Skoči na vsebino

zračna rja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

moja mazda 3 je stara7 let in dobesedno gnije.boki,vrata,pragovi,,,,,katastrofa :(

 

Najbolj?e je nov avto takoj izolirat odspodaj, ker proizvajalci tega ne delajo.

Sem mel mo?nost videt Opel corso isti letnik z in brez izolacije, pa je razlika ko no? in dan, tista brez izolacije je cvetela vsepovsod, kjer je lahko voda malo dalj stala (blatiki so tako oblikovani da voda dobesedno stoji v tistem robu).

Napisano

jst sm meu tega kr precej na opel signumu srebrna metalik, tut na strehi. Na prej?nji mi?je sivi metalik ?estki ne, na novi perla beli pa spet. Vsaj men je ratal to lepo dol spravit s krpo iz mikrovlaken, k je bla mal vla?na.

 

Pejt km drgam, cosmos btc pa re?, kaj je blo pr selmarju pa ti znajo kej zrihtat :)

Napisano

Pozdravljeni!

@maniaxxx, to kar se ti dogaja, ni ravno normalno. To se je pri nas dogajalo na citroenu C3. Tam so nam razlozili enako kot tebi - ni nas problem, znajdite se sami. Cez cas sem nekje zasledil, da se to dogaja, ker je neka napaka v barvi in zaradi tega je avto bolj dovzeten na "rjave pikice". Jaz sem jih odstranil z grobim delom gobice za odstranjevanje mrcesa. Ta gobica ne poskoduje laka. Srcno upam, da se ne bos spravil nad to nadlogo s kaksno viledo, ker potem bos imel resen problem.. Zaradi tega ti avto ne bo rjavel. Se pa zadeva ponavlja in je zelo nadlezna - no, vsaj meni je bila.. Pri moji mazdi se to ne dogaja. Avto je parkiran v garazi pri delavnici, kjer se reze s fleksom, vari, brusi,... In ni nobene tezave z lakom. Je pa metalik srebrna (moj drugace rjavi 100/h in bo letos na spomlad ze drugic barvan, pa je letnik 2003).

 

Upam, da resis problem!

 

Lp, M

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

jst sm zadnji? pral belko, ki je perla bele barve, pa je tega ful na prednjih vratih na spodnjem kotu pr kolesu. Mam 35tkm v 8 mesecih, tko da je dost na cesti, bremzam pa tut kr nekaj, tko da vzrok je pomojm bol moje bremzanje.

Mam zdj dva parkinga za popravit pa za zamenjat ?ipo na kasko pa bom ?e to fantom na Cosmosu reku pa bomo vidl, kako pa kaj bodo rekli. Upam, da bojo zrihtal, ?ene bo pa ?u plastelin v akcijo :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Na?el re?itev v Obiju ?isto po naklju?ju, Sonax ?istilo za lete?o rjo. Dobesedno tak naziv ima.

 

Enostavno nanese? (razpr?ilo), pusti? cca. 3-5 minut, nato spere? z mo?nim curkom, zadevo ponovi? in v drugo ?e zgobico podrgne? po njih ter vse skupaj spere?.

 

Reakcija odstranjevanja se pojavi v obliki vijoli?ne barve, ki polzi od mesta rje navzdol (teh 3-5 minut).

 

In najpomembneje - deluje!

 

Cena cca 15 Eurov, pakiranje velikosti Stelexa.

 

Definitivno re?itev za celo leto, ?e ne ?e dalj.

 

Lp.!

58461.png
Napisano

Na?el re?itev v Obiju ?isto po naklju?ju, Sonax ?istilo za lete?o rjo. Dobesedno tak naziv ima.

 

Enostavno nanese? (razpr?ilo), pusti? cca. 3-5 minut, nato spere? z mo?nim curkom, zadevo ponovi? in v drugo ?e zgobico podrgne? po njih ter vse skupaj spere?.

 

Reakcija odstranjevanja se pojavi v obliki vijoli?ne barve, ki polzi od mesta rje navzdol (teh 3-5 minut).

 

In najpomembneje - deluje!

 

Cena cca 15 Eurov, pakiranje velikosti Stelexa.

 

Definitivno re?itev za celo leto, ?e ne ?e dalj.

 

Lp.!

 

torej je topilo.... :glare:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 6 let kasneje...
Napisano

Danes sem ?nofal okoli avta in po naklju?ju odkril pikice rje po spodnjem delu vrat, cca. skupno 30 pikic. Vpra?al sem strica Googla kaj je to in odkril, da gre za zra?no rjo.

 

Nato sem istega strica ?e vpra?al kako kemikalijo naj uporabim in na?el tole https://www.operi-avto.si/zracna-rja/2116-gyeon-q2m-iron-500ml.html

 

A je kdo to ?e probal al svetujete katero drugo ?istilo?

Napisano

Pa kje najdete glih vse pizdarije sveta na svojem avtu?

A z poliranjem ne bi ?lo dol?

Po mojem bi ?lo pa ?e najmanj ?kodi barvi... vsekakor manj, kot razna kemi?na razpr?ila.

 

 

Napisano

Alex zracno rjo ima vsak. Med zaviranjem se zavorni prah prime feltne, vrat in ostalih delov karoserije. Priporocljivo jo je redno odstranjevati. To se sploh vidi na belem avtu. Avto lahko spoliras pa bo ze naslednji dan cistilo reagiralo (vijolicno), kar pomeni prisotnost zracne rje. Iron x pa ni niti malo skodljiv in ga lahko uporabljas kjer koli na avtu in nebo nic poskodoval ali "stopil" razen zracne rje :)

Napisano

Zra?ne rje se nikoli ne polira. Plastelin se pa uporablja ve?inoma za odstranjevanje umazanije pred poliranjem ker pu??a praskice na barvi.

 


image.jpeg

 

  • 3 tedne kasneje...
  • Jest je spremenil naslov v zračna rja

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.