Skoči na vsebino

?kripajo?i sede?


Priporočeno sporočilo

Imam Mazdo 6 2010 in do nedavnega mi je voznikov sede? malo pokal pri nosilcih na ovinkih. Tik preden sem avto peljal na servis zaradi vpoklica, je mogo?e tu in tam ?kripal pri nosilcih (ni? resnega) in je po servisu celo nehalo tako pokat kot tudi ?kripat.

Po kakem tednu, dveh, treh, pa je sede? za?el ?kripat povsod (nosilci, sedalo, ...). ?kripa ob vsakem malem kuclju na cesti, ?kripa, ko samo nogo premaknem, da zamenjam prestavo, ?kripa, ko malce bolj pritisnem na gas in se moje telo malce pogrezne nazaj v sede?...

 

Kaj za vraga se je zgodilo od za?etka februarja dalje, ne vem. Vem pa, da mi najeda, da ne znam opisat.

 

Sedaj me zanima, kaj mi je storiti? A naj kr po nov sede? sko?im, jao...

 

Hvala.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za sede? je bil vpoklic.... a so ti to popravljali na osnovi tega? Zamenjati bi morali ene nosilce na vodilih al neki tazga. Pri meni je zdaj OK pa mi je tudi pokalo na ovinkih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tam so mi zamenjali tako nosilce za prtlja?nik in pa za sede?. Najprej je sede? bil kul, pol pa je za?el ?kripat za znoret.

 

Wd40 pomaga, ?e bi najprej na?prical vodila?

 

Pol pa naprej, ker mislim, da tudi fedre v sedalu ?kripaljo...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pelji nazaj. Ce je bil vpoklic in ce niso zrihtali tako, kot se zagre oz. je se slabse samo pelji nazaj. Mene tudi to caka, ampak cakam ze 2 meseca na komplet nosilce (tirnce). Nevem a to narocajo direkt iz japonske al kaj...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Februarja sem sel na vpoklic kjer so pogruntal, da ga ne serje plasticen nosilcek, ampak cel zelezn nosilec po kateremu se pelje sedez. Rekl so da ga nimajo na zalogi in da je narocen ter da pride enkrat maja....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa lahko po dveh mesecih peljem nazaj? :D In to na servis, kateremu nisem dal niti evra, samo zarad vpoklica sem ?el tja...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Bom se zmenil, ja. 

 

Sem pa ugotovil, da ?e dvignem sede? za ve? kot polovico, ?isto neha ?kripat. Ampak ker nisem glih najmanj?e postave, mi dvignjen sede? ne ustreza za vo?njo... Mi je pa vsekakor zanimivo, da to re?i problem. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bedno v vsakem pogledu, itak. Vendar, ?e pomislim, kako mi najeda ?ivce to ?kripanje, potem bo tudi to zaenkrat ok, dokler ne odpravimo problema.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Katastrofa res. Meni v prvi generaciji enkrat ni nic zaskripalo. Pri drugi pa pravijo, da bo potrebno poleg plasticnih nosilckov menjati se komplet sanke! Sej usnje na sedezih pa ni nic boljse... Jih malo bolj grdo pogledas pa ze popoka. Novejse je vozilo slabse je narejeno pa ne samo pri mazdi. Jebiga money, money.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se samo vozim po na?ih lepih cestah. Sicer pa, dokler mi niso na servisu tikali tega, ni ni? ?kripalo.

 

Mogo?e so pa oni nekaj po?eli takega na mojem zicu? :o

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ta komad je po moje tud ?e ene 30 let star... M?k, brez izgovorov, midva z Alexom sva ugotovila, da sva ?e starej?a ob?ana, teb dava pa mo?nost, da si lahko le malo mlaj?i starej?i ob?an- to je to, na kej manj pa ne pristanemo. :lol: :lol: :lol:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sem pa celo enkrat bil v Slogi... ko so se vrteli take filme... Sem se pridruzil sosolcem v srednji soli... gledal pa smo neke Svedinje v internatu ali nekaj podobnega :) ... 

 

Jaja... saj vem... slisi se kot izgovor ... ampak treba je bilo enkrat pogledat o cem se je takrat toliko govorilo   :P  :jezicek:

 

 

Sicer pa glede naslova teme... Se nisem imel problema s skripajocim sedezem... v nobeni sestici oz. v nobeni Mazdi dosedaj... Mogoce je krivda ta, da sem malo tezji... in sedez ne upa skripat  :ph34r:  :harhar:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.