Skoči na vsebino

Post a recent shot of your car

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Smo imeli "dojencka" na pocitnicah za par dni in smo ?li malo na izlet ... :) ...  

 

thumb_IMG_8050_1024-20160102-215000.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ker nisem mogu spat sem ?el na kavico kar kmal zjutri. Pa je blo ?e vse splu?eno  :angry:

Sm pa parkiral zraven mal mlaj?ega  :)

 

post-563-0-11816800-1451810156_thumb.jpg

 

 

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

dana?nji "sne?ni" test nove CX-5.....odli?ne vozne lastnosti na zasne?eni cesti...: :))

 

IMG_0037_zpso7z3pp1s.jpg

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

U?eri je dobila "podnapise" za tiste, ki doslej niso uspeli dojeti napisa SIGAS.  B)

post-185-0-10309900-1453975426_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Moj novi projekt za naslednjih par let :) Moram ?e kako lep?o sliko kresnit, da se ne bom samo ?ez balkon nagibal. 

 

 

 

 

post-6662-0-71936700-1455611609_thumb.jpg

Napisano

Trenutno ob?asno cuka, ampak bom naro?il tisti ?udni OBD1.5 kabel iz USA, da ga priklopim na ra?unalnik in si skraj?am muke. Ker ko odpre? havbo, je vse tako natla?eno, da sploh ne ve?, kako bi se zadeve lotil. Nekaj podobnega kot ?e dobi? preve? oblo?eno mizo s hrano... :D

 

Kaj je potrebno narediti:

 

Motor: 

- odpravit cukanje

- zamenjat tesnila pri kolektorjih

- klima spu??a

 

Notranjost: 

- popravit stikalo za vse 4 smerokaze

- ugotovit, zakaj ?trlijo ?ice od alarmne naprave in kje sploh je ta

- popravit centralno zaklepanje iz zunanje strani

- popravit motor?ek na voznikovi strani za spust ?ipe

- avtoradio ne deluje

- armaturna plo??a je po?ena pri vetrobranu (jo bom preoblekel)

 

Zunanjost: 

- popravilo rje na prtlja?nih vratih in barvanje

- kitanje prednjega odbija?a in barvanje prednjega in zadnjega odbija?a

- vgradnja meglenk

- menjava zob?enikov na pop-up lu?eh

- menjava smernikov za belo steklo in in?talacija dnevnih lu?i - za isto plastiko

 

V grobem so to prvi koraki :) Ostalo je samo ?e ?minkanje. Je pa avto res u?itek vozit; dejansko je zelo dobro vodljiv in dale? od evropskih predsodkov o ameri?kih avtih. Pa tudi pri udobnosti niso ?parali. 

 

Za avtocestno kruzanje je tudi poraba kar ugodna za 5700 kubikov. Pri 130-150km/h spije slabih 8 litrov, na regionalkah pa malenkost ve?. Edino mesto mu ne pa?e. Tam se zna hitro zavrtet do 16 litrov. Odvisno od noge :)

Napisano

Mal sem streho podalj?al :ph34r:

 

EbX7WE4.jpg

Zgleda ko mali Aston Martin ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Kak?en pa je menjalnik?

 

Auto. Z ro?nim ga je skoraj nemogo?e dobit na tej strani lu?e :/ LS1 (1998+) se pa dobijo pogosto tudi z ro?nim, vendar so od 1995 narejeni iz putra (beri: v Mehiki) in zdr?ijo 60.000-100.000km, potem si pa la?ji za 2000?. Avtomatik je pa bulletproof in zdr?i tudi do 500.000km, ?eprav ti vzame veselje do prestavljanja. V performansah so pa minimalne razlike. Na 400m je ?isto mo?no, da pride? prej skozi cilj z avtomatikom :D Presenetljivo dobro prestavlja glede na to, da je precej bolj enostavno narejen kot kaki DSG. 

Napisano

V performansah so pa minimalne razlike. Na 400m je ?isto mo?no, da pride? prej skozi cilj z avtomatikom :D Presenetljivo dobro prestavlja glede na to, da je precej bolj enostavno narejen kot kaki DSG. 

 

?e je stock menjalnik, ne bo hitrej?i od ro?nega, ker bo ?tartal s prenizkimi obrati in premalo mo?i. ?e mu pa da? recimo kak?en stall converter re?mo tam nekje na 3.000RPM potem pa celo verjamem, da je hitrej?i automatik :P

33112_1.png

Napisano

To sem zasledil med LT/LS debatami :) Sicrer je govora o Z28, ampak prakti?no gre za ideti?en avto.

 

"To answer your question about 1/4 mile times, stock for stock they tend to be the same. You have to consider that although you are giving up 2 gears, one of those is an extra overdrive that you'll never hit on the 1/4 mile. Then, you take into consideration that the 1st gear of 4L60E is more aggressive than the 1st gear of the T56, even after you calculate in the different rear end ratios (3.23 for a GU5 auto, vs 3.42 for all manuals). Then consider that the auto is going to get off the line faster (unless you're a pro-stock driver, in which case it may be even), and the auto shifts faster and more accurately than any normal human can dream of. After all that, it doesn't take too much imagination to see why the auto will run similar 1/4 mile times. If the T56 is driven well it will always trap at a heigher speed, but the times are pretty similar. If you put a high rpm stall and a shift kit in the auto it will walk all over the manuals all day."

 

 

?e en podobno odgovarja:

 

"Manual is slighty faster with a skilled driver, but the automatic will win a large percentage of the drag races.


One of the biggest issue with the Z28 A4 is the 4 speed transmission. The spacing of only 4 gears leaves some bad weak performance zones.
If you nail the gas from certain speeds (like 35mph or up around 75 mph) performance is rather sluggish. 
When I had my LS1 Z28 (auto) I quickly learned where the car was weak (around 35 - 40 mph), and I tried to avoid those speeds when racing.

But when drag racing from a dead stop, the A4 works well."

Napisano

To sem zasledil med LT/LS debatami :) Sicrer je govora o Z28, ampak prakti?no gre za ideti?en avto.

 

"To answer your question about 1/4 mile times, stock for stock they tend to be the same. You have to consider that although you are giving up 2 gears, one of those is an extra overdrive that you'll never hit on the 1/4 mile. Then, you take into consideration that the 1st gear of 4L60E is more aggressive than the 1st gear of the T56, even after you calculate in the different rear end ratios (3.23 for a GU5 auto, vs 3.42 for all manuals). Then consider that the auto is going to get off the line faster (unless you're a pro-stock driver, in which case it may be even), and the auto shifts faster and more accurately than any normal human can dream of. After all that, it doesn't take too much imagination to see why the auto will run similar 1/4 mile times. If the T56 is driven well it will always trap at a heigher speed, but the times are pretty similar. If you put a high rpm stall and a shift kit in the auto it will walk all over the manuals all day."

 

 

?e en podobno odgovarja:

 

"Manual is slighty faster with a skilled driver, but the automatic will win a large percentage of the drag races.

One of the biggest issue with the Z28 A4 is the 4 speed transmission. The spacing of only 4 gears leaves some bad weak performance zones.

If you nail the gas from certain speeds (like 35mph or up around 75 mph) performance is rather sluggish. 

When I had my LS1 Z28 (auto) I quickly learned where the car was weak (around 35 - 40 mph), and I tried to avoid those speeds when racing.

 

But when drag racing from a dead stop, the A4 works well."

Ho?emo slike!

Napisano

Sam res - tole bi bilo zanimivo videt v kak?nem videu. Ampak problem je, ker na dragih imajo ?e vsi mal napiljene menjalnike. Je pa seveda veliko odvisno tudi kak?en je ta ro?ni menjalnik - ?e je "po?asen" in ne dovoli hitrega prestavljanja pol si itak takoj v riti in mora? kompenzirat z medgasom, da obrati ne padejo preve? pa ?e takoj zamuja? v desetinkah ob prestavljanju. ?e pa je menjalnik hiter in dovoli hitro pretikanje pol dam hitro roko v ogenj, da 6-stopenjski ro?ni potol?e 4 stopenjsko avtomatiko. ?e zaradi bolj?e razporeditve prestav glede na najbolj?i navor in mo?.

 

Ampak to je teorija... dejasnko bi se res videlo zgolj in samo v praksi.

33112_1.png

Napisano

Neki manj pa res ma ja :D

Potem grem lahko kon?no na obisk! Ker rabim plac da lahko z Volvotom obrnem na njegovem dvori??u!  :hohoho:  :hohoho:  :hohoho:

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Potem grem lahko kon?no na obisk! Ker rabim plac da lahko z Volvotom obrnem na njegovem dvori??u! :hohoho::hohoho::hohoho:

Volvo je dal ven V90... to bi inel tudi jaz....v60 je vse prej kot karavan

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.