Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

imam problem s klimatsko napravo. Sem uporabil iskanje in nisem na?el n?, kar bi mi pomagalo. Problem je slede?i; ko vklopim A/C se mi ne vklopi takoj, se pravi se vklopi v?asik po 5min vo?nje, v?asih pa po 20min, v?asih pa takoj. Ko za?ne enkrat delovati (se kompresor vklopi), potem hladi normalno in se tudi kompresor normalno obna?a (vklju?i in izklju?i). A/C je bila pred mesecem dni na novo nafilana, o?i??ena ter pregledana, vse BP.

 

Avto je m6 120cd l.2002

 

Prosim za info kaj storiti.

 

P.s. ali ima mogo?e to kaj veze z webastom, ker meni se ?e vedno vklaplja, ?eprav je zunaj 30 stopinj.

 

Lp T

Napisano

To bi lahko pomenilo, da kak?en senzor ne ka?e pravilno in avto misli da je mraz zato vklaplja webasto namesto klimo. Poskusi vklopit klimo ro?no ne z avtomatiko.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Lahko da ima? kompresor ?e zmahan (meni so ga ravno danes menjal na letniku 2003 benz)! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Biu pri mehaniku, ki obnavlja in popravlja A/C in je rekel da je kompresor ok, ker ?e nebi bil, tut pol k vklopi nebi normalno delal (vklopil in izklopil). K enkrat klima za?ne delat dela super, samo ?tart je problem....

 

Lp T

Napisano

Biu pri mehaniku, ki obnavlja in popravlja A/C in je rekel da je kompresor ok, ker ?e nebi bil, tut pol k vklopi nebi normalno delal (vklopil in izklopil). K enkrat klima za?ne delat dela super, samo ?tart je problem....

 

Lp T

 

Verjetno je problem v stikalu, ki "meri" tlak plina in to stikalo ne dela ?e ja tlak prenizek ali pa previsok, to je bil problem pri ?kodi oktaviji, ki jo ima sodelavec.

Je omel podobne simptome, se je peljal 5 kilometrov v najve?ji vro?ini in je avto grel, kr ?galo je ?ez zra?nike, potem pa je naenkrat za?el hladit kot utrgan in pol je vse delalo dokler ni spet 4-5 ur stal avto na soncu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aha, kje se pa nahaja stikalo in kako ga preveriti ?e je res hin? A je za menjavo potrebno izprazniti sistem?

 

Lp T

Napisano

Aha, kje se pa nahaja stikalo in kako ga preveriti ?e je res hin? A je za menjavo potrebno izprazniti sistem?

 

Lp T

 

Sam ne more? narest ni?, je pa treba spraznit sistem, ker je stikalo privito v eno od cevi klime.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Klical mojega mehanika, da bi se naro?il za menjavo stikala, pa me vpra?a zakaj. Odgovorim mu, da se mi klima vklopi v?asih po 5min vo?nje, v?asih 20 in v?asih takoj. Reku je, da ?e pol normalno hladi in se kompresor ter ventilator normalno vklaplja in izklaplja, potem ni hin senzor. Mo?no je, da ima klimatska naprava previsok ali prenizek pritisk v napeljavi. V obeh primerih stikalo ne vklopi kompresorja.

 

Ali je to res, oz. mo?no.

 

Lp T

Napisano

Klical mojega mehanika, da bi se naro?il za menjavo stikala, pa me vpra?a zakaj. Odgovorim mu, da se mi klima vklopi v?asih po 5min vo?nje, v?asih 20 in v?asih takoj. Reku je, da ?e pol normalno hladi in se kompresor ter ventilator normalno vklaplja in izklaplja, potem ni hin senzor. Mo?no je, da ima klimatska naprava previsok ali prenizek pritisk v napeljavi. V obeh primerih stikalo ne vklopi kompresorja.

 

Ali je to res, oz. mo?no.

 

Lp T

 

Tudi to je varijanta, ?e najcenej?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To?no to se je zgodilo meni.

 

Vzrok je bil rele!!!!!!!!

 

Probaj za foro zamenjat rele. Jst nisem mel rezerve in sem ga zamenjal z relejem zadnjih meglenk.

 

Spredaj odpri ?katlo, poglej ker je in ga zamenjaj. Proba? lahko.

 

LP

Napisano

To?no to se je zgodilo meni.

 

Vzrok je bil rele!!!!!!!!

 

Probaj za foro zamenjat rele. Jst nisem mel rezerve in sem ga zamenjal z relejem zadnjih meglenk.

 

Spredaj odpri ?katlo, poglej ker je in ga zamenjaj. Proba? lahko.

 

LP

 

 

Super, tole bom probu.... Zanimivo pa je, da v?eraj ko sva ?la s punco na izlet, klima delala (po 20km), nato pa sem ugasnil avto, ki je nato uro in pol stal na soncu. Ko sem pri?el v avto in ga v?gal, se je klima takoj vklopila.

 

Probu bom zamenjati rele in poro?am.

 

Lp T

Napisano

To?no to se je zgodilo meni.

 

Vzrok je bil rele!!!!!!!!

 

Probaj za foro zamenjat rele. Jst nisem mel rezerve in sem ga zamenjal z relejem zadnjih meglenk.

 

Spredaj odpri ?katlo, poglej ker je in ga zamenjaj. Proba? lahko.

 

LP

 

Tako, zamenjal sem A/C rele z fog relejem in klima se je takoj vklopila... Upam da je to to. Bom popoldne videl k bom ?ou iz slu?be.

 

Ti dolgujem pivo :)

 

Lp T

Napisano

Sigurno je rele. Sem imel popolnoma iste te?ave.

 

?e ga rabi? ti ga lahko po?ljem.

 

Lp,

Igor

 

Sem ti poslal ZS.

 

U glavnem, klimatska naprava sedaj delaaaaaaaa :)

 

lp T

  • 11 let kasneje...
Napisano (urejeno)

Da ne odpiram nove teme. 

 

Zanima me, kakšna je osnovna razlika v delovanju klimatske naprave-kompresorja v Mazdi med režimoma "A/C" in "A/C ECO"?

 

Kompresor dela tudi v današnjih mokrih/sneženih razmerah pozimi in suši zrak v kabini?

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

A/C pomeni, da kompresor laufa skos in se izklopi ko je dovolj ohlajeno/dovolj toplo;

 

A/C ECO izklaplja kompresor tudi vmes, da "varčuje"...pozimi zna šipa zarosit vsake tolk

 

Zato ti tut pritisk na sprednje gretje šajbe preklopi na A/C, da za ziher "spuca"

Napisano

Od kar ni Webasta notri tole vse skup deluje za en kurc. Čist premal suši in se šipe fejst rosijo. 😒

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Od kar ni Webasta notri tole vse skup deluje za en kurc. Čist premal suši in se šipe fejst rosijo. 😒

Ne. Težava je v chemtrails in tem, da je vse več vlage v luftu.

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Od kar ni Webasta notri tole vse skup deluje za en kurc. Čist premal suši in se šipe fejst rosijo. 😒

A veš, kdaj se ti znotraj rosi šipa? Ko je mastna. Sedaj pozimi se še veliko hitreje zamasti. Poskusi jo dobro očistiti pa boš videl, da bo bolje. Drugi vzrok je lahko, da imaš vlago v avtu. In ker je ta drugi vzrok malo verjeten pri tvojem novem avtu, se vrniva na točko 1. 

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

A veš, kdaj se ti znotraj rosi šipa? Ko je mastna. Sedaj pozimi se še veliko hitreje zamasti. Poskusi jo dobro očistiti pa boš videl, da bo bolje. Drugi vzrok je lahko, da imaš vlago v avtu. In ker je ta drugi vzrok malo verjeten pri tvojem novem avtu, se vrniva na točko 1. 

A sem prav razumel, da se Bossu v 4 leta stari Mazdi šipe rosijo od masti in ne od vlage??? ?zmeden? 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Od kar ni Webasta notri tole vse skup deluje za en kurc. Čist premal suši in se šipe fejst rosijo. 😒

Če nebo pomagalo kar so ti svetovali zamenjaj kabinski filter, mogoče je moker..... 😉👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.