Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni mi en ?as klenka ko je motor pod 2000 obrati, to ni zvok injektorja "tok tok" ampak ena vrsta klenkanja, nad 2000 obrati pa izgine in tudi ne dela vedno..razen tega dela auto ?isto normalno...kaj bi lahko bilo?

www.gistel.si

Napisano

Meni mi en ?as klenka ko je motor pod 2000 obrati, to ni zvok injektorja "tok tok" ampak ena vrsta klenkanja, nad 2000 obrati pa izgine in tudi ne dela vedno..razen tega dela auto ?isto normalno...kaj bi lahko bilo?

 

nevem za tvoj motor kako ma narjen ampak prvo preveri kok ma? olja notr ker ?e ga je premal se lahko sli?jo dro?niki, al pa ma? lahko ventile za na?telat.

concept.gif

Napisano

?e huje pa je spet varianta z zama?enim cedilom....ode ma?ina hitro

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ju3 pridem iz dopusta in grem takoj ?istit cedilo, upam da ne bo prepozno...kaj ?e je cedilo zama?eno se pojavijo ?e kak?ni znaki?

www.gistel.si

Napisano

nevem za tvoj motor kako ma narjen ampak prvo preveri kok ma? olja notr ker ?e ga je premal se lahko sli?jo dro?niki, al pa ma? lahko ventile za na?telat.

 

isto sm hotu js re?t ;)

Napisano

Meni mi en ?as klenka ko je motor pod 2000 obrati, to ni zvok injektorja "tok tok" ampak ena vrsta klenkanja, nad 2000 obrati pa izgine in tudi ne dela vedno..razen tega dela auto ?isto normalno...kaj bi lahko bilo?

 

Verjetno je kaka ?oba. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mislim da je res injektor, ker sem malo poslu?al in ko med vo?njo klenka se ga sli?i nabijat "varjanta kladivo" ko dela avto na minimumu, ko pa je med vo?njo tih je tudi na minimumu auto tih...

 

Na avtu sem menjal 3 injektorje, ?etrtega pa nisem na noben na?in ven spravil, tako da je skoraj sigurno tisti kriv...kaj ?e dam kak?en aditiv bo pomagalo?

www.gistel.si

Napisano

na na?o ?alost res ker ko sem govoril s tipom ki obnavlja ?obe (tip je iz primorske)je rekel da ni panika obnovit ?obo ?e je boscheva je pa jeba denso ki se je ne da sploh obnovit rekel mi je tudi to da tisti ki bo rekel da se denso da obnovit da la?e no pa sem poklical drugega obnavljalca ?ob rekel je da ni panike da obnovi kakr?no koli tudi denso ?obo no pa sem mu povedal kaj je rekel njegov predhodnik (da tisti ki re?e da se denso da obnovit la?e) je takoj rekel da se pri denso ?obah da obnovit le dolo?en del ?obe oziroma le dolo?ena okvara na njej. moram pa priznat da je tip iz primorske bil veliko bolj natan?en glede samega postopka obnove in mi je takoj ponudil kakr?no koli pomo? ?e kaj nebi znali demontirat ali kasneje montirat v primerjavi z dugim ki mi je rekel le po?lji pa zrihtamo pa tip velja za enega bolj?ih obnavljalcev v slo.

 

p.s. batko ti sporo?im kaj bom izvedel na podjetju za katerega si dal link

Napisano

Kot zgleda sem re?il problem, zdaj motor ne klenka in ne kadi ve? :D

 

Za vse skupaj je bil kriv filter v rezervarju, zaradi smeti se je zapacal in kot zgledsa je prihajalo premalo goriva...od kar sem ??istil sito se ne sli?i ve? klenkanj, avto vle?e dooosti bolj?e in ne kadi ve? :D

www.gistel.si

Napisano

?isto mo?no ker ?obe niso imele dovolj mazanja so klenkale a na tester si jih dal?

 

nop ni bil iz ren? :D

 

Sem jih hotel dat na tester, samo ne morem druge ?obe nikakor spravit ven iz motorja...

www.gistel.si

Napisano

Kot zgleda sem re?il problem, zdaj motor ne klenka in ne kadi ve? :D

 

Za vse skupaj je bil kriv filter v rezervarju, zaradi smeti se je zapacal in kot zgledsa je prihajalo premalo goriva...od kar sem ??istil sito se ne sli?i ve? klenkanj, avto vle?e dooosti bolj?e in ne kadi ve? :D

 

Se pravi, to je prvi filter goriva, ki se nahaja v rezervoarju? A je to zajeban odpret pa spucat?

Napisano

Ne je enostavno, odstranimo spodnji del zadnjega sede?a, pod njim najdemo pokrov ki ga odstranimo z ?tirimi vijaki. Pod pokrovom pa najdemo cevi ki jih odklopimo in odvihemo veliko plasti?no matico, ki dr?i pritrjen pokrov na rezervar. Ko so vse cevke in kabel od elektrike odklopljena potegnemo vse skupaj ven ??istimo spihamo in vrnemo nazaj.

 

Nekaj slik sem dal na tem postu:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8830&st=20

www.gistel.si

  • 4 let kasneje...
Napisano

Sem prebral vrednosti injektorjev: pred in po u?enju. Povejte mi kaj pravijo ?tevilke. Ko je mrzel kar klenka.. ima pa 230kkm.

post-6207-0-20037400-1457458419_thumb.png

post-6207-0-17421400-1457458434_thumb.png

Napisano

A druga?e cuka kaj med vo?njo s konstantnim gasom? Servisni interval ni bil resetiran ve? kot 50000km? :)

Napisano

sem popravil prvo sliko, je bila stara 1 teden. V 1. prestavi cuka med konstantnim gasom ja in tol?e, potem ne cuka ve?, ampak pa vseeno malo tol?e, ob?asno. Nisem ga nikoli resetiral ne, je pa redno menjano olje in filtri na 15kkm. Kje resetiram interval, a lahko kar s Forscanom?

Napisano

Lahko resetira?, mislim da je ena izmed procedur, ?ene pa mazda 6 tips and trick, tam tudi pi?e kako to naredi?.

 

Vse vrednosti ti v minus sekajo. Jaz priznam, da ne vem kaj pomenijo vrednosti v minus pa plus, oz. aj e minus slab?i kot plus itd. ?eprav odstopanja takole na videz ne izgledajo prevelika. 

 

Je pa res, da to vedno ne poka?e resnice, ?e ti cuka s konstantnim gasom (meni je tako delalo ko je bila ?oba ?e kar na?eta) znabiti kaj na tem. Koliko ti pa kuri, opazi? vi?jo porabo kot obi?ajno?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča.    Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 
    • Stopim v dvigalo, tam luštna mlada praktikantka (i prava Slovenka iz okoline Čađavice) in me vpraša: - "Hočeš li dole ili gore?" Meni pa butne skozi možgane, jo pogledam in rečem: - "Počasi, mala, komaj sva se srečala. Pa kondomov nimam s seboj..."       Je kar nestrpno in v popolni tišini čakala, da je prišlo njeno nadstropje in je kar na expres odšla...
    • Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati. Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺
    • Za to da EU zadostijo, ker imamo spet premalo % obnovljivih virov. Na da se da še na tisti novogradnje, ki to prenesejo.   Sam sem proti temu. Ker tega na strehi na želim imeti. Včasih so pravli, da ne smeš hiše graditi pod daljnovodom. Zdaj pa si daš daljnovod na streho. 
    • Zamenjaš lahko samo tisto čeljust, ki ti ne spušča. Če ti bo pa prej zjahalo disk, boš pa primoran menjat oba. Pa ne pozabi, da ti še menjava zavorne tekočine ne uide. Ne vem kako je sicer pri električnih, ampak mogoče ti lahko pa samo ščistijo vodila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.