Skoči na vsebino

Mazda6 2013


g.Wankel

Priporočeno sporočilo

Nova lepoti?ka

 

Avto bo predstavljen avgusta na avtosalonu v Moskvi. Zakaj so se pri Mazdi odlo?ili najprej za premiero karavana, ki mu bo sledila ?e limuzina dobrega pol leta pozneje, ne vemo, verjetno pa so razlogi v prodaji in morda tudi pri neposrednem konkurentu Hyundaiju z i40.

 

Nova Mazda6 ne bo imela veliko z aktualno verzijo, bo pa precej podobna konceptu Takeri, ki je bil predstavljen lani v Tokiju, ?esar ne more skriti niti kamufla?a. To se ka?e v veliki maski, nazaj zavitih sprednjih lu?eh in poudarjenih kolesnih lokih.

 

Nova Mazda6 bo imela Skyactiv pogon, novi ?eststopenjski samodejni menjalnik in start - stop sistem. Podobno kot pri BMW-ju bodo nekaj elektrike pridobili pri zaviranju in jo uporabili za napajanje elektri?nih sistemov.

 

vir: Avtomanija; Avtomagazin ?t.14/XLVI

 

 

 

 

 

 

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Tlele je tudi nekaj napisanega na to temo;

 

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtop...3&p=1543758

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Predstavitev nove Mazde 6 je ?e zelo blizu.Vsi motorji bodo 4 valjni s tehnologijo SkyActive.Oblikovana je po Mazdinem stilu Kodo ,kar naj bi pomenilo dinami?nej?e linije.

Motorji bodo prevzeti iz Mazde CX-5 in to so in s?asoma se jim vrjetno pridru?i ?e kak?en:

Bencinar :2.0 (160 KM)

2.0 Dizel v dveh izvedenkah: CD150 in CD175

Prve slike:

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Zelu huda je. :jupiii: Ker druga generacija me ni nikoli tako navdu?ila kot prva, tale tretja je pa spet wau!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

itak, jures mora kupit nov avto, da se japonci zbudijo :vskalo:

Tole bi pa ?akal....ampak te?ko verjamem da bi jo dobil za 21k....... :wacko:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Detajli zgledajo super - me pa zanima kak?na je kot celota, ker tam se ?ele vidi ali je avto skladen ali je recimo tako skropucalo kot prvi Megan ali pa Peugeot 407, kjer si mel skos ob?utek, da so prva kolesa za 10cm preve? nazaj postavljena.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pesimist :hudicek:

 

Sej men tud druga generacija ni bila najprej v?e? na slikah - ampak ko sem jo pa v ?ivo videl.... hmm ja no zdej jo vozim ?e ?tiri leta :blush:

 

jaz pa zelo v?e?no korejsko masko, ki sem jo spljuval

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Popolno se strinjam!

Na CX-5 tisti ekran zgledi kod "cheap china aftermarket product"

 

To?no tega me je strah - lohk zgleda od zunaj super, a ve?ino ?asa si v avtu in ?e armaturka ni cool je vse skupaj brezveze, ker vem, da me bo ves ?as nerviralo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tega me je strah - lohk zgleda od zunaj super, a ve?ino ?asa si v avtu in ?e armaturka ni cool je vse skupaj brezveze, ker vem, da me bo ves ?as nerviralo.

 

Hehe no zadel si bistvo zakaj mi dizajn pri 100NX ni bil grozen ker ko sem sedel notri sem se po?util ?isto OK. :D
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni problem se lahko prej v Picassoja vsedes pa bo feeling v mazdi ok

 

To bi zaleglo - sam, da se moram vsak dan najprej v kapelco usest za 5-10 minut, da bi se nato lahko lepo odpeljal in me armaturka ne bi motila, je pa tud mal mo?na :hudicek:

 

Hehe no zadel si bistvo zakaj mi dizajn pri 100NX ni bil grozen ker ko sem sedel notri sem se po?util ?isto OK. :D

 

ti ?ist verjamem - sam je pa res pri nakupu avtov en ?uden paradoks. Vsi se najprej odlo?amo da nam je zanimiv samo na osnovi zunanjega izgleda, ?eprav bi bilo veliko bolj pomembno, da bi dizajn za?eli ocenjevati od znotraj, kjer bomo pre?iveli najve? ?asa.

 

Pa? ljudje smo ?udna bitja in ?e nam je nekaj v?e? potem mislimo, da je drugim tudi in to potem razkazujemo naokoli ter mislimo kolk smo frajerski oziroma cool. Pa to ne velja samo za avte, ampak tud za obleke, ?evlje, pri?eske itd. Velika ve?ina si ?eli pozornosti in u?iva pri tem, da jih drugi opazijo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe no zadel si bistvo zakaj mi dizajn pri 100NX ni bil grozen ker ko sem sedel notri sem se po?util ?isto OK. :D

 

Samo ima? avte. ki so narejeni za u?itek, kjer je tudi radio odve?na te?a in avte kjer sedi? notri od tanka do tanka po osem ur :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • to sem ga že jaz vprašal, naj se oglasi, ko se odloči za prodajo
    • A vidva prav iščeta?
    • Jaz tudi.   Je pa res, da tokrat ne obtožujem tebe. O določenih dogodkih novinarji enostavno ne poročajo. Čeprav bi morali.  Je pa res tudi, da energetiki nismo tako nasilni ljudje, kot so eko-teroristi. Poleg tega imamo preveč dela z oskrbovanjem z energenti, da bi imeli čas na veliko in agresivno razlagat, v čem je težava. In potem ljudje verjamejo tistemu, kar velikokrat slišijo... Ostalo pa hitro pozabijo...     To bo rešilo 90% izzivov, se strinjam. Še vedno pa bo ostalo 90% težav, za katere še ni rešitve...  Glej, leta 2018 je prišlo do spora med Srbijo in Kosovim. In, ker je Evropsko elektro omrežje povezano, je v celem evropskem prostoru zmanjkalo za 113 GWh električne energije. Zaradi tega frekvenca ni bila več 50 Hz, ker generatorji niso zmogli...  Da je evropsko elektroomrežje obremenjeno do konca, kaže tudi dogodek iz leta 2021, ko je na Hrvaškem ena tokovna zaščita odklopila. To je sprožilo dodatne prekinitve povezav zaradi distančne zaščite, kar je še 20 sekund pozneje povzročilo razdelitev sistema na dva dela. Evropsko elektroenergetsko omrežje je bilo nenadoma razdeljeno na severozahodni del in jugovzhodni del, meja pa je šla skozi Hrvaško, sever Srbije in Romunijo. To je seveda takoj vplivalo na "bilance". Na severozahodnem delu omrežja se je pojavil primanjkljaj 6,3 GW moči, na jugovzhodnem pa presežek, ker so bili fizični tokovi pred razdelitvijo pač taki. Zaradi tega je pri nas omrežna frekvenca padla, v južnem delu omrežja pa narasla. Po eni uri je operaterjem uspelo spraviti stvari v red. Zaradi uro dolgega odstopanja so v Franciji in Italiji odklopili za 1,7 GW velikih porabnikov, ki imajo pogodbe za terciarno regulacijo. Iz Velike Britanije in Skandinavije so dobili dodatnih 450 MW. Po drugi strani pa so morali na jugovzhodu odklopiti 975 MW proizvodnih kapacitet v Turčiji.  To je zelo poenostavljeno zapisano, ker... ... ...  Frekvenca se spremeni, ker se višek (ali manko) energije pretoči iz kinetične energije turbin - to je treba nadomestiti. Najprej je primarna regulacija, ki se začne po 2 sekundah odstopanja frekvence. V 30 sekundah se začne avtomatski proces sekundarne regulacije, ki jo nudijo nekateri proizvodni objekti. Kasneje, po 15 minutah, če motnja ni odpravljena, sledi še terciarna regulacija, ko se ročno nadomešča izrabljena rezerva moči. Sem sodi tudi zmanjšanje odjema ali odklop velikih porabnikov, če sodelujejo v terciarni regulaciji. Eden hujših razpadov omrežja pa je bil načrtovan izklop nemškega daljnovoda, na katerega se distributerji niso ustrezno prilagodili. Omrežje je razpadlo na tri dele, mrk je trajal dve uri, prizadetih pa nekaj milijonov odjemalcev. Se ne spomnim več prav točno, ker se je to zgodilo leta 2006. Kaj to pomeni?  Že zdaj imamo komaj zadosti zanesljivih virov elektrike (ne mi zdaj o "sončnicah", ki nam še dodatno je#€jo sistem in je treba nadomeščat vsak oblaček, ki se pripelje po nebu in mirit nihanja), če pa vsaka hiša potegne kabel do parkinga, smo pa pečeni. Ljudje se očitno ne zavedajo, da elektrika ne nastane v vtičnici, ampak mora do tja priti...     To je načeloma res. Res je pa tudi, da je v Sloveniji registriranih 1,2 milijona osebnih vozil. Če vsako od njih potrebuje 7 kWh električne energije, to pomeni 8,4 GWh električne energije na dan. Od kod jo dobimo? Jedrska elektrarna v Krškem pridela v enem dnevu šele 16.700 MWh...   Tako da, ja, včasih se vprašam, kdo je tu res nor...  
    • Kufer mam jaz...  Lahko se zmenima. 
    • V tem "povprečno" je velik problem EVjev,ker vse gledajo z statistiko. Jaz npr. prevozim na letni ravni zelo malo...cca. 12-13.000km EDIT-pa ima žena še Forda,in z njim prevozi cca. 7-8.000km na leto. In če to preračunaš na dnevno povprečje,tvoja trditev drži. A moj avto včasih (npr. iz nočne) stoji cel dan,in pogosto še naslednjega....torej se včasih zgodi,da v treh dneh prevozim slabih 30km. Včasih pa se zgodi,da v enem dnevu prevozim 100,in tudi 300km samo po Lj....naslednji dan služba in nazaj,hčero v šolo in nazaj (skupaj 60km)+opravki...torej en dan 100km "za šalo". In,da bi imel EV,k ga ne smeš izprazniti pod 20% in nafilati nad 80%...in prideš z "praznim" domov,in boš filal na 230V/16A (oz. ne gre 16A,ker bo vrglo varovalko ven)....za celo bajto pa imam 3x16A...3 gospodinjstva,TČ,4 klime,3 štedilnike,3hladilniki,3 TVji  itd...   Če ti matematika gre vsaj za dvojko,boš znal izračunati,da potrebuješ po tem enih 2-3 dni,da nafilaš en spodoben EV.Torej 1 dan se "zabavamo",pol pa 3 dni "tema"...al pa zalaufaš ICE.   Še to-vrednosti na varovalkah nimajo nič z količino dobavljene elektrike-varovalke so le varovalni element za zaščito instalacije! Torej je ta komentar absolutno na mestu.   Aja...kdaj boš prodal mazdo?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.