Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Grd je, kazi vso linije armaturke...pa upam da se ga da ponoc nekak zadimit da te ne moti med voznjo. Prevec korejski je :)

 

Prvic se mi zdi da bi star display pa recimo ne rdec ampak bel pasal v armaturko. Mala valovita strehca in mali display spoday je tocno v harmoniji valov po celi armaturki. Tjo je pa na sredi lepe armaturke en ugly kvadrat....povrh vseh se povsen od rok se moras skorajda stegovati do radia ce sedis malo nazaj

 

Meni pa niti ni tako grd... vsaj v CX-5 ... sestice se nisem videl v zivo...

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Mi je pa recimo vsec postavitev pri trojki...

 

Objavljena slika

 

Ampak je ravno zato, ker je tako lepo "skrito", tudi manjsi displej ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Meni pa niti ni tako grd... vsaj v CX-5 ... sestice se nisem videl v zivo...

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Mi je pa recimo vsec postavitev pri trojki...

 

Objavljena slika

 

Ampak je ravno zato, ker je tako lepo "skrito", tudi manjsi displej ...

 

No tocno tega od trojke sem mislil bi res lepo pasal.

Cx5 ima se bolj armaturo na stari mazdin nacin, nova setka pa minimalisticno ala bmw. Da se display skrije po potrebi bi blo top!

 

Predstavljaj si da je namesto displaya polna armaturka na njej pa tale mali display - bel.

 

V sestki so vsaj vse osvetlitve bele sedaj, cx5 ina se mesano.

post-2637-1357992202_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bo? videl v ?ivo, da je novi karavan lep?i od limuzine.Jaz sem videl oba.Pa ne zato, ker so mi karavani lep?i (imam ga pa? zaradi prakti?nosti in potrebe) ampak je nekako bolj kompakten.Zadnji del limuzine je precej ?e?ki.

 

Sej sem ga v ?ivo pa me ne fascinira, ?al. Je pa res, da limuzine ?e nisem tako, da ne vem a mi bo v ?ivo v?e?. Se pa popolnoma strinjam, da je prakti?nost definitivno na strani karavana in ?e ne bi kupoval tudi z o?mi bi definitivno vzel karavana.

 

Se pa strinjam z Juresom, da je ekran dan notri nekako na silo, zadnji trenutek, kot, da se bi ?isto na koncu odlo?ili, da ga dajo notri. Katerikoli kitajski izdelek za prej?nji dve ?estici izgleda za vsakj 5 razredov bolj skladno in originalno ?!?!? . Tole trenutno je bolj kot ne nekak neposre?en tunning - sej se sicer navadi? ampak vseeno, bi lahko bil tole korak naprej v razvoju in oblikovanju, mislim pa da je korak nazaj.

33112_1.png

Napisano

Sej sem ga v ?ivo pa me ne fascinira, ?al. Je pa res, da limuzine ?e nisem tako, da ne vem a mi bo v ?ivo v?e?. Se pa popolnoma strinjam, da je prakti?nost definitivno na strani karavana in ?e ne bi kupoval tudi z o?mi bi definitivno vzel karavana.

 

Se pa strinjam z Juresom, da je ekran dan notri nekako na silo, zadnji trenutek, kot, da se bi ?isto na koncu odlo?ili, da ga dajo notri. Katerikoli kitajski izdelek za prej?nji dve ?estici izgleda za vsakj 5 razredov bolj skladno in originalno ?!?!? . Tole trenutno je bolj kot ne nekak neposre?en tunning - sej se sicer navadi? ampak vseeno, bi lahko bil tole korak naprej v razvoju in oblikovanju, mislim pa da je korak nazaj.

 

Sam sicer ne dam ni? na razne ekran?ke v avtih (vsi so mi itak kot ene videoigrice in povsem odve?) tako, da je meni ta ekran?ek v novi III ?isto ok.

Sem se pa odlo?il, da ko me pokli?ejo na test (?koda, da bodo v za?etku imeli tu v Kp samo limuzino diesla), bom naredi temeljito primerjavo v porabi med mojo M I-ko in tole M III tanovo-se pravi iste relacije, ista hitrost (?e se bo le dalo) in bom dobil nekje realno porabo oz. razliko v porabi.Ker tisti njihovi testi so kr neki.

In pa seveda prve ob?utke med vo?njo bom tudi podal.

 

 

Napisano

A prav vidim, da ni touchscreen? :zvizga:

 

Prav navaden radio z AUDI komando pri rocni

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Prav navaden radio z AUDI komando pri rocni

 

To je meni lepo in priro?no. :bravo:

 

 

Napisano

To je meni lepo in priro?no. :bravo:

 

lepo ze sam da za eno postajo bulis in vrtis tist joystick ....kaj sele za kake folderje mp3 :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

lepo ze sam da za eno postajo bulis in vrtis tist joystick ....kaj sele za kake folderje mp3 :)

 

Jaz dam noter vedno cd (in ne MP3 ) in pustim, da se odvrti do kraja. Nikoli skoraj ne i??em kak?nega posebnega komada...ker so na mojih cd-jih sami dobri rock komadi. :punk:

Mislim,da bo meni v?e?.

 

 

Napisano

Prot avtu nimam nic :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A prav vidim, da ni touchscreen? :zvizga:

 

 

V CX5 je touchscreen... tako, da je pomoje tudi v novi sestici ...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sem si danes ogledal ?e limuzino v ?ivo in je fascinantna ampak, ko pa za?ne? gledat uporabnost pa je bolj tko tko. Prtlja?nik ma tisto fino hibo k ga odpra?, da da? ven metlico za sneg pucat pa ti zdrsne ves iz ?ipe direkt v treger (naredu to na slu?benem pasatu in nato klel naslednjih 10 minut). Luknja je tako globoka a isto?asno relativno nizka da stvari, ki so ?ist pri sede?u dobi ven le dvometra? oziroma mora? zlesti v prtlja?nik.

 

Nosilci prtlja?nika so iz kategorije kr neki in oglato grdi ter nedodelani (kabel pelje po zunanji strani nosilca in je spet z vezicami :blink: )- prej?nji Passat ima lepo li?no okrogle, da ne re?em, da se mu prtlja?nik sam odpre ko pritisne? na klju?u gumb za odpiranje. Pri Mazdi je pa ?al to le mokra ?elja.

 

Avto je za moje pojme rahlo predolg - tudi opti?no ampak to naj bi bilo zato ker ho?e iti v razred vi?je samo po drugi strani pa ravno zaradi takih stvari iz prvega odstavka to nekako ne uspeva glih najbolje.

 

?ez ostalo nimam pripomb in tudi notranjost je kr posre?ena ?eprav ?e videno - nobene inovativnosti ampak preizku?en recept kar je malce ?udno saj vsaka naslednja generacija bolj leze v elegantno dolgo?asje. Zaslon?ek niti ne zgleda tako bebasto kot na slikah ampak je kr OK.

 

?e bi mel? Verjetno bi, ampak ?e najraje 5-vratno z dol?ino karavanke, ampak kaj k tega ni. ?koda in en ogromen minus za Mazdo - kot, da bi hoteli namensko odgnati kupce. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Danes pri AS Skorn?ek v Velenju videl zelo od blizu bele barve tanovo 4-vratno 6-ko. Od zunaj kar zanimiva ma?inca, medtem ko notranjost in tisti ekran?ek pa je res petkrat gr?i za videt kot pri moji 6-ki 2003 letnik, ko se ekran?ek (navigacija) odpre s pritiskom na gumb in niti slu?ajno toliko ne kazi videza armaturke. <_<

 

Baje jo bomo lahko v kratkem sprobali in peljali (sem se danes neki menil v tej smeri). :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ja se strinjam, v ?ivo je res ?ist neki drugega kot na slikah, prav strup od avta :wub:

 

notranjost je pa res mal podobna Audiju, ?e bolj pa BMW-ju <_<

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano

pa ?e tale tastar je na fotki lep?...vsaj nekak usklajeno deluje.

Res je kot bi kako kio od znotraj gledal... pa? neke kopirane, pokradene ideje drugih proizvajalcev

 

druga?e pa tale temna kar zgleda nekot od zunaj

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6869787&show=1

 

tut huda barva, sam bela je pa prov strup :aaaaa:

Napisano

edina stvar k mi ne gre je zracniki ki so v 6ki 2004 letnik so awsome ... tko res tja pihajo k hoces ... top of the top ... zakaj so to zamenjal :(

 

Zamenjal so zato, ker se pri avtih prodaja dizajn in ne kakovost oz. uporabnost. ?e bi obdr?ali stare zra?nike, bi se razni "znalci" od novinarjev razpisali o zastareli armaturi. In to ?eprav sedanji dizajn ni glih biser oblikovne sodobnosti.

 

Jaz bom kupil S-maksa. Ma vsaj lepo okrogle zra?nike. :notworth:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

edina stvar k mi ne gre je zracniki ki so v 6ki 2004 letnik so awsome ... tko res tja pihajo k hoces ... top of the top ... zakaj so to zamenjal :(

 

A niso bli tile okrogli za??itni znak alf?
Napisano

S-max kot druzinski avto tudi mene mika :-) Sam majo tut kr ceno...

 

?e ti je v?e? kombi potem v redu.Meni niso, ker ne maram sedeti kot na klopci v parku.

 

 

Napisano

Pa sj, a se sedi kot v kombiju? Na voznikovem zicu dvomim. Mogoce zadaj ja. V sharanu zadaj je kr klopca ja :-)

Drgac pa tko kot je zdejsnja sestka je naceloma kul.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.