Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Glede na to, da mislim da je tak?nale tema (ob Jamralniku in Hvalilniku) kar dobrodo?la, jo odpiram.

 

Za otvoritev bom pa opisal situacijo, ko sva s sodelavko debatirala o plehu (ona VW fan, razni Gofli, Passati, TDI-ji all over skratka). <_<

 

Neki debatirava, mazda 6 tanova, da je lepa (da tastara je pa? ?e kr konkretno oblikovno zastarela), ona ima pa Passat Variant 2008 letnik. Pazte to;

 

?enska re?e, da 6-ka je sicer lepa, ampak vseeno se pa mora ?lovek pri avtomobilu za 25 ali 30 Jur?kov ? odlo?it, ali ho?e sodobno obliko ali pa kvalitetno znamko avtomobila! :ne vem: ?zmeden?

 

Meni se v tistem kar slina zaleti, a kmalu si opomorem in jo pra?am kater je zdej lep?i od teh dveh o kerih je tekla debata (pa? aktualna 6-ka combi in VW Passat) in pa katera je tista takvalitetna firma, ki tadruga o?itno to pa? ni, ?e je ?e tak?nega mnenja, da naj mi pa? pojasni. In pove, da ?e pa Volkswagen ni vrhunska firma, pol pa res ne ve katera je! :aaaaa:

 

Kasneje sem ji samo ?e razlo?u, da tak?en na?in razmi?ljanja je mogo?e samo ?e pri njih, na totalnem selu (nekih 800mnm), kjer kdor nima TDI-ja enostavno ni "v ?pilu" in se ga smatra za tretjerazrednega kmetavza (brez zemlje), medtem ko za kvalitetna japonska vozila (ali pa kvalitetnej?a nem?ka, ker zame je VW nekako nem?ki srednji rang), jao meni, kaj vse morajo prenesti ?love?ka u?esa dandanes. :punk:

 

Zdej pa vi men povejte, kako bi vi odreagiral, brez da planete v glasen krohot ali pa se zgro?eni po?te od ?oka po betici, ko nekdo misli da je Ljudski Vozek tista firma, ki je ultimativna in ji ni ravne dale? okrog, hihi :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah te VW feni (predvsem Golf) so itak eni fanatiki glede svojih avtomobilov in s prezirom gledajo na japonske (in skoraj vse ostale) znamke. No sej v kon?ni fazi smo mi isti :hohoho:

 

Recimo http://www.youtube.com/watch?v=Yc4P6VdIPRE...player_embedded

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem s pretiranim poveli?evanjem ali pljuvanjem katerekoli znamke zaklju?il ker je otro?arija. Ko si mali se hvali?, da ima? bolj?i bicikl, ko odraste? je pa tvoj avto najbolj?i. Abej?nobej?... Brezveze. ?e je kdo za konstruktivno debato lahko re?em kaj o plusih in minusih vsake znamke (ker ima vsak pluse in minuse), da bi se pa s kakim fanatikem kregal se mi pa ne da.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Zdej pa vi men povejte, kako bi vi odreagiral, brez da planete v glasen krohot ali pa se zgro?eni po?te od ?oka po betici, ko nekdo misli da je Ljudski Vozek tista firma, ki je ultimativna in ji ni ravne dale? okrog, hihi :cheers:

 

 

Vsak ma pravico do svojga mnenja, tud ?e se ne strinja? z njim? V takih primerih se ponavad strinjamo da se ne strinjamo in to je to, vsaj z mojimi frendi mamo tak dogovor, ?e ne pridemo skupi.

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Simon, ampak najte?je je z nekom debatirati, ko npr. zagovarja GOLF-a, pa ne ve nobenega + argumenta zanj in re?e, da Golf je Golf in njegov naslednji avto bo spet Golf, kak?en dolgcajt (s tem je skoraj ?e mene prepri?al, hoho)! <_<:P:whatever:

 

Sicer pa da ne bo pomote, moja najljub?a firma (mazdura) ne mislim da je po imid?u enakopravna Aston-u, ampak nekemu VW pa verjetno kar je, sicer pa imate prov - naj vsak tera, kar mu dopu??a vera! :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 6 je lep?a od kerga kol do zdej izdelanga Passata. Kvaliteta Passata iz prve roke je solidna in ne odli?na. Notranjost je precej nezadovoljiva. ?e potegnem na kratko me moja M6 trenutno precej bolj osre?uje kot passat in ?e bolj pizdohvatna zgleda :D

 

Karavan je grdo vozilo...ni va?no kere znamke :S

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, meni je pa CC PASSAT adio pamet oblika! :rozico: cena pa zlatarska, neprimerna za Ljudski woz! :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pra?ou bi jo kaj bi nardila ?e bi jih na Passatu crknu akumulator ona pa bi zaklenila svojga voza. A vs zanima kak?n je odgovor servisa? ?ipo razbite (krijete na lastne stro?ke), ker so klju?avnice elektronske tko da tut ?e ma? klju? ti ne odklene avta in mor? pridt do akumulatorja, ki je kot vsi vemo na od spodaj ne na ravno najbolj dostopnem mestu. tolk o VW-ju :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale link ji daj pa naj si pogleda kje je v supertestu (100.000km) pasat in kje so Mazde. Med 80 avtomobili so Mazda 6, Mazda 5 in Mazda 3 med prvih pet. Passat pa "way back" proti koncu. Edina konstantna zamera je pri Mazdah vedno povr?inska rja, ki pa zna biti s?asoma lahko tudi problem.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 6 je lep?a od kerga kol do zdej izdelanga Passata. Kvaliteta Passata iz prve roke je solidna in ne odli?na. Notranjost je precej nezadovoljiva. ?e potegnem na kratko me moja M6 trenutno precej bolj osre?uje kot passat in ?e bolj pizdohvatna zgleda :D

 

Karavan je grdo vozilo...ni va?no kere znamke :S

 

Va?n da smo vozniki lepi :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem s pretiranim poveli?evanjem ali pljuvanjem katerekoli znamke zaklju?il ker je otro?arija. Ko si mali se hvali?, da ima? bolj?i bicikl, ko odraste? je pa tvoj avto najbolj?i. Abej?nobej?... Brezveze. ?e je kdo za konstruktivno debato lahko re?em kaj o plusih in minusih vsake znamke (ker ima vsak pluse in minuse), da bi se pa s kakim fanatikem kregal se mi pa ne da.

 

To zato k mas renoja ko ves da je se vecja kanta kot svabi :P

Salo na stran: z izjemo od RS izpeljank ne bi mel nobenga francuza. Ne najdem plusov. Razn mogoc da ti ga ni skoda :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e, ne vem. Ko sem ga ?el pljati je bilo to to in po dveh letih in 40.000 km sem ?e vedno zadovoljen z avtom, nisem imel nobenih te?av ali, da bi me kje pustil na cedilu. Tudi perfomanse so dobre. :harhar:

 

sj sm napisu RS :blush:

Po drugi strani pa si ti imel kar dosti te?av s svojo. :harhar:

touché. :notworth:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mamujije.em, tale na?a delovna comp aplikacija tok po?as dela (ob?asno ?ist zmrzne, sledi restart), da sm ?e totalno ?iv?n, matr kako naj pol hitr delamo, ?e so osnovni pogoji iz dneva v dan bolj na psu! :rolleyes::vskalo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Joj tele VW oz. ?vabo friki tut men ?ivce ?rejo.

Mam enga kolega k ma zdej bmw-ja, prej je meu polota, fotr ma pa passata (?vabo family uglavnem) In lih 2 dni nazaj ga pelem dam pa mal debaterava o avtih... pa on men takoj za?ne prepri?vt da nej ?e prodam to mazdo pa kupm enga polota alpa mal na?param pa kupm enga bmw-j?ka. Mene je to tok razpizdil da sva se skor celo pot kregala. Zdej pa povejte zakaj bi prodov lepo, ?portno, 4vratno mazdico v kateri lahko 4je na komot sedijo, pa kupm enga mejhnga, jaj?astga 3 vratnga polota, k se morje folk stiskat zadi, sploh ?e pele? ve? k 2 zadi?!?

Okej, mi re?e. ''Vrjetn ti res ni u?e?, sam pomisl kok si ?e dnara zmetu u mazdo..'' se nadaljuje debata. Ja valda sm zmetu neki dnara, v avto, sam ?e jest alpa drugi neznamo furat pa se zaletim pa zme?em tok pa tok dnara v porpavilo... a je znamka avta kriva da sm se zaletu??? Super ?e bi meu zdej mal novej?ga polota, bi pa 3x ve? zmetu za rezervne dele, kje je pa tle ekonomska ra?unica?? Zgleda ?e bi meu ?vabota se sploh zaletu nebi, oz se tut drugi nebi zaletaval vame.

Gremo naprej, on: ja kva pa k ti tolk olja ?re... spet gromozanski stro?ek, na 2 mesca kupm liter olja za 5?... Sranje stari, ker stro?k, zdej nima za kruh k morm za olje toook dnara dat.. Pa ful benza ti pokur... ja dokler nism menu lambda sonde je res, sam zdej mi pa ?re 7-8l dinami?ne vo?nje... Roka ti poka, ja po 13ih letih ?portne vo?ne po na?ih super cestah, bi te?ko da nebi pokala...

Itd. itd.

 

Pol sm pa jest mal za?eu drkat nazaj...

Kva pa tvoja X5-ka? KOk kej ?re.. aja super pod 10l negre...

Ti zakaj se pa z Getz-om fura? ukol? Aja neuni?liv avtomatski menjalnik ti je pr 200.000km crknu... kok bo kej popravilo? Aja pod jurja ni ?ans... zanimivo.

Ti zakaj ti pa tok ruka uzadi k se pelemo, aja zra?no vzmetenje je fu?, o stro?ku raj ne govori? k te kr srt prime.

Ti zakaj pa na zadnem levem oknu tok neki ?umi, oz slabo dihta. Aja ?ipo si mogu razbijat k se ti je kluka zlomila pa akumulator je crknu pa nisi mogu notr...

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:hohoho:

na na?em neuni?ljivem VWju je ?el diferencial pri 60k km. :bravo: na 1.4 motorju.

na ?vedu je ?la jermenica, 35k km.

sicer niso bli doma nikol obremenjeni, kar pomnem smo mel francoze, nemce, ?e kakega japonca vmes.

sm js ?e najbolj, ker gledam samo đepenizerje. :P

 

Polo je KANTA. 323F je v razredu golfa, podvozje ma pa isto kot xedos ki je v razredu passata... ?e gre? iz Fke na polota je kot bi ?el iz polota na kolo. <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A pa ste opazili, da VW-ji se enostavno NE kvarijo, pa? pa se le tu pa tam kak "dotrajan del menja", kva folk skriva in kok jih je sram da je koreta krepnla. Men se to ne zdi ni? takga. (So what?, bi reku Premje)

 

Moja ?rnozmajka ima npr. 272.000km za seboj, stara je dobrih 8 let, tko da po teh prevo?enih ?e kej krepne, se ravno ne sekiram. No crknu mi pa garant ne bi, ?e bi vozil VW-ja, ker ti so pa NEUNI?LJIVI (dejmo si ?e vendar enkrat za vselej to zapomnit)! :jupiii::ljubezen:<_<

 

P.S. - Holcerji & Folcerji, malo objektivnosti ne ?koduje! :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.