Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer se ne maram vme?avati v sosedovo njivo, ampak a pride? k zdravniku pa mu re?e? kaj te boli in gre? ven pozdravljen? Ne, naredijo preiskave, slikajo in potem jim je jasno kaj je narobe. Prek interneta ne more nih?e ugotovit kaj je s tvojim vozilom, lahko pa odpre?, poslika?, preveri? in glede na nadaljnje informacije ti znamo kaj ve? pomagat.

  • Odgovori 77
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Sicer se ne maram vme?avati v sosedovo njivo, ampak a pride? k zdravniku pa mu re?e? kaj te boli in gre? ven pozdravljen? Ne, naredijo preiskave, slikajo in potem jim je jasno kaj je narobe. Prek interneta ne more nih?e ugotovit kaj je s tvojim vozilom, lahko pa odpre?, poslika?, preveri? in glede na nadaljnje informacije ti znamo kaj ve? pomagat.

 

Ni? se ne vme?ava?.

Vidim pa, da nih?e ne pozna nobenega, ki bi mi zadevo porihtal.

 

Napisano

Sicer se ne maram vme?avati v sosedovo njivo, ampak a pride? k zdravniku pa mu re?e? kaj te boli in gre? ven pozdravljen? Ne, naredijo preiskave, slikajo in potem jim je jasno kaj je narobe. Prek interneta ne more nih?e ugotovit kaj je s tvojim vozilom, lahko pa odpre?, poslika?, preveri? in glede na nadaljnje informacije ti znamo kaj ve? pomagat.

 

tako se to dela ;)

Napisano

Ste pa res amaterji, da mi ne znate ni? svetovat.

Najla?je je povedati to, kar si povedal.

Kreljo si, ?al.

 

Krepko si prestopil ?rto in se spustil na osebni nivo, ?e eno bilokateremu ?lanu foruma pa te ni ve?.

 

Prvo kot prvo spra?uj o francozu na francoskem forumu, mazde nimajo teh te?av.

 

Drugo sem sam v ve? kot 30 letnem ?raufanju vseh mo?nih kant marsikaj videl in popravil praksi marsikaj, ?e pa? no?e? upo?tevati nasveta vsaj ne ?ali.

 

Tretje ne spra?uj me ?e bom pogledal kaj je narobe in karkoli premaknil, ?e v naprej hvala za zaupanje ampak ne hvala.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Krepko si prestopil ?rto in se spustil na osebni nivo, ?e eno bilokateremu ?lanu foruma pa te ni ve?.

Prvo kot prvo spra?uj o francozu na francoskem forumu, mazde nimajo teh te?av.

Drugo sem sam v ve? kot 30 letnem ?raufanju vseh mo?nih kant marsikaj videl in popravil praksi marsikaj, ?e pa? no?e? upo?tevati nasveta vsaj ne ?ali.

Tretje ne spra?uj me ?e bom pogledal kaj je narobe in karkoli premaknil, ?e v naprej hvala za zaupanje ampak ne hvala.

 

Misli? ali ve??

In zakaj i nebi ti mogel pogledati ?

Napisano

zna? provocirat.......pridru?i se Lojzu!! Skupaj bosta odle?en tandem!

Zamenjaj avto,zadeva re?ena :P

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

A lahko ?e tebi zna?ko dam?

 

1. Preveri, ?e ima? motor noter!

2. Preveri, ?e ima? med menjalnikom in motorjem sklopko!

3. Preveri, da ni zlomljena ro?ica menjalnika!

4. Preveri, ?e ima? sploh noter menjalnik!

5. Preveri, pod menjalnikom na tleh, da ni kaka proteza ven padla!

6. Preveri, da ni kaka kajla pod kolesi!

7. Preveri v knji?ici vzdr?evanja IQ (kdaj je bil nazadnje testiran)!

 

?e rabi? ?e kak?en nasvet se ponovno javi, vendar ne preden ne preveri? vse zgoraj na?teto.

 

?e je vse zgoraj na?teto v redu, preveri ro?no preden se spelje?.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

1. Preveri, ?e ima? motor noter!

2. Preveri, ?e ima? med menjalnikom in motorjem sklopko!

3. Preveri, da ni zlomljena ro?ica menjalnika!

4. Preveri, ?e ima? sploh noter menjalnik!

5. Preveri, pod menjalnikom na tleh, da ni kaka proteza ven padla!

6. Preveri, da ni kaka kajla pod kolesi!

7. Preveri v knji?ici vzdr?evanja IQ (kdaj je bil nazadnje testiran)!

 

?e rabi? ?e kak?en nasvet se ponovno javi, vendar ne preden ne preveri? vse zgoraj na?teto.

 

?e je vse zgoraj na?teto v redu, preveri ro?no preden se spelje?.

 

:hohoho::hohoho::hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Vse preverjeno, samo ne priznate da ste kreljoti !

 

Hehe zdej bos su pa v BANOVCE :hohoho::hohoho::hohoho:

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Napisano

Vse preverjeno, samo ne priznate da ste kreljoti !

 

Zadnje opozorilo, ?e ena taka ali podobna in you'r gone.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A mogo?e kdo ve, ali je mo?no, da je kaj na diferencialu ?

 

jap, velika mo?nost je da je neki na diferencialu neki narobe.

je pa tudi mo?nost, da ti je olje pri?lo med zobnike v menjalniku in ti zaradi tega kombi po?ne te stvari.

s katerega konca si, da ti lahko priporo?im dobrega mehanika? (da nebo? po nepotrebnem se vozil iz kamnika v piran)

Napisano

ne rabi ker bo dovolj da se res zapelje v Banofce!

Je pa res da o?itno samo ?e ro?na dr?i in te nisi preveril :):jezicek:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

jap, velika mo?nost je da je neki na diferencialu neki narobe.

je pa tudi mo?nost, da ti je olje pri?lo med zobnike v menjalniku in ti zaradi tega kombi po?ne te stvari.

s katerega konca si, da ti lahko priporo?im dobrega mehanika? (da nebo? po nepotrebnem se vozil iz kamnika v piran)

 

A to misli?, da bi ?rpalka za olje od menjalnika pu??ala ?

Vseeno na katerem koncu Slovenije je, samo da bi mi po?teno zrihtal.

 

ne rabi ker bo dovolj da se res zapelje v Banofce!

Je pa res da o?itno samo ?e ro?na dr?i in te nisi preveril :):jezicek:

 

Si preve? odmaknjen od civilizacije?

Napisano

A to misli?, da bi ?rpalka za olje od menjalnika pu??ala ?

 

 

Ponavadi je ?rpalka menjalni?kega olja v BU?KI ro?ice menjalnika. Od?ravfaj bu?ko pa o?isti glavni kanal na sredini, mogo?e bo pognala olje skozi menjalnik.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ponavadi je ?rpalka menjalni?kega olja v BU?KI ro?ice menjalnika. Od?ravfaj bu?ko pa o?isti glavni kanal na sredini, mogo?e bo pognala olje skozi menjalnik.

 

A tako, kot je naredil ta na posnetku

?
Napisano

Ne ne, narobe si zastopil. Olje v menjalniku je s tem namenom, da hladi glavno gred in del sklopke. ?e pa pride olje med zobnike menjalnika , se pravi je uni?eno tesnilo, potempa se pojavijo taki simptomi. Kot ljubitelj starodobnikov bi to moral vedeti, saj starej?i modeli delujejo na podoben princip. Ponam enega mehanika, ki je specjalist v tej stroki, ?e te zanima pa me kontaktiri na ps.

Lep dan ?e naprej

Napisano

Ne ne, narobe si zastopil. Olje v menjalniku je s tem namenom, da hladi glavno gred in del sklopke. ?e pa pride olje med zobnike menjalnika , se pravi je uni?eno tesnilo, potempa se pojavijo taki simptomi. Kot ljubitelj starodobnikov bi to moral vedeti, saj starej?i modeli delujejo na podoben princip. Ponam enega mehanika, ki je specjalist v tej stroki, ?e te zanima pa me kontaktiri na ps.

Lep dan ?e naprej

 

Aja?

Potem mi je po tvoje zalilo vzvratno prestavo,?e te prav razumem?

Napisano

Si preve? odmaknjen od civilizacije?

 

ej nisem vedel da si skupaj z mano na slikah! SE PREPOZNA??JAZ TE, ne morem pozabiti kak?en kosmat hudi? si bil :P

 

Objavljena slika

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Skoraj prav zastopi?. Zalilo ti je vse zobnike, prvi simptom je, da ti vzratna ne dela kot bi mogla, ?e ne bo? ?el kmehaniku pa.ti lahko zariba prva prestava in bo? moral speljevati z drugo, kaseje ti pa bodo ?le ?e drge.

Tko da pamet v roke in k mehaniku janku s foruma :jupiii:

Napisano

Dovolj heca, zdaj pa ?e ena resna:

 

slu?ajno vem, da ima C35 tako imenovan "bo?ni prenos". Da so bolje izrabili prostor, so motor in menjalnik sti?ali malo vi?je, pa se jim os menjalnika ni ujemala z osjo gum. Zato so na vsaki strani montirali ?e tako imenovan "bo?ni prenos": po en par zobnikov, ki ti vrtilni moment prena?a z diferenciala na kolesa. Sem pa ?e pozabil, od kod dobi olje: iz menjalnika ali ima svoje. Kakorkoli, lahko, da je izrabljen tudi kateri od teh zobnikov. ?e ti na eni strani zobnik ne zagrabi in ker C35 nima zapore diferenciala, ti druga guma lepo miruje. Poleg tega ima C35 neko ?udno re? glede sklopke. Se ne spomnim ve? to?no, kako, a na pedalu ima? hidravli?ni cilinder in nato cev do potisne ko?are, kjer je drugi cilinder. In ko pritisne? pedal, potisne? olje po cevi in na drugi strani "napihne" cilinder in pritisne na potisno ko?aro ter lo?i lamelo od vztrajnika. Dobro, mislim, da sem malo zakompliciral, a bo? ?e razumel. Torej, ta hidravlika uporablja enako olje kot zavorni sistem. Ne vem pa, ?e isto, ali ima svojo posodo. Lahko, da ti tega olja zmanjkuje, pa pod naklonom dobi? noter zrak, ki je stisljiv in zadeva ne dela, kot bi morala. Ko je voz na ravnem, zrak splava gor in zadeva spet deluje. ?morn, vsaj mislim, da je to C35. Kakorkoli, iz podatkov, ki si jih dal, je to te?ko ugotoviti, ker je v transmisiji C35 toliko sestavnih delov, da brez natan?nega pregleda ne bo ni?. Najbolj zoprno pa je, ker se ti napaka pojavlja, pa spet izgine. ?e bi se konstantno ves ?as pojavljala, je la?je dolo?iti. Tako pa lahko prevozi? pol Slovenije, pa ko bi ga radi pregledali, bo vse v redu teklo, enkrat (ko bo najmanj treba) se bo pa spet zataknilo.

 

In ?isto resno bi te nekaj vpra?al: zakaj na Mazdinem forumu spra?uje? o te?avah Citroëna?

Napisano

Dovolj heca, zdaj pa ?e ena resna:

 

slu?ajno vem, da ima C35 tako imenovan "bo?ni prenos". Da so bolje izrabili prostor, so motor in menjalnik sti?ali malo vi?je, pa se jim os menjalnika ni ujemala z osjo gum. Zato so na vsaki strani montirali ?e tako imenovan "bo?ni prenos": po en par zobnikov, ki ti vrtilni moment prena?a z diferenciala na kolesa. Sem pa ?e pozabil, od kod dobi olje: iz menjalnika ali ima svoje. Kakorkoli, lahko, da je izrabljen tudi kateri od teh zobnikov. ?e ti na eni strani zobnik ne zagrabi in ker C35 nima zapore diferenciala, ti druga guma lepo miruje. Poleg tega ima C35 neko ?udno re? glede sklopke. Se ne spomnim ve? to?no, kako, a na pedalu ima? hidravli?ni cilinder in nato cev do potisne ko?are, kjer je drugi cilinder. In ko pritisne? pedal, potisne? olje po cevi in na drugi strani "napihne" cilinder in pritisne na potisno ko?aro ter lo?i lamelo od vztrajnika. Dobro, mislim, da sem malo zakompliciral, a bo? ?e razumel. Torej, ta hidravlika uporablja enako olje kot zavorni sistem. Ne vem pa, ?e isto, ali ima svojo posodo. Lahko, da ti tega olja zmanjkuje, pa pod naklonom dobi? noter zrak, ki je stisljiv in zadeva ne dela, kot bi morala. Ko je voz na ravnem, zrak splava gor in zadeva spet deluje. ?morn, vsaj mislim, da je to C35. Kakorkoli, iz podatkov, ki si jih dal, je to te?ko ugotoviti, ker je v transmisiji C35 toliko sestavnih delov, da brez natan?nega pregleda ne bo ni?. Najbolj zoprno pa je, ker se ti napaka pojavlja, pa spet izgine. ?e bi se konstantno ves ?as pojavljala, je la?je dolo?iti. Tako pa lahko prevozi? pol Slovenije, pa ko bi ga radi pregledali, bo vse v redu teklo, enkrat (ko bo najmanj treba) se bo pa spet zataknilo.

 

In ?isto resno bi te nekaj vpra?al: zakaj na Mazdinem forumu spra?uje? o te?avah Citroëna?

 

mislim, da nisi zadel bistva teme :jezicek:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

ej nisem vedel da si skupaj z mano na slikah! SE PREPOZNA??JAZ TE, ne morem pozabiti kak?en kosmat hudi? si bil :P

Aja?Si bil z menoj v vrtcu mogo?e?

Kje pa je tvoja

?

 

Skoraj prav zastopi?. Zalilo ti je vse zobnike, prvi simptom je, da ti vzratna ne dela kot bi mogla, ?e ne bo? ?el kmehaniku pa.ti lahko zariba prva prestava in bo? moral speljevati z drugo, kaseje ti pa bodo ?le ?e drge.

Tko da pamet v roke in k mehaniku janku s foruma :jupiii:

A moram potem gas in sklopko isto?asno pritisniti do konca, ker je omenjena prestava zadu?ena?

 

Dovolj heca, zdaj pa ?e ena resna:

slu?ajno vem, da ima C35 tako imenovan "bo?ni prenos". Da so bolje izrabili prostor, so motor in menjalnik sti?ali malo vi?je, pa se jim os menjalnika ni ujemala z osjo gum. Zato so na vsaki strani montirali ?e tako imenovan "bo?ni prenos": po en par zobnikov, ki ti vrtilni moment prena?a z diferenciala na kolesa. Sem pa ?e pozabil, od kod dobi olje: iz menjalnika ali ima svoje. Kakorkoli, lahko, da je izrabljen tudi kateri od teh zobnikov. ?e ti na eni strani zobnik ne zagrabi in ker C35 nima zapore diferenciala, ti druga guma lepo miruje. Poleg tega ima C35 neko ?udno re? glede sklopke. Se ne spomnim ve? to?no, kako, a na pedalu ima? hidravli?ni cilinder in nato cev do potisne ko?are, kjer je drugi cilinder. In ko pritisne? pedal, potisne? olje po cevi in na drugi strani "napihne" cilinder in pritisne na potisno ko?aro ter lo?i lamelo od vztrajnika. Dobro, mislim, da sem malo zakompliciral, a bo? ?e razumel. Torej, ta hidravlika uporablja enako olje kot zavorni sistem. Ne vem pa, ?e isto, ali ima svojo posodo. Lahko, da ti tega olja zmanjkuje, pa pod naklonom dobi? noter zrak, ki je stisljiv in zadeva ne dela, kot bi morala. Ko je voz na ravnem, zrak splava gor in zadeva spet deluje. ?morn, vsaj mislim, da je to C35. Kakorkoli, iz podatkov, ki si jih dal, je to te?ko ugotoviti, ker je v transmisiji C35 toliko sestavnih delov, da brez natan?nega pregleda ne bo ni?. Najbolj zoprno pa je, ker se ti napaka pojavlja, pa spet izgine. ?e bi se konstantno ves ?as pojavljala, je la?je dolo?iti. Tako pa lahko prevozi? pol Slovenije, pa ko bi ga radi pregledali, bo vse v redu teklo, enkrat (ko bo najmanj treba) se bo pa spet zataknilo.

 

In ?isto resno bi te nekaj vpra?al: zakaj na Mazdinem forumu spra?uje? o te?avah Citroëna?

 

Seveda, zato pa ima toliko tovornega prostora in nosilnost.

Poleg tega pa ima vzmetenje, ki je nekaj posebnega.

Jaz te razumem, kar si napisal.

?al temu kombiju nih?e od najnovej?ih do kolen ne se?e.

Tu spra?ujem zato, ker sem ravno tu in tam ni tako hitrega odziva.

 

mislim, da nisi zadel bistva teme :jezicek:

 

Misli??

Ti sploh ?e videl nisi tega kombija.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.