Skoči na vsebino

Zimske gume 2011

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Verjetno bi znalo biti potem to, da ko zavija? se zadnja kolesa vrtita bolj kot ne z enako hitrostjo in zato vedno en malo melje v prazno. Ker realno se notranje in znanje kolo vrtita z zelo razali?no hitrostjo, ?e je dovolj agresiven LSD (ali za?vasan diff pri drifterjih) pa se z neko srednjo hitrostjo in oba po malem vrtita v prazno. Ugibam. :blush: Iz istega razloga ti rine avto naprej ker spredaj ni LSD, zadaj pa poriva naprej pa ne jebe ?ive sile (?oferja :D ).

 

Sam res, pri tebi, ?e enakomerno zakolje vse 4 niti ne zazna, da melje v prazno. Pri meni po zadnjih kolesih ugotovi, da ne ?tima. Senzor za nagib in te zadeve je pa izgleda vedno med sovoznikom in voznikom. :D

  • Odgovori 191
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Verjetno bi znalo biti potem to, da ko zavija? se zadnja kolesa vrtita bolj kot ne z enako hitrostjo in zato vedno en malo melje v prazno. Ker realno se notranje in znanje kolo vrtita z zelo razali?no hitrostjo, ?e je dovolj agresiven LSD (ali za?vasan diff pri drifterjih) pa se z neko srednjo hitrostjo in oba po malem vrtita v prazno. Ugibam. :blush: Iz istega razloga ti rine avto naprej ker spredaj ni LSD, zadaj pa poriva naprej pa ne jebe ?ive sile (?oferja :D ).

 

Sam res, pri tebi, ?e enakomerno zakolje vse 4 niti ne zazna, da melje v prazno. Pri meni po zadnjih kolesih ugotovi, da ne ?tima. Senzor za nagib in te zadeve je pa izgleda vedno med sovoznikom in voznikom. :D

 

Kot volana je ?e vdno vgrajen v volan, samo G meter je med sede?i, pol pa kombinira vse ?ivo da ti "pomaga".

Sej mislim da LSD glavni vzrok in veliko ostrih zavijanj, pol se mora nekje poznat.

 

 

Pozabu sem pa :

Pri nas je zjutraj padal sneg iz megle, cesta je bila pobeljena, najbolj na mostovih, spet super tajming za zimake ki sem jih zamenjal v pondelk: :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zdajle pride MPS 6 po?asi do izraza. :bravo:

 

Niti ne, ker preve? ?asa rabi da ugotovi da je zelo drse?a podlaga pod kolsi in si ?e prej lahko v grabnu. :(

Malo ve? kot leto nazaj sem likvidiral X5 :blush: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jah me niti ne ?udi, Kamnik ima res fantasti?ne ceste (za letet s ceste in razbit koreto), ?e najbolj pa mi je v?e? cesta iz Komende mimo IC Komenda ter do Vodic - na tej pa prav zares u?ivam! :danzoman::ljubezen::hudicek:<_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Da ne odpiram nove teme, me zanima, ali je to, na kar sem naletel na internetu, resno ali je zamujena prvoaprilska?

 

"V laboratorijih podjetja GoodYear Tire&Rubber Company pripravljajo novost, ki utegne prinesti novo avtomobilsko revolucijo: pametne pnevmatike, ki se polnijo same.

 

Rezultati raziskav so pokazali, da pnevmatike s prenizkim polnilnim tlakom lahko pove?ajo porabo goriva za 3 odstotke ali celo ve?. Tehnologija AMT, ki jo razvijajo, bo omogo?ila, da bodo pnevmatike ohranjale optimalen polnilni tlak, ne da bi bila potrebna kakr?na koli zunanja tla?ilka ali elektronska naprava.

 

Vsi sestavni deli sistema (vklju?no z miniaturno tla?ilko) bodo v celoti vgrajeni v pnevmatiko tako, da nikoli ve? ne bi bilo treba preverjati zra?nega tlaka in iskati primerne tla?ilke in manometra.

 

Ustrezen polnilni tlak v pnevmatikah vodi k ni?jim emisijam, dalj?i ?ivljenjski dobi pnevmatik, ve?ji zmogljivosti vozila in nenazadnje tudi ve?ji varnosti."

 

Kompresor v pnevmatiki?

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo, ?e tle vpra?am, ker je bolj primerna tema:

 

Tudi mene zanima, koliko je potrebno pumpati zimake na Xedosu 6. Avto ma 1300 kg (no z mano vred 1400 ), gume so pa Goodyear UG 7+ 185/65/14

 

Vulkanizer mi jih na napumpu 2.2 spredaj in 2.1 zadaj, sam sem pa dofilal na 2.6 spredaj in 2.5 zadaj.

 

Je to zadosti ali naj ?e dofilam?

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

kok pa je tovarniski tlak?

drugace se men zdi 2.6/2.4 malo prevec...razen ce se vecinoma peljes hitro po avtocesti

za normalne voznje bi reku 2.4/2.2 (to velja ce je tovarnisko 2.1 za s/z)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ma po regionalkah nisem nek divjak, je pa vmes kar precej avtoceste (hitrost cca. 140 km/h) ker uporabljam avto za delo na terenu.

 

Tovarni?ki tlak pi?e ob normalno obte?enem avtu 2.1 se mi zdi, bom preveril, samo to se meni zdi res malo.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Ma po regionalkah nisem nek divjak, je pa vmes kar precej avtoceste (hitrost cca. 140 km/h) ker uporabljam avto za delo na terenu.

 

Tovarni?ki tlak pi?e ob normalno obte?enem avtu 2.1 se mi zdi, bom preveril, samo to se meni zdi res malo.

 

Tovarni?ki tlak na pnevmatiki ali v user manualu? Ker na?eloma naj bi pri taki dimenziji (verjetno so 15-ke?) imel cca 2.5 bara za neobte?en avto, sicer ti za?ne gumo po robovih pobirat, ker se notranji del oziroma tekalna povr?ina uslo?i. Itak tudi stabilnost trpi, ker se stene preve? premikajo sem in tja.

Napisano

Pojma nimam, kaj je v user manualu, ga nimam, bom pogledal na nalepko, ki je pri voznikovih vratih. Druga?e pa kot je zgoraj napisano, gume so Goodyear UG7+ 185/65/14.

 

Sprednje letne mi je na notranjem robu za?elo pobirat, ampak minimalno ve? kot recimo zunanji rob. Recimo da je notranji rob pobralo do te mere, da je guma za zamenjat, na zunanjem pa je kak?en milimeter ve? profila. Imam dimenzijo 195/60/15, polnim jih pa isto kot zimake, spredaj 2.6 in zadaj 2.5, avto pa je ve?inoma neobte?en.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

evo ?e moja ?torija...

 

Kljub temu, da sem rekel da to zimo ?e ne bom kupoval novih pnevmatik, sem bil primoran kupit dve novi... sem zategnil v robnik in mi je na eni nastal balon <_<

 

Ker za ta dva meseca nisem hotel zapravit celega premo?enja, sem vzel dve Kumho za okoli 136?/kos... mislim da sta bile skoraj najcenej?i, kar se je dalo ?e dobit... in lej ga zlomka, dejansko se avto s tema dvema pnevmatikama bolj dr?i ceste, kot pa z pet let starimi Goodyearkami (pa je bilo gor ?e okol 6 mm profila)... sploh se to pozna na ledu

 

Tako da nekaj mora bit na tem, da pnevmatika z leti izgubi na oprijemu...

Napisano

Ne sam z leti... tud sol in vsa ta kemija na cestah zelo "blagodejno" vpliva na samo gumo. :whatever:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.