Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Trese mi ?ipice. Servisa ?e nisem kontaktiral. Se pa mi zdi nedopustno, da se pri katerikoli hitrosti tresejo ogledala. Meni se dogaja nekje nad 130 km/h. Takoj na prvem servisu bom zahteval, da mi zamenjajo obe ogledali.

 

Bom pri 130 pogleda ?e kaj trese,bom bolj pozoren. ?e jih bo grem takoj na servis! Lp
Napisano

Danes sem malo kontroliral to ogledalo in ugotovil sem, da vsaj pri meni, to trese, ko je cesta neravna oz. grbinasta. In v Avstriji so take ceste kar v ve?ini. Bom moral kontrolirati ?e na na?ih gladkih cestah.Sicer pa mene to ne moti. Mislim, da je to tudi posledica trdega podvozja 6-k.

 

 

Napisano

To je posledica ?paranja Mazde, so verjetno spet pri?paral kak ? pri ogledalih.

Imam M3 BK zni?ano s ?portnimi fedri in ni? ne trese ogledal po slabi cesti, trese pa mene v notranjosti, hehhe

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

To je posledica ?paranja Mazde, so verjetno spet pri?paral kak ? pri ogledalih.

Imam M3 BK zni?ano s ?portnimi fedri in ni? ne trese ogledal po slabi cesti, trese pa mene v notranjosti, hehhe

Tukaj je govora o "mo?kih" klhitrostih ne o cijazenju. :)

 

 

Napisano

Men na mazdi pravega letnika (se pravi do 2013) nc ne trese ogledal tudi pri 220 km/h

Trese pa sprednjo haubo, ce se preblizu vozim unemu spredaj od 190km/h naprej. Le pri dizelci, bencinar miren

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

V zivljenju mi ni na nobenemu avtu treslo speglov. To moa da je trdno, saj to ni yugo sistem na en vijak

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V zivljenju mi ni na nobenemu avtu treslo speglov. To moa da je trdno, saj to ni yugo sistem na en vijak

Sej v bistvu ne trese dobesedno, bolj so kot neke rahle vibracije. Ugotovil sem, da nekaj pride v resonanco in malo zavibrira ?pegel. Na na?ih avtocestah nisem tega zaznal. In to se dogaja nekje pri 130/uro,pozneje ne ve?. Nad 180 pa itak ne rabi? ve? ogledal. :)

 

 

Napisano

Ravno tam jih....razen ce se ti zlozijo zarad aeodinamike :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ravno tam jih....razen ce se ti zlozijo zarad aeodinamike :)

Hm, to ne bi bilo slabo. Bi pri?parali kak deci goriva. :)

 

 

Napisano

Men na mazdi pravega letnika (se pravi do 2013) nc ne trese ogledal tudi pri 220 km/h

Trese pa sprednjo haubo, ce se preblizu vozim unemu spredaj od 190km/h naprej. Le pri dizelci, bencinar miren

Seveda, ?e pa ne gre tolk :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Heh meni pri bencinarju pri 220 nic ne trese. No le baba se trese :)

Mene pa pri 220 ornk trese. Sploh ?e z mokro roko rinem vilico v vtikac :)

 

Govorim o voltih :)

Napisano

Heh meni pri bencinarju pri 220 nic ne trese. No le baba se trese :)

Eh, bi,?e bi ?el 220...mokre sanje. :)

 

 

Napisano

Se jurja mas lufta!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

po klancu navzdol sem sel max slabih 240 (med frankfurtom pa kolnom ,kjer so odseki kjer lahko sibas)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

itak da gre :)

Hja po bregu dol mogo?e...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Bencinarka ima celo visjo max hitrost kot dizelca.

Kje pa? V tehni?nih podatkih?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Moja 2.5 gre 230 za salo, ceprav ima na 220 kao blokado. Od fotra 2.0 gre pa tud mal cez 220

Kje pa? V tehni?nih podatkih?

In tudi v praksi.

Napisano

Dejstvo je da je Mazda naredla ?lamparijo z ogledali pri novej?ih generacijah Mazd. Ker pri starih ni problema z tresenjem ogledal tudi pri hitrostih 200+

 

Edino ?e je to kao skyactivexxx feature

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.