Skoči na vsebino

Post a recent shot of your car


Ploki

Priporočeno sporočilo

Zadnja dva tedna polna izletov. Kolega nabavil mazdo3 priblizno takrat ko sem se vrnil in sva preprizarila pol Slovenije. Slikali smo bolj malo, smo pa toliko vec vozili. :D

 

Video zadnjega vikenda & se kaj coming soon.

post-8965-0-64472100-1469890299_thumb.jpg

post-8965-0-81656400-1469890472_thumb.jpg

post-8965-0-39342300-1469890490_thumb.jpg

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a to zdej ?e lavfa ....

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zamenjaj vlo?ek v klju?avnici el.del. al pa  naredi na stikala 1,2,3   saj ve?  kontakt in pa tipka za zagon ?tarterja :)

 problem re?en ?e je te?ava morda v tem.  o?itno ko vrne? nazaj klju? ni ve? stalnega + ki bi napajal  stvari da avto zlavfa napre.

 

samo ugibam!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zamenjaj vlo?ek v klju?avnici el.del. al pa  naredi na stikala 1,2,3   saj ve?  kontakt in pa tipka za zagon ?tarterja :)

 problem re?en ?e je te?ava morda v tem.  o?itno ko vrne? nazaj klju? ni ve? stalnega + ki bi napajal  stvari da avto zlavfa napre.

 

samo ugibam!

 

 

ne, ne, napaka je v komunikaciji ECUja z benz pumpo, ne regulira tlaka (ko spusti? klju? tlak pade).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne, ne, napaka je v komunikaciji ECUja z benz pumpo, ne regulira tlaka (ko spusti? klju? tlak pade).

A ni ta pumpa samo za zagon??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To sem sam za mojo ?e tudi razmi?ljal :P dobra fora...moram nekje dobit te cifre :)

Mi je pa zaenkrat zadek zelo v?e?  :bravo: mogo?e bi pasala ?e meglenka od rx8 (jo ?e nekaj ?asa i??em za sebe).

js sm jih naro?u iz ebaya, so pa od Opla.

 

mogo?e, itak pa ?e ror zadi manjka :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Podmladek mazdasev danes na izletu na Jezerskem.

 

Na vrhu srecali cool Imprezo & izredno prijetnega lastnika.

 

Edit: stoti post. Pa ze od decembra sem tu. Bo treba vec spammat. :D

post-8965-0-24812000-1471044710_thumb.jpg

post-8965-0-76175100-1471045006_thumb.jpg

post-8965-0-66770200-1471045007_thumb.jpg

post-8965-0-49983200-1471045008_thumb.jpg

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.