 

Kompresor dela tudi v današnjih mokrih/sneženih razmerah pozimi in suši zrak v kabini?

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

A/C pomeni, da kompresor laufa skos in se izklopi ko je dovolj ohlajeno/dovolj toplo;

 

A/C ECO izklaplja kompresor tudi vmes, da "varčuje"...pozimi zna šipa zarosit vsake tolk

 

Zato ti tut pritisk na sprednje gretje šajbe preklopi na A/C, da za ziher "spuca"

Napisano

Od kar ni Webasta notri tole vse skup deluje za en kurc. Čist premal suši in se šipe fejst rosijo. 😒

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Od kar ni Webasta notri tole vse skup deluje za en kurc. Čist premal suši in se šipe fejst rosijo. 😒

Ne. Težava je v chemtrails in tem, da je vse več vlage v luftu.

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Od kar ni Webasta notri tole vse skup deluje za en kurc. Čist premal suši in se šipe fejst rosijo. 😒

A veš, kdaj se ti znotraj rosi šipa? Ko je mastna. Sedaj pozimi se še veliko hitreje zamasti. Poskusi jo dobro očistiti pa boš videl, da bo bolje. Drugi vzrok je lahko, da imaš vlago v avtu. In ker je ta drugi vzrok malo verjeten pri tvojem novem avtu, se vrniva na točko 1. 

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

A veš, kdaj se ti znotraj rosi šipa? Ko je mastna. Sedaj pozimi se še veliko hitreje zamasti. Poskusi jo dobro očistiti pa boš videl, da bo bolje. Drugi vzrok je lahko, da imaš vlago v avtu. In ker je ta drugi vzrok malo verjeten pri tvojem novem avtu, se vrniva na točko 1. 

A sem prav razumel, da se Bossu v 4 leta stari Mazdi šipe rosijo od masti in ne od vlage??? ?zmeden? 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Od kar ni Webasta notri tole vse skup deluje za en kurc. Čist premal suši in se šipe fejst rosijo. 😒

Če nebo pomagalo kar so ti svetovali zamenjaj kabinski filter, mogoče je moker..... 😉👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.