Skoči na vsebino

zračna rja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

moja mazda 3 je stara7 let in dobesedno gnije.boki,vrata,pragovi,,,,,katastrofa :(

 

Najbolj?e je nov avto takoj izolirat odspodaj, ker proizvajalci tega ne delajo.

Sem mel mo?nost videt Opel corso isti letnik z in brez izolacije, pa je razlika ko no? in dan, tista brez izolacije je cvetela vsepovsod, kjer je lahko voda malo dalj stala (blatiki so tako oblikovani da voda dobesedno stoji v tistem robu).

Napisano

jst sm meu tega kr precej na opel signumu srebrna metalik, tut na strehi. Na prej?nji mi?je sivi metalik ?estki ne, na novi perla beli pa spet. Vsaj men je ratal to lepo dol spravit s krpo iz mikrovlaken, k je bla mal vla?na.

 

Pejt km drgam, cosmos btc pa re?, kaj je blo pr selmarju pa ti znajo kej zrihtat :)

Napisano

Pozdravljeni!

@maniaxxx, to kar se ti dogaja, ni ravno normalno. To se je pri nas dogajalo na citroenu C3. Tam so nam razlozili enako kot tebi - ni nas problem, znajdite se sami. Cez cas sem nekje zasledil, da se to dogaja, ker je neka napaka v barvi in zaradi tega je avto bolj dovzeten na "rjave pikice". Jaz sem jih odstranil z grobim delom gobice za odstranjevanje mrcesa. Ta gobica ne poskoduje laka. Srcno upam, da se ne bos spravil nad to nadlogo s kaksno viledo, ker potem bos imel resen problem.. Zaradi tega ti avto ne bo rjavel. Se pa zadeva ponavlja in je zelo nadlezna - no, vsaj meni je bila.. Pri moji mazdi se to ne dogaja. Avto je parkiran v garazi pri delavnici, kjer se reze s fleksom, vari, brusi,... In ni nobene tezave z lakom. Je pa metalik srebrna (moj drugace rjavi 100/h in bo letos na spomlad ze drugic barvan, pa je letnik 2003).

 

Upam, da resis problem!

 

Lp, M

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

jst sm zadnji? pral belko, ki je perla bele barve, pa je tega ful na prednjih vratih na spodnjem kotu pr kolesu. Mam 35tkm v 8 mesecih, tko da je dost na cesti, bremzam pa tut kr nekaj, tko da vzrok je pomojm bol moje bremzanje.

Mam zdj dva parkinga za popravit pa za zamenjat ?ipo na kasko pa bom ?e to fantom na Cosmosu reku pa bomo vidl, kako pa kaj bodo rekli. Upam, da bojo zrihtal, ?ene bo pa ?u plastelin v akcijo :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Na?el re?itev v Obiju ?isto po naklju?ju, Sonax ?istilo za lete?o rjo. Dobesedno tak naziv ima.

 

Enostavno nanese? (razpr?ilo), pusti? cca. 3-5 minut, nato spere? z mo?nim curkom, zadevo ponovi? in v drugo ?e zgobico podrgne? po njih ter vse skupaj spere?.

 

Reakcija odstranjevanja se pojavi v obliki vijoli?ne barve, ki polzi od mesta rje navzdol (teh 3-5 minut).

 

In najpomembneje - deluje!

 

Cena cca 15 Eurov, pakiranje velikosti Stelexa.

 

Definitivno re?itev za celo leto, ?e ne ?e dalj.

 

Lp.!

58461.png
Napisano

Na?el re?itev v Obiju ?isto po naklju?ju, Sonax ?istilo za lete?o rjo. Dobesedno tak naziv ima.

 

Enostavno nanese? (razpr?ilo), pusti? cca. 3-5 minut, nato spere? z mo?nim curkom, zadevo ponovi? in v drugo ?e zgobico podrgne? po njih ter vse skupaj spere?.

 

Reakcija odstranjevanja se pojavi v obliki vijoli?ne barve, ki polzi od mesta rje navzdol (teh 3-5 minut).

 

In najpomembneje - deluje!

 

Cena cca 15 Eurov, pakiranje velikosti Stelexa.

 

Definitivno re?itev za celo leto, ?e ne ?e dalj.

 

Lp.!

 

torej je topilo.... :glare:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 6 let kasneje...
Napisano

Danes sem ?nofal okoli avta in po naklju?ju odkril pikice rje po spodnjem delu vrat, cca. skupno 30 pikic. Vpra?al sem strica Googla kaj je to in odkril, da gre za zra?no rjo.

 

Nato sem istega strica ?e vpra?al kako kemikalijo naj uporabim in na?el tole https://www.operi-avto.si/zracna-rja/2116-gyeon-q2m-iron-500ml.html

 

A je kdo to ?e probal al svetujete katero drugo ?istilo?

Napisano

Pa kje najdete glih vse pizdarije sveta na svojem avtu?

A z poliranjem ne bi ?lo dol?

Po mojem bi ?lo pa ?e najmanj ?kodi barvi... vsekakor manj, kot razna kemi?na razpr?ila.

 

 

Napisano

Alex zracno rjo ima vsak. Med zaviranjem se zavorni prah prime feltne, vrat in ostalih delov karoserije. Priporocljivo jo je redno odstranjevati. To se sploh vidi na belem avtu. Avto lahko spoliras pa bo ze naslednji dan cistilo reagiralo (vijolicno), kar pomeni prisotnost zracne rje. Iron x pa ni niti malo skodljiv in ga lahko uporabljas kjer koli na avtu in nebo nic poskodoval ali "stopil" razen zracne rje :)

Napisano

Zra?ne rje se nikoli ne polira. Plastelin se pa uporablja ve?inoma za odstranjevanje umazanije pred poliranjem ker pu??a praskice na barvi.

 

jajcadizlska.jpg

 

  • 3 tedne kasneje...
  • Jest je spremenil naslov v zračna rja

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
    • Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.   Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.
    • Prav sitni ste s tem X motorjem, k v otroškem vrtcu. Še enkrat vsi Skyactive bencinarji znajo tole kombinirati s pravilnim tajmingom vžiga. Tako, da komot pustite i-Stop.   Pri dizlih pa tole ni glih, da bi non stop delovalo, ker vsak vžig obremeni zaganjač in aku. Tko, da tam bolj po pameti in res načeloma samo takrat, ko dejansko vidiš, da se bo stalo dlje in ne samo par sekund.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.