V vsem času od nastanka prvega avta je bila oglaševalska kampanja za SUVe daleč najbolj agresivna, uspešna in, predvsem, zavajujoča. Cel kup laži, ker 98% ne kupuje avta zaradi vsebine, ampak zaradi forme. In potem so dodali na navaden avto par kil več pleha, poslabšali vozne lastnosti in nastal je SUV, ki se ga da prodati za kar nekaj tisočakov več.
Pri vsej zadevi mi je najbolj presenetljivo to, da so nasedli tudi tisti iz foha, ki bi se morali spoznati na avte. Recimo strojniki.
A je kdo peljal tole na dinota? Ma boljš da ne, k boste razočarani SkyactivX fanboysi. Jaz sem bil, ko sem ga prvič sprobal tako, da se nisem odločil zanj in spet vzel dizla.
Anede, kam smo prišli. Jaz sem leta 1998 s Citroen Xsaro 1.8 s 112 konjiči šel 216 km/h po Garmin GPS.
Da ne povem, koliko je šel 2CV6 z odprtim frgazarjem in po res dolgem klancu navzdol. Toliko, da se je cagr odvrtel iz vidnega polja. Pritisk na karoserijo je bil tak, da se je pri vratih pojavila 1 cm špranja. Adrenalinsko, vam povem. Še bolj adrenalinski pa je bil potem "poskus" ustavljanja v sili, ko je pred mene skočil avto s pripeto počitniško prikolico. Prvih 100 m bremzanja je po moje samo smrdelo, brez resnega pojemka.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.