Skoči na vsebino

Mazda 6 CD 136 - tiho piskanje, ?vi?ganje


Priporočeno sporočilo

Zdravo,

 

spet eno tehni?no vpra?anje. Pred kratkim sem opazil, da je ma?ina za?ela zelo ne?no piskat oz ?vi?ga pri nizkih obratih, tam nekje od 1200 do 1800 (redko do 2000) obratih. Tom piskanja oz ?vi?ganja nara??a z obrati. Nekje pri 1800 do 2000 pa se neha. Sli?i se res, ?e pozorno poslu?a? brez radia in ventilatorja. Je to normalno ali pomeni kaj slabega, povezanega z visokimi stro?ki?

 

P.S. Pred par dnevi sem dal spucat karter - sito v njem je bilo ?e kr za?opano in to pri 126k kilometrih! Hvala bogu za ta forum, ?e ne bi mi lahko ?la ma?ina po gobe...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

morda kje kak?en zrak vle?e pri slabo zatesneni cevki ;) ali pa je le ta napokana.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni tudi tak ?vi?ga oziroma piska to?no v tem obmo?ju obratov. Ampak sli?i se kot ne?no piskanje, ne kot sodnikova, ko bi dal offside. Isto dela na Avensisu. Sem mislil, da je turbina. Sicer tam ?e ne "grabi", vrti se pa verjetno ?e, ali...?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni tudi tak ?vi?ga oziroma piska to?no v tem obmo?ju obratov. Ampak sli?i se kot ne?no piskanje, ne kot sodnikova, ko bi dal offside. Isto dela na Avensisu. Sem mislil, da je turbina. Sicer tam ?e ne "grabi", vrti se pa verjetno ?e, ali...?

 

Za tototo nevem, pri na?ih mazdah se ne rabi? sekirat za turbino, ker gre prej motor ponavadi...malo heca. :D

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem tudi po kmecki logiki sklepal, da ni turbina, saj bi piskanje potem moralo narascat tudi ko bi turbina delovala na polno. Vlece namrec na polno in tudi ob gasu do daske se nic ne skadi. Samo kole se kdaj pa kdaj na kaki bolj slabi cesti zavrtijo u prazno:)

 

 

Vakuum za servo oja?evalec zavor.

 

Kako pa se tole popravi oz kaj se zgodi ce ne ukrepam? In kvanto kosta?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem tudi po kmecki logiki sklepal, da ni turbina, saj bi piskanje potem moralo narascat tudi ko bi turbina delovala na polno. Vlece namrec na polno in tudi ob gasu do daske se nic ne skadi. Samo kole se kdaj pa kdaj na kaki bolj slabi cesti zavrtijo u prazno:)

Kako pa se tole popravi oz kaj se zgodi ce ne ukrepam? In kvanto kosta?

 

Ne diraj samo teraj dalje, ?e nobenmu ni crknilo do konca.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za tototo nevem, pri na?ih mazdah se ne rabi? sekirat za turbino, ker gre prej motor ponavadi...malo heca. :D

 

Nekje sem prebral, da imamo isto turbino not v 6-kah kot Por?e ?ejen.Ne vem, ali je to res. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekje sem prebral, da imamo isto turbino not v 6-kah kot Por?e ?ejen.Ne vem, ali je to res. :whatever:

 

Kere bu?e,

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kere bu?e,

 

?e bi bilo res, potem ne bi bil problem s servisom in deli :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekje sem prebral, da imamo isto turbino not v 6-kah kot Por?e ?ejen.Ne vem, ali je to res. :whatever:

 

Na svetu ni veliko kvalitetnih proizvajalcev turbin. V EU sta najbolj znana Garrett and BorgWarner. V ZDA pa Honeywell and BorgWarner. Po imenih dejansko vse di?i po ameri?kih lastnikih. Glede ?ajena in mazde je mo?no, da imata oba turbine istih proizvajalcev. Ne gre pa za iste turbine in tudi ne za isti kakovostni razred.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Zdravo, zanima me kaj bi pomenilo ?vi?ganje v prostem teku. Ko malo dodaja? plin, ?vi?ganje preneha. Med padanjem obratov in v prostem teku pa spet ?vi?ga. 2 leti nazaj (50000km) sem ?e menjal le?aj napenjalca mikro jermena, mikro jermen in jermenico alternatorja ter zobat jermen in rolce. To dela tudi, ko je avto segret. ?e bi bila turbina, ne bi ?vi?gala v prostem teku, ali pa?? LPM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jermen al pa lezaj jermenice, verjetno lezaj. Mal ga pospreji z wd40 pa bos videl ce bo bolje

Bom poskusil doma. Sem ga prejle ?e enkrat v?gal in ?vi?ganja kak?no minuto ni bilo potem pa spet. ?e po?asi dodajam plin, ravno tako piska. ?e pa sunkovito, pa ne. Ko pa obrati padajo, v obeh primerih ni ?vi?ganja. V prostem teku pa spet...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom poskusil doma. Sem ga prejle ?e enkrat v?gal in ?vi?ganja kak?no minuto ni bilo potem pa spet. ?e po?asi dodajam plin, ravno tako piska. ?e pa sunkovito, pa ne. Ko pa obrati padajo, v obeh primerih ni ?vi?ganja. V prostem teku pa spet...

lahko da je samo jermen, ker govori? o ?vi?ganju, le?aji imajo bolj praskavo pe??en zvok....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alternator zna tudi takole piskat. Avto na kanal pa poslu?at od kod prihaja zvok.

Zna bit, ker mi je teden nazaj crknil akumulator in sem avto najprej posku?al v?gati s kabli. Mogo?e sem s tem kaj zj..... alternator, ker akumulator je bil totalno fu? in imam sedaj novega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?vi?ganje se pojavi samo takrat, ko je pritisnjena sklopka. Sli?i se potisni le?aj. Tako da me zopet v kratkem ?aka investicija. Nekaj imam vglavi, da vztrajnik in komplet sklopka z le?ajem od Luk-a in delo pri Pelkotu pride cca..800?. Pozna kdo mogo?e bolj ugodno varianto? A je tole potrebno ?imprej zamenjati ali se vozim dokler dokon?no vse skupaj ne odpove?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Micho, ?e ti bo kaj v pomo?, lahko postane? ?lan Mazda kluba, saj imamo ?lani MK pri dr. Pelku konkreten popust.  ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.